Ευχές πάνω στα αστέρια…

παραμυθενια ονειρα (62)
Από μικρή πάντα μου έλεγαν, όταν κοίταζα τον ουρανό και έβλεπα ένα αστέρι να πέφτει, να κλείσω τα μάτια να σκεφτώ τι επιθυμώ πιο πολύ και να κάνω μια ευχή…

Τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και έχουμε όλοι ανάγκη από όνειρα και ευχές θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας και στον καθένα ξεχωριστά όταν κοιτάξετε τον ουρανό και δείτε ένα αστέρι να πέφτει να κάνετε μια ευχή και αυτή να βγει αληθινή!
Να έχετε μια όμορφη ημέρα!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Καλημέρα με χαμόγελο!!!, Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Ευχές πάνω στα αστέρια…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Ψυχάκι μου μακάρι όλες σου οι ευχές να βγουν αληθινές γιατί σου αξίζει. Πολύ γλυκιά ανάρτηση. Φιλάκια πολλά.

  2. Ο/Η natashlim73 λέει:

    Πολύ γλυκιά ανάρτηση Melita μου! Εύχομαι ολόψυχα όλες οι ευχές και οι επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν και στο πρόσωπό σου να υπάρχει πάντα ένα όμορφο χαμόγελο! Φιλάκια πολλά!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ .Εύχομαι όταν θα πέσει το αστέρι του δικού σου ουρανού, να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες σου . Να είσαι πάντα καλά .Σε φιλώ γλυκά.

  3. Ο/Η delfinaki λέει:

    Κι γω το ξερω αυτο οταν ενα αστερι πεφτει κανεις μια ευχη..Ειναι πολυ γλυκια η αναρτηση σου. Τρυφερη.Με συγκινησε. Ευχαριστουμε και σου ευχομαι και σενα το ιδιο

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ Πιτσιρίκι μου , να έχεις ένα όμορφο απόγευμα και κοίτα να ντυθείς καλά γιατί (τουλάχιστον εδώ) κάνει τρομερό κρύο.Σε φιλώ.

  4. Ο/Η Decaffeinated λέει:

    Μακάρι αυτά τα Χριστούγεννα να ονειρευτούμε όλοι με μια καρδιά τόσο καθαρή και γεμάτη όπως όταν ονειρευόμασταν μικροί. Ας πιστέψουμε στα όνειρά μας με τη δύναμη που τα πιστεύαμε τότε. Γιατί «ένα όνειρο που ονειρεύεσαι μόνος σου, είναι απλά ένα όνειρο. Ένα όνειρο που το ονειρεύεσαι με τους άλλους είναι πραγματικότητα- J.Lennon».
    Ας ευχηθούμε όλοι στα όνειρά μας!
    Καλό βραδάκι melita! Πολύ γλυκά λόγια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ας ονειρευτούμε όλοι μαζί λοιπόν 🙂 .Σε ευχαριστώ για το τόσο γλυκό και όμορφο σχόλιο σου .Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.Σε φιλώ.

  5. Ο/Η cyberwhispers λέει:

    δεν ξέρω για τ` αστέρια και τις ευχές πάντως εσύ έκανες το βράδυ μου λίγο πιο όμορφο, να είσαι καλά melita μου.

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που το κατόρθωσα.Σε ευχαριστώ για τα πάντα γλυκά σου λόγια που κάθε φορά μου βάζουν ένα γλυκό χαμόγελο στο πρόσωπο .
      Καλό ξημέρωμα να έχεις .Σε φιλώ.

  6. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Αστέρια…μα τι σύμπτωση!!! Ήμουν από το πρωί στα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ και ζωγραφίζαμε τον έναστρο ουρανό. Φτιάξαμε μαγικά αριστουργήματα!!
    Κάνω ευχές…αν και μερικές φορές ξεχνιέμαι με τη θέα της πτώσης και δεν προλαβαίνω:):)

    Καλό μεσημέρι Μελίτα:)
    Φιλια πολλά:):)

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Αντριάνα μου, νομίζω ότι η ημέρα σου ξεκίνησε με τον πιο όμορφο τρόπο φτιάχνοντας αστέρια μαζί με μικρούς αγγέλους και σίγουρα θα ήταν αριστουργήματα, γιατί οι άγγελοι μόνο υπέροχα πράγματα μπορούν να δημιουργήσουν.Σου στέλνω τα φιλιά μου.

  7. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Έρχονται Χριστούγεννα..θαύματα συμβαίνουν…έχεις δίκιο…Από την άλλη μεριά φυσικά,μια ευχή δεν είναι ποτέ,ποτέ,ποτέ αρκετή….Χρειάζονται τόσα πράγματα….
    Όπως και να έχει πάντως,δε χάνουμε κάτι αν την κάνουμε….
    Καλησπέρα Μελίτα μου….

  8. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Την καλησπέρα μου με μια ευχή και ας πέσει κάτω ….Δύναμη και υγεία σε όλους μας..

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω σημαντικότερη ευχή από την υγεία Δημήτρη μου δεν υπάρχει , όλα τα άλλα έρχονται.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου καλέ μου.Πάντα με γεμίζεις δύναμη. Σε φιλώ.

Σχολιάστε