Καλό καλοκαίρι!

g6

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τ’ άγριο μαλλί σου στην τρικυμία
το ραντεβού μας η ώρα μία
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τα μαύρα μάτια σου το μαντίλι
την εκκλησούλα με το καντήλι
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
κι εμάς τους δύο χέρι με χέρι

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
με τα μισόλογα τα σβησμένα
τα καραβόπανα τα σχισμένα
Μες στις αφρόσκονες και τα φύκια
όλα τα πήρε τα πήγε πέρα
τους όρκους που έτρεμαν στον αέρα
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
κι εμάς τους δύο χέρι με χέρι.

Ο. Ελύτης

PS.  Εύχομαι αυτό το καλοκαίρι να σας ξελογιάσει σιγά σιγά με τα γέλια, με την ανεμελιά του, με τα αλμυρά νερά που σε προκαλούν να βυθιστείς μέσα τους και να ξεχάσεις τις έννοιες και τα προβλήματα (έστω και για λίγο), με τα βράδια που η πανσέληνος και το ελαφρύ αεράκι σου τραγουδάνε μελωδίες για να ψιθυρίσεις στο αυτί του αγαπημένου σου…

Καλό καλοκαίρι!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Μουσικά ταξίδια, Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Καλό καλοκαίρι!

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οι «ξε-λογιασμένοι» δεν περιμένουν το καλοκαίρι για να χάσουν τα λογικά τους! χαχαχα! 😉
    Καλό καλοκαίρι αγαπημένη Μελίτα!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! :))))))))))))))))))

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλησπέρα Μελιτάκι μου και καλή εβδομάδα,
    Εγώ θα πλαισιώσω το καλοκαιρινό σου post με μια ευχή! Εύχομαι το καλοκαίρι να βρει τρόπο να ξελογιάσει και εσένα (που ξέρω πως ούτε και εσένα είναι η αγαπημένη σου εποχή) και να σου χαρίσει στιγμές ιδιαίτερες και όμορφες σαν παραμυθένια όνειρα! 🙂
    Καλό καλοκαίρι κοριτσάκι μου γλυκό.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα φιλενάδα και καλή εβδομάδα επίσης .
      Σε ευχαριστώ πολύ μωρέ κοριτσάκι αλλά εσύ ειδικά ξέρεις πως είμαι παιδί του χειμώνα , (όχι μόνο γιατί με τρελαίνουν τα κουνούπια, η ζέστη , το γεγονός ότι έχω περισσότερη δουλειά από όλο τον υπόλοιπο χρόνο- όχι δεν παραπονιέμαι απλά γκρινιάζω λιγάκι, εδώ άλλοι δεν έχουν καν δουλειά και εγώ που έχω, δόξα το Θεό να λέω-αλλά ελπίζω και εύχομαι να μου κλέψει την καρδιά και εμένα αυτό το καλοκαίρι .Και να σου πω ένα μυστικό; Ήδη ξεκίνησε με πολύ καλές προδιαγραφές…Φιλάκια!

      • Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

        Το ξέρω πως αγαπάς πιο πολύ τον χειμώνα και πίστεψε με, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
        Χαίρομαι που ακούω πως το καλοκαίρι σου άρχισε όμορφα και αφού ξεκίνησε με πολύ καλές προδιαγραφές, μην φοβάσαι θα τα καταφέρει να σου κλέψει και την καρδιά και το μυαλό και να δώσει την αύρα του στις στιγμές σου.
        Εύχομαι παρ’ όλη την δουλειά που ξέρω πως θα μονοπωλεί τον χρόνο σου τους επόμενους μήνες, να καταφέρνει το καλοκαίρι να στολίζει τα χείλη σου με χαμόγελα.
        Να έχεις ένα όμορφο βράδυ κοριτσάκι μου, γεμάτο όνειρα ταξιδιάρικα.

  3. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Το μόνο που θέλω αυτό το καλοκαίρι είναι να ξεραθώ σε ένα μέρος και να βράσω στο ζουμί μου… τίποτα-άλλο!

    χχχχ

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ τώρα τι να πω ; Στο εύχομαι;
      Όπως και να έχει κοριτσάκι εύχομαι να περνάς καλά όπου και να είσαι.Φιλιά πολλά!

  4. Ο/Η Stella La λέει:

    εγω λεω οτι γκρινιαζουμε για τη ζεστη, τα κουνουπια κλπ αλλα ερχεται η θαλασσα κι ολη αυτη η επαφη μας με τη φυση που μας αποζημιωνει
    ε; ε;

    πολλα φιλακια
    ευχομαι το σεπτεμβρη να μη θες να φυγει αυτο το καλοκαιρι
    αλλωστε τι ειναι;
    2 μηνες και κατι..

    🙂

  5. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Καλό καλοκαίρι! καλημερα Μελιτα …πολυ όμορφο οτι διάβασα καλη μου ..Χαιρετισμούς στην Μάνη και μια αγκαλιά σταθμός και λιμάνι από όλη την οικογένεια μου εδώ για σένα είναι ανοιχτή πάντα .Έτσι εμείς λέμε στην θεσσαλονικη το Σ’αγαπω στους φίλους της καρδιάς μας..

    • Ο/Η melita λέει:

      Να είσαι καλά καλέ μου.Να περάσεις πολύ όμορφα σου εύχομαι αυτό το καλοκαίρι, αν και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες σου στο φατσοβιβλίο έχει ξεκινήσει με τις καλύτερες προοπτικές.Φιλιά.

  6. Ο/Η fvasileiou λέει:

    Μακάρι! 😉

  7. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Να μαι και γω!Προσφατα άλλαξε η φύση της δουλειάς μου και απο τις υπερωρίες τρέχω και δεν φτάνω… 😉 Διακοπές προβλέπονται μια βδομαδουλα μόνο,αλλά δεν παραπονιέμαι! Δεν αλλάζω το ελληνικό καλοκαίρι με τίποτα,κοριτσάκι…Βασιλικος και γιασεμιά,λιωμένο παγωτό χωνάκι στο χέρι, καλοκαιρινό σινεμαδάκι και…κουνουπάκια!Τι να κάνουμε, υπάρχουν κι αυτά….Μελιτακι μου σου εύχομαι ένα όμορφο καλοκαιράκι, ζεστό απο ομορφες εμπειρίες, όπως και η καρδούλα σου…Πολλά πολλά φιλια!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα, ελπίζω να πέρασες όμορφα στις διακοπές σου και να ξεκουράστηκες. Το καλοκαίρι στην Ελλάδα η αλήθεια είναι πως είναι ξεχωριστό και πώς να μην είναι, με τόσο λαμπερό ήλιο και υπέροχες θάλασσες; Σου εύχομαι να έχεις έναν όμορφο χειμώνα και να περνάς όμορφα. Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

  8. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Μελιτάκι μου να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι και… όπως είπες, μακάρι να μας «ξελογιάσει»!!! 🙂
    Να είσαι και να περνάς καλά!!!!! Σε φιλώ!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Φωτεινή μου, Ελπίζω το καλοκαίρι να σε «ξελόγιασε» και να πέρασες όμορφα. Σου εύχομαι έναν ακόμα πιο όμορφο Χειμώνα. Να περνάς καλά και εσύ. Σου εύχομαι μια όμορφη ημέρα.

  9. Ο/Η koufetarios λέει:

    Καλό καλοκαίρι είμαστε στα μέσα αλλά ελπίζω να συνεχίσουμε όλοι να ευχόμαστε αυτά που μας ευχήθηκες.. Καλώς σε βρήκα πάλι.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Κουφετάριε, ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαίρι σου και να το απόλαυσες. Σου εύχομαι έναν ακόμα ωραιότερο χειμώνα. Καλώς σε βρήκα ξανά και εγώ. Σου εύχομαι μια όμορφη ημέρα.

  10. Ο/Η Joker λέει:

    γράψε και κάτι φθινοπωρινό τώρα…
    καλώς σε ξαναβρίσκω

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Joker μου, που να προκάμω να γράψω φθινοπωρινά, θα με πάρει ο χειμώνας σε λίγο χαχα. Καλώς σε ξαναβρίσκω και εγώ. Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

Σχολιάστε