Ποδαρικό με εκδρομούλα…

Όταν ο καινούργιος χρόνος σου μπαίνει με χαμόγελο ,πολλή αγάπη, καλή παρέα και μια εκδρομούλα με φίλους σε ένα εκπληκτικό μέρος όπως τα Ζαγοροχώρια νομίζω ότι ξεκινάει με τις πιο αισιόδοξες προϋποθέσεις .
Για όποιον δεν ξέρει τι εστί Ζαγοροχώρια , επιτρέψτε να σας πω ότι πρόκειται για ένα δίκτυο από 46 χωριά , τα οποία είναι πανέμορφα και γραφικά, χτισμένα όλα μόνο με πέτρα, τα οποία έχουν εκπληκτική θέα ή βρίσκονται μέσα στο δάσος.

Γραφικοί οικισμοί κτισμένοι με πέτρα

Γραφικοί οικισμοί κτισμένοι με πέτρα

το ξενοδοχείο που μείναμε

το ξενοδοχείο που μείναμε

Στο μέρος αυτό μπορείτε να κάνετε μικρές εξερευνήσεις, σε πηγές , λίμνες, δάση και πεντακάθαρα ποταμάκια με τις πέτρινες γεφυρούλες τους, που υπάρχουν σχεδόν σε κάθε χωριουδάκι, ή αν πάτε χειμώνα όπως εγώ, να βρεθείτε στα χιόνια και να παίξετε σαν μικρά παιδιά μαζί του, φτιάχνοντας χιονάνθρωπους ή παίζοντας χιονοπόλεμο.
Μπορείτε επίσης να κατεβείτε την χαράδρα του Βίκου , να επισκεφθείτε το πέτρινο δάσος λίγο πιο έξω από το Μονοδένδρι ή τις Δρακολίμνες για τις οποίες υπάρχουν πολλοί θρύλοι και δημοτικά τραγούδια .

Ο πιο γνωστός θρύλος είναι αυτός που αναφέρεται στις δύο μικρές λίμνες, που βρίσκονται η μία στο Σμόλικα και η άλλη στη Γκαμήλα.
Ο θρύλος μιλάει για την πάλη των δύο δράκων που κατοικούσαν στα βαθιά νερά των λιμνών. Ο ένας πετούσε δέντρα από το Σμόλικα και ο άλλος βράχια από την άγρια Γκαμήλα.
Οι ντόπιοι μας είπαν ότι ο μύθος αυτός πρέπει να προέρχεται από την παρουσία του σπάνιου αμφιβίου που ονομάζεται Αλπικός Τρίτωνας που ζει στα νερά των λιμνών και μοιάζει αρκετά με μικρό δράκο.

χιόνι για παιχνίδι!

χιόνι για παιχνίδι!

Η χαράδρα του Βίκου


Το πέτρινο δάσος

Το πέτρινο δάσος
πηγούλες που αναβλύζουν νερό

πηγούλες που αναβλύζουν νερό

Πέτρινο γεφυράκι που μοιάζει λες και θα βγει κάποιο ξωτικό και θα σου πάρει τη λαλιά

Πέτρινο γεφυράκι που μοιάζει λες και θα βγει κάποιο ξωτικό και θα σου πάρει τη λαλιά

Πεντακάθαρο ποταμάκι  μας κάνει παρέα τραγουδώντας μας ,στον απογευματινό μας περίπατο

Πεντακάθαρο ποταμάκι μας κάνει παρέα τραγουδώντας μας ,στον απογευματινό μας περίπατο

Αν πάλι είστε άνθρωποι που λατρεύουν τα σπορ και τις extreme καταστάσεις μπορείτε να βρείτε μια ποικιλία όπου ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη όπως για παράδειγμα ράφτινγκ, canyoning, κανόε καγιάκ, αλεξιπτωτο πλαγιάς (parapente), αναρρίχηση, hydrospeed, τοξοβολία, mountain bike, sea-kayak, ski βουνού. ή απλά να περάσετε διασκεδαστικά κάνοντας ιππασία, ποδηλασία ή πεζοπορία.
Εγώ να σας πω την αλήθεια τόλμησα να κάνω ιππασία και ράφτινγκ.
Περιττό να σας πω ότι απόλαυσα και τα δύο, αν και με κέρδισε η «διαδρομή» κατεβαίνοντας τον ποταμό Βοϊδομάτη που είναι απλά μαγευτική, με τις πηγές που ξεχύνονται στον ποταμό και με τα τεράστια δέντρα που τον αγκαλιάζουν.

Κάνοντας ιππασία

Κάνοντας ιππασία

 

Ο ποταμός Βοϊδομάτης

Ο ποταμός Βοϊδομάτης

Κάνοντας ράφτινγκ στον ποταμό Βοϊδομάτη (ναι ένα από τα άτομα με τα κόκκινα κράνη είμαι και εγώ )

Κάνοντας ράφτινγκ στον ποταμό Βοϊδομάτη (ναι ένα από τα άτομα με τα κόκκινα κράνη είμαι και εγώ )

διαδρομή στον ποταμό Βοϊδομάτη

διαδρομή στον ποταμό Βοϊδομάτη

Αν πάλι κουραστήκατε από όλες αυτές τις εξορμήσεις και απλά θέλετε να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε μπορείτε απλά να μείνετε στο ξενοδοχείο και να κοιμηθείτε σε ένα κρεβάτι που κάνει για τα βασιλικά ανάκτορα ή να απολαύσετε την θέα από το μπαλκόνι σας .

πριγκιπικό κρεβάτι για βασιλικούς ύπνους

πριγκιπικό κρεβάτι για βασιλικούς ύπνους

Θέα από το μπαλκόνι του ξενοδοχείου

Θέα από το μπαλκόνι του ξενοδοχείου

Αυτά είχα να σας διηγηθώ από την εκδρομή μου , που όπως καταλαβαίνετε πέρασα υπέροχα γιατί πραγματικά είχα ανάγκη αυτή τη μικρή ανάπαυλα .
Μ
ιας και είναι το πρώτο post του καινούργιου έτους, σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη χρονιά με υγεία, χαμόγελα και αγάπη.
Και αν ποτέ σας βγάλει ο δρόμος σας για τα Ζαγοροχώρια θα ανακαλύψετε και εσείς την ομορφιά αυτού του τόπου.

PS. Το συγκεκριμένο post είναι αφιερωμένο στον Moody, με την ευχή να τα επισκεφθεί σύντομα.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου..., Χρόνια πολλά! and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Ποδαρικό με εκδρομούλα…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Κοριτσάκι μου πανέμορφο χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και ξεκουράστηκες και αναζωογονήθηκες!! Εύχομαι πάντα οι στιγμές σου να είναι μαγικές όσο και τα τοπία που μας έδειξες.
    Σου εύχομαι και από εδώ να έχεις μια χρονιά παραμυθένια!!!
    Καλό βραδάκι angel, φιλιά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Να είσαι καλά βασίλισσα, σε ευχαριστώ πολύ .Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα, καλή χρονιά και από εδώ! Σε φιλώ.

  2. Ο/Η cyberwhispers λέει:

    πόσο υπέροχος τόπος! Καλή χρονιά melita και στείλε μου και λίγη τόλμη! ράφτινγκ! είσαι η ηρωίδα μου για απόψε. καληνύχτες.

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχχαχαχαχα ηρωίδα ; Δεν νομίζω …Αν ήξερες πόσες φορές είπα το Πάτερ ημών θα άλλαζες γνώμη χαχαχαχ. Καλή χρονιά και σε εσένα γλυκέ μου ψίθυρε.Σε φιλώ!

  3. Ο/Η Νέστορας λέει:

    τέλεια φαίνονται, να δω πότε θα βρω λίγο χρόνο να τα επισκεφτώ τα άτιμα… χιονισμένα φιλιά από δω 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Στο εύχομαι ολόψυχα Νέστορά μου, αν πραγματικά βρεις το χρόνο και έχεις την δυνατότητα σου το υπογράφω ότι θα περάσεις εκπληκτικά γιατί το μέρος κυριολεκτικά σε μαγεύει! Φιλιά!!

  4. Ο/Η Δημητρης λέει:

    είναι πανέμορφα εκει ναι ολη η περιοχή ,Σε ολα η παρέα μετρά το ξέρω πολύ καλά την πρώτη φορα που πήγαμε δεν με άρεσε γιατι ενα ζευγάρι της παρέας γκρίνιαζε με όλα…την δεύτερη φορά ήταν ολα διαφορετικά ναι…Ελπίζω να έριξαν της τιμές και εκεί ..Χαίρομαι που έτσι άρχισε η χρονιά σου και ετσι να πάει..

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ , εσύ που πήγες Δημήτρη καταλαβαίνεις γιατί γύρισα ξεμυαλισμένη από τα μέρη!
      Εκτός του ότι ήταν οικονομικό το πακέτο, αλλιώς δεν θα το τολμούσα πίστεψε με, ένα μέρος της εκδρομής ήταν δώρο Αγιοβασιλιάτικο και έτσι μου ήρθε γάντι 🙂 .
      Να είσαι καλά καλέ μου, εύχομαι τα καλύτερα και σε εσένα.Σε φιλώ.

  5. Ο/Η natashlim73 λέει:

    Καλημέρα Μελιτάκι μου γλυκό! Καλή Χρονιά! Υπέροχο μέρος, παραμυθένιο όπως και το μπλογκοσπιτάκι σου εδώ. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα! Η ζωή σου να είναι γεμάτη από τέτοιες όμορφες, παραμυθένιες στιγμές! Καλό Σαββατοκύριακο!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια Νατάσα μου ( με κάνεις και κοκκινίζω!!!). Καλή χρονιά και από εδώ , εύχομαι ότι καλύτερο για εσένα και για την οικογένεια σου ! Σε φιλώ γλυκά!

    • Ο/Η melita λέει:

      Πιτσιρίκι μου , σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση. Ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα στις γιορτές και εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά , με υγεία, αγάπη ,χαρούμενες στιγμές και δημιουργία.Σε φιλώ.

  6. Ο/Η moodytimes λέει:

    Μπαααααααμ…….ααα δεν είναι τίποτα εγώ έσκασα απο τη ζήλεια. Καλή Χρονιά Μελιτάκι σήμερα μου χάρισαν ένα καταπληκτικό δώρο ένα άλμπουμ απο ένα ελληνικό γκρουπ τους MINOR MINE που τους έβαλα σαν μουσικό χαλί για να χαζεύω τις φωτογραφίες και να ελπίζω.Χίλια ευχαριστώ για την αφιέρωση.

    • Ο/Η melita λέει:

      Ξέρω πόσο πολύ θέλεις να τα επισκεφθείς Moody μου και πραγματικά στο εύχομαι ολόψυχα , γιατί πραγματικά θα μαγευτείς από τα τοπία και όσα μπορείς να κάνεις εκεί , ειδικά το χειμώνα, και αν πας με καλή παρέα , άστο…θα σε τραβάνε για να φύγεις.
      Να σου πω την αλήθεια δεν τους ήξερα , άλλα έβαλα στο youtube και άκουσα μερικά κομμάτια τους .Μου αρέσει το γεγονός ότι τα τραγούδια του γκρουπ είναι σαν να «ξεσκονίζουν» παλιούς αμερικάνικους ήχους . Καλό ξημέρωμα να έχεις.

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ήξερα πως η Μελίτα μας περνάει καλά (τι μαγισσούλα θα ήμουν εξάλλου!)… έβλεπα την απουσία σου από την όμορφη μπλογκογειτονιά μας, δεν ανησυχούσα γιατί ήμουν σίγουρη πως ήσουν καλά!
    Έχω πάει στα Ζαγοροχώρια, μόνο που ήταν καλοκαίρι… άλλη η αίσθηση τον χειμώνα… απίστευτη ομορφιά που σου κόβει την ανάσα!
    Κούκλα είσαι στη φωτογραφία, το κράνος σου πάει τέλεια! χαχα! 😉
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, αυτή η χρονιά να εκπληρώσει τις βαθύτερες σου επιθυμίες…να είναι χαρούμενη, δημιουργική, ξένοιαστη και γεμάτη Αγάπη!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Μαγισσούλα μου νομίζω δεν θα μπορούσες να μου δώσεις καλύτερες ευχές σε ευχαριστώ πολύ. Αντεύχομαι και σε εσένα όσο και στην οικογένεια σου , τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου. Αχ, με νιώθεις λοιπόν που γύρισα και το μυαλό μου είναι ακόμα εκεί πίσω! Ήταν πραγματικά εκπληκτικά , τα ποτάμια , οι βρυσούλες , τα δάση , τα χιονισμένα τοπία, τα γεφυράκια. Συνέχεια ένιωθες ότι στα μέρη εκείνα κυκλοφορούσαν μικρές νεραϊδούλες και ξωτικά ή είχες την εντύπωση ότι κάποια μαγισσούλα θα έβγαινε και θα σου έκανε μάγια. Ή μήπως μου τα έχει κάνει ήδη και γι αυτό δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι αυτά τα υπέροχα μέρη; ; )
      Φιλάκια πολλά!

  8. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    αχ Ελλάδα μου….αχ Ελλάδα μου! Όπου κι αν κοιτάξεις βλέπεις ομορφιές της. Είναι τέλειες οι φωτογραφίες Μελίτα, πραγματικά χαζεύεις τα τοπία. Έχω γυρίσει εκεί γύρω και όπου κι αν στραφεί το μάτι σου, βλέπεις πέτρινες ομορφιές. Καλά έκανες και πήγες γιατί είμαι σίγουρη ότι το είχες ανάγκη.
    Καλό βράδυ να έχεις και φιλιά πολλά:*)
    χχχ

    • Ο/Η melita λέει:

      Η αλήθεια είναι Αντριάνα μου ότι η Ελλάδα μας έχει πανέμορφα μέρη τόσο για χειμερινούς όσο και για καλοκαιρινούς προορισμούς αλλά οι περισσότεροι δυστυχώς επιλέγουν το εξωτερικό . Ίσως γιατί οι τιμές στην Ελλάδα είναι αρκετά πιο υψηλές από ένα ταξίδι που θα έκανες έξω ή γιατί δεν την εκτιμούν πραγματικά.
      Ναι πίστεψε με το είχα πραγματικά ανάγκη και αυτό το ταξίδι ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή. Καλό βράδυ κοριτσάκι μου. Σε φιλώ.

  9. Ο/Η δελφινάκι λέει:

    Καλη χρονιά με υγεία και αγάπη…Δεν πήγα ποτέ Ζαγοροχωρια.Ακουστά τα έχω, αλλά ποτέ δε πήγα…Ευχαριστούμε για τη ξενάγηση και τις πληροφορίες..Πολύ όμορφες οι φώτος…
    υγ-η δική μου πρώτη ανάρτηση του νέου χρόνου ήταν η δική σου ανάρτηση για το Παρίσι (τό ονειρο μου να ταξιδέψω εκεί)

    • Ο/Η melita λέει:

      Δελφινάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Σου εύχομαι ολόψυχα να σου δοθεί η ευκαιρία και να πας , γιατί είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις πανέμορφα όπως εγώ.
      Συγχώρα με , που έλειπα τόσο καιρό από τα blogs (τώρα προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου) και δεν έχω προλάβει να δω όλες τις αναρτήσεις σας. Μου κάνεις ιδιαίτερη τιμή και είναι μεγάλη η χαρά που αναδημοσίευσες κάτι δικό μου.
      Καλή χρονιά και από εδώ καλό μου, εύχομαι όλα τα όνειρα και οι επιθυμίες σου να γίνουν πραγματικότητα. Σε φιλώ γλυκά.

  10. Ο/Η side21 λέει:

    Υπέροχη εμπειρία !!! Τα επισκεύτηκα πριν μερικά χρόνια αν και μου πέφτουν λίγο μακρυά …
    Μεγάλη βδομάδα κι είχε χιόνια ολόγυρα … Εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη ευχάριστες εμπειρίες σε φανταστικούς προορισμούς … Κι ακόμα μια πιο ευτυχισμένη χρονιά 2013 με υγεία, ηρεμία, αγάπη και δημιουργικότητα …

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ και εμείς οχτώ ολόκληρες ώρες κάναμε για να φτάσουμε αλλά το μέρος μας αποζημίωσε με τα γραφικά μέρη και τη φυσική ομορφιά του. Όσο για το χιόνι πίστεψε με αυτό είναι που χάρηκα πιο πολύ και έκανα αντικρίζοντας το σαν μικρό παιδί , γιατί εδώ στη Μάνη δεν χιονίζει σχεδόν ποτέ.
      Καλή χρονιά και σε εσένα Σιδερή μου , εύχομαι όλα τα όνειρα και οι επιθυμίες να γίνουν πραγματικότητα.Σε φιλώ.

  11. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Μελίτα μου χαίρομαι πολύ που βλέπω ότι περνάς όμορφα!!!! Μακάρι έτσι να είναι κάθε σου μέρα!!!! 🙂
    Οσο για τα Ζαγοροχώρια, είναι καταπληκτικά, τα επισκέφτηκα αρκετές φορές μιας και σπούδαζα στα Γιάννενα, δεν έχω μείνει εκεί όμως ποτέ!!! Πολύ ωραίο το δωμάτιο όπου μείνατε…χεχε…Φιλάκια!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Φωτεινούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.
      Ναι καταλαβαίνεις πως ένιωσα, με μάγεψε αυτός ο τόπος κυριολεκτικά. Φιλιά!!

Σχολιάστε