Πάτα ελαφρά γιατί πατάς πάνω στα όνειρά μου….


Το συγκεκριμένο ποίημα ο Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς , το έγραψε για την αγαπημένη του Μοντ Γκον  θρηνώντας το γεγονός ότι δε μπορούσε να της δώσει αυτό που πίστευε ότι η ίδια επιθυμούσε. Της είπε: «Έχω κάτι άλλο να σου δώσω, αλλά ίσως δεν το θέλεις»..

..και έγραψε τα εξής:

«Αν είχα τ’ ουρανού την πλουμιστή τη φορεσιά
την υφασμένη από χρυσό κι απ’ ασημένιο φως
Τη γαλανή, τη μελιχρή, τη μαυροκεντημένη φορεσιά
Από νύχτα κι από μέρα κι από αποσπερίσιο φως
Τη φορεσιά μου θα άπλωνα κάτω από τα πόδια σου
Μα εγώ που είμαι φτωχός έχω μόνο τα όνειρά μου
Τα όνειρά μου άπλωσα κάτω από τα πόδια σου.
Πάτα ελαφρά γιατί πατάς πάνω στα όνειρά μου».

PS. Το συγκεκριμένο ποίημα, το «έκλεψα» κυριολεκτικά από ένα βίντεο- ομιλία του Κεν Ρόμπινσον, (μιλούσε για το εκπαιδευτικό σύστημα και για τις δραστικές αλλαγές που χρειάζεται αυτό), το οποίο είχε βάλει ο Τελευταίος , οπότε επιτρέψτε μου το συγκεκριμένο post να του το αφιερώσω.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Πάτα ελαφρά γιατί πατάς πάνω στα όνειρά μου….

  1. Ο/Η magikifoni λέει:

    Πολύ όμορφο! 🙂 Και αυτό το:
    »Μα εγώ που είμαι φτωχός έχω μόνο τα όνειρά μου
    Τα όνειρά μου άπλωσα κάτω από τα πόδια σου.
    Πάτα ελαφρά γιατί πατάς πάνω στα όνειρά μου»
    Πολύ συγκινητικό.. 🙂
    Φιλιά Μελιτάκι!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα φωνούλα μου.
      Ναι , είναι πάρα πολύ γλυκό.
      Αχ, αλήθεια σκέφτεσαι έναν άντρα να σου γράφει αυτούς τους στίχους και να στους αφιερώνει?
      Γίνεσαι κομμάτια μετά από αυτό .
      Να έχεις μια πολύ όμορφη ημέρα 🙂 .

  2. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Μελίτα, ελπίζω η αφιέρωση να απευθύνεται προς τον Sir Ken Robinson, γιατί εμένα βεβαίως και δεν μου αξίζει!

    Πραγματικά είναι εκπληκτικό το ποίημα του Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, ο οποίος να πούμε ότι τιμήθηκε με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, και περιγράφει ανάγλυφα τον ψυχισμό και το συναισθηματικό κόσμο ενός απελπισμένα ερωτευμένου ανθρώπου!

    Την καλησπέρα μου!

    • Ο/Η melita λέει:

      Η αφιέρωση είναι για εσένα γιατί από εσένα είδα το βίντεο και έβαλα το post.
      Τα συγχαρητήρια για το ποίημα πάνε στον Γέιτς και τα μπράβο στον Sir Ken Robinson που απήγγειλε το ποίημα (ελπίζω να σας κάλυψα όλους : P )
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βραδάκι 🙂 .

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Αχ ρε angel, κάποιες γυναίκες είναι πολύ τυχερές…
    Και αυτοί οι στίχοι, τι κομμάτια, άτοκες δόσεις γίνεσαι και πας στα σκαλοπάτια του!!
    Κομμάτια μας έκανες! 😦
    Μάκια!

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχχαχαχα να είσαι καλά κοριτσάκι με έκανες και γέλασα.
      Πραγματικά οι στίχοι είναι τέλειοι!
      Όχι εγώ δεν έκανα τίποτα, τον Γέιτς μπορείς να «κατηγορήσεις» άνετα.
      Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ όμορφα λόγια…μόνο που εγώ προσωπικά προτιμώ πια…τις πράξεις!!! 😉
    ΑΦιλάκια! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα μαγισσούλα μου.
      Νομίζω ότι το ποίημα του Γέιτς εκτός από όμορφα λόγια είναι και μία πράξη για την απόδειξη της αγάπης του, δεν νομίζεις?
      Σε φιλώ.

  5. Ο/Η moodytimes λέει:

    Ρομαντική σχολή? Όμορφο πολύ όμορφο,μου θύμισε και λίγο Εμιλυ Ντικινσον
    Πρόσφατα διαβασα ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗς ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ του Ουίλλιαμ Μπλαίηκ αλλα περισσότερο μπορουν πιστεύω να εκτιμηθούν απο έναν μελετητη της αγγλικής λογοτεχνείας και ποίησης γιατι παιζει μεγάλο ρόλο η γλώσσα.
    Δε νομίζω να έκλεψες κάτι…άλλωστε ο μόνος που μπορει να παραπονεθεί είναι ο ίδιος ο ποιητής σωστά?
    Μπραβο σε σένα αλλα και στον Τελευταίο που δίνετε αφορμές για ψαξίματα
    Καλό βράδυ

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Μοοdy μου.
      Νομίζω ότι οι περισσότεροι μελετητές των κατατάσσουν κυρίως στο κίνημα του συμβολισμού και όχι τόσο του ρομαντισμού (διορθώστε με αν κάνω λάθος, παρακαλώ).
      χαχααχα ναι έχεις δίκιο και μάλλον είναι λίγο δύσκολο να μας παραπονεθεί…
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου 🙂 .

      PS.Τα τραγούδια της αθωότητας δεν τα έχω διαβάσει , να το τολμήσω?

  6. Ο/Η antony tonino λέει:

    Μελίτα μου τα συγχαρητήρια για το ποίημα, πάνε σε όλους όσους ενεπλάκησαν προκειμένου να φθάσει σε μας.
    Στον Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς,που το έγραψε για την γυναίκα του,στον Κεν Ρόμπινσον πετώντας ψηλά και βλέποντας μακρυά για το εκπαιδευτικό σύστημα,τον Τελευταίο που είχε ποστάρει το βίντεο ,εσένα που το «έκλεψες» και έγινε θέμα συζήτησης..
    :Τα όνειρά μου άπλωσα κάτω από τα πόδια σου.
    Πάτα ελαφρά γιατί πατάς πάνω στα όνειρά μου».
    Αφιερωμένο σε όλους εσάς μιάς και η επανάληψη είναι η καλύτερη μάθηση!!!

Σχολιάστε

