Οι απελπισμένοι γίνονται οι πιο καλοί επαναστάτες…

10256560_763709000328048_278939500546169835_n

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Οι απελπισμένοι γίνονται οι πιο καλοί επαναστάτες…

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Μελίτα μας! 🙂
    Αν σου πω, πως έχω βουρκώσει… παρακαλώ μη γελάσεις…μου έλειψε η τρυφερή σου παρουσία, δεν ξέρω τι σε κράτησε μακριά μας, (ελπίζω όχι το fb!) αλλά είμαι σίγουρη πως είχες τους λόγους σου (έχασα και το Μαρινάκι) βλέπεις αντιπαθώ και δεν έχω fb που έχει «τραβήξει» πολλούς bloggers έτσι δεν μαθαίνω τίποτα! 😉
    Νομίζω πως για να επαναστατήσει κανείς μέσα του, καλό είναι να μη περιμένει πρώτα ν’ απελπιστεί… τρομερό γκράφιτι !!!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    ΥΓ: Δώσε χαιρετίσματα στο Μαρινάκι!

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ μωρέ Στεφανία μου και εμένα μου έλειψες πολύ τόσο εσύ όσο και η υπόλοιπη μπλογκογειτονιά αλλά για διάφορους σοβαρούς λόγους δεν ήταν εφικτό να είμαι μαζί σας .
      Ακόμα έχω κάτι τρεξίματα να σου πω την αλήθεια αλλά θα προσπαθήσω όσο μπορώ να μην ξαναφύγω για τόσο διάστημα.
      Θα της μεταβιβάσω τα χαιρετίσματα σου μιας και μιλάμε καθημερινά.Να ήξερες πόσο χάρηκα μόλις μου ήρθε το μήνυμα σου , αλήθεια με ένα χαμόγελο είμαι αυτή τη στιγμή.
      Νομίζω ότι για να επαναστατήσεις πρέπει να νιώσεις πρώτα αδικημένος, θα συμφωνήσω μαζί σου όντως τρομερό γκράφιτι!
      Φιλιά πολλά πολλά!

  2. Ο/Η katabran λέει:

    να χει δίκιο ο ποιητής ή ποιητής είναι και ότι θέλει ισχυρίζεται;

    γεια σου Μελιτάκι

    • Ο/Η melita λέει:

      Χμμμ νομίζω ότι ο καθένας έχει την απάντηση μέσα του , απλά δεν ξέρω πόσο «απελπισμένος» είναι για να την βγάλει προς τα έξω…
      Καλό βράδυ katabran !

  3. Ο/Η Euzonas λέει:

    Καλημέρα and welcome back 🙂

  4. Παράθεμα: Οι απελπισμένοι γίνονται οι πιο καλοί επαναστάτες… | philosophervibes

  5. Ο/Η melita λέει:

    βρε κορίτσια ..επαθα πλακα ! μελιτα λένε και μένα ..και τόοσες ωρες στο γραφείο εε λέω τωρα τι λεει ? ποτε μιλησαμε ..ποιο ειναι το μαρινάκι κι εγώ δεν ξέρω !!! τι να πεις ? κουρκουτι ..! ;-))

Σχολιάστε