Περίμενέ με …Θα ‘ρθω !

παραμυθενια ονειρα (67)

Περίμενέ με…
Θα ‘ρθω.
Κάποτε θα ‘ρθω!
Και πάψε να μου λες πια πως θα ‘ναι αργά και
δε θα μ αναγνωρίσεις.
Είμαι ντυμένη πάντα με τ΄όνειρό σου…

Αλκυόνη Παπαδάκη

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Περίμενέ με …Θα ‘ρθω !

  1. Ο/Η aretimaur λέει:

    kataplhktiko σε ευχαριστω μελιτα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα, εγώ σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και για την παρουσία σου.
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  2. για μια ελπιδα ζουμε ‘η αλλιως η ελπιδα τελειωνει τελευταια θα ελεγα..
    περιμενω..
    πολυ υπομονετικη και ησυχη λεξη..
    πολυ!

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν διαφωνώ αλλά ίσως κάποιες φορές θα πρέπει να σπάμε αυτήν την «ησυχία»…
      Καλό σου ξημέρωμα πατούσα μου.

  3. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Και πάψε να μου λες πια πως θα ‘ναι αργά…Τίποτα μα τίποτα δεν είναι τυχαίο..

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι όλα τα πράγματα που υπάρχουν και συμβαίνουν γύρω μας δεν είναι τυχαία…κάποιος , κάτι τα φτιάχνει έτσι .
      Τι λες και εσύ Δημήτρη μου;
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

  4. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ποτε δεν είναι αργά όσο ένα όνειρο παραμένει ζωντανό…φιλια,κοριτσάκι!

    • Ο/Η melita λέει:

      Έτσι είναι παραμυθού μου.Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και για το όμορφο σχόλιο σου.
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αγαπημένη Αλκυόνη Παπαδάκη και το απόσπασμα που μας έβαλες,, ελπιδοφόρο! 😉
    Για δες περίπου πέρσι τέτοια εποχή πως την είχα τιμήσει και η ίδια!

    Τι χρώμα έχει;

    ΑΦιλάκια πάντα πολύ τρυφερά! ❤

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ βρε μαγισσούλα μου , το έχω πει και το ξαναλέω, ότι ταιριάζουν οι απόψεις , οι σκέψεις και οι καλλιτεχνικές μας ανησυχίες (βιβλία, βίντεο, ταινίες, λογοτεχνία κτλ) λες και βλέπω τον εαυτό μου σε καθρέφτη.
      Πολύ χαίρομαι που έχω βρει ένα τόσο γλυκό άνθρωπο που του αρέσουν τα ίδια σχεδόν πράγματα με εμένα.
      Ναι την είδα την ανάρτηση που έβαλες και είναι μια από τις αγαπημένες μου (αγαπάμε Αλκυόνη , αγαπάμε!).
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.
      Σε φιλώ γλυκά.

  6. Παράθεμα: Περίμενέ με …Θα ‘ρθω ! | philosophervibes

  7. Ο/Η anastasia gaila λέει:

    Ωραιο και λιτο

Σχολιάστε