Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου…

solitudeml3
«Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου.
Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδιά φεγγάρια στο κατάρτι του κι ένα ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη.
Ένα ψαροκάικο δίχως ρότα.

Που πάμε καπετάνιο; Με ρωτάει ο τιμονιέρης και μου κλείνει το μάτι.

Όπου πάνε τα κύματα λέω επίσημα εγώ.

Και τα σμαραγδιά φεγγάρια που είναι στο κατάρτι σκάνε σαν ρόδια στην κουβέρτα.

Κι ο ξεσκούφωτος ήλιος ο αληταράς παρατάει το τιμόνι του και χορεύει.

Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους αληταράδες.
Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες. Γεμίζει σμαραγδιά φεγγάρια και θαλασσινά πουλιά. Που να χωρέσουν μέσα μου όλα αυτά; Που να στριμωχτούν π΄ ανάθεμα τα ;

Αν βρισκόταν τώρα κάποιος δίπλα μου να μου ζεστάνει τα χέρια… να μου πει ψιθυριστά: «Εντάξει. Μη φοβάσαι μωρό μου».
Κι εγώ να σύρω τα δάχτυλα μου στο πρόσωπο του και να πιάσω το σχήμα του χαμόγελου του.
Να πιάσω το σχήμα του κόσμου. Και να γλυκαθώ.
Κάτι τέτοιες νύχτες είναι που έχω κάνει όλες τις αγοραπωλησίες της ψυχής μου με τον πρώτο έμπορα που θα μου παρουσιαστεί.
Πουλάω τα πάντα έτσι για έναν παρά…»

Αλκυόνη Παπαδάκη

PS. Με αυτό το αγαπημένο ποίημα της Αλκυόνης Παπαδάκη , θέλω να ευχηθώ τα «ψαροκάικα» σας να είναι γεμάτα από ευτυχία, χαμόγελα , αγάπη και όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα. Να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου…

  1. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Να έχεις ένα όμορφο υπέροχο αξέχαστο καλοκαίρι…

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Γλυκό,μελενιο μου Μελιτακι,εύχομαι τα καράβια της ζωής σου να έχουν πλοηγό τους στραφταλιστά λαχταριστά αστεράκια ονείρων, για πυξιδα τους αγνά συναισθήματα και βεβαια συνταξιδιώτες ο,τι φέρνει χαμόγελο στα χείλη σου. Α, και ένα αμπάρι γεμάτο όμορφες εκπλήξεις και εμπειρίες…Καλο καλοκαιράκι,Συνονόματη! Φιλάκι τρυφερό! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Από τις πιο γλυκές καλοκαιρινές ευχές που έχω λάβει.
      Να έχεις και εσύ ένα υπέροχο καλοκαίρι συνονόματη.Με γέλιο, αγάπη , χαρούμενες στιγμές , αγαπημένα πρόσωπα και ξεκούραση!Σε φιλώ γλυκά!

  3. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Μικρέ μου angel, τι όμορφο τρόπο επέλεξες για να μας ευχηθείς.
    Σου εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου, να έχεις ένα γλυκό καλοκαίρι, υπέροχο και ξεχωριστό, σαν παραμυθένιο όνειρο! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ βασίλισσα, να έχεις και εσύ ένα υπέροχο καλοκαίρι , με μπόλικη ξεκούραση που ξέρω ότι την χρειάζεσαι, διασκέδαση , γέλιο και καλή παρέα.
      Φιλιά πολλά!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ήμουν τόσο σίγουρη πως είχα ευχηθεί καλό καλοκαίρι;
    Μάλλον δεν πάτησα «δημοσίευση»!
    Άρα δεν μου μένει παρά να ευχηθώ καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! 😉

    ΑΦιλάκια Μελιτάκι μου! ❤

    • Ο/Η melita λέει:

      Βλέποντας την δημοσίευση είδα ότι είχα να «γράψω» σχεδόν ένα χρόνο.
      Για διάφορους λόγους κυρίως χρόνου και διαφόρων δραστηριοτήτων δεν έμπαινα και μάλλον τώρα θα αρχίσω να μπαίνω σποραδικά.Καλό φετινό καλοκαίρι , μαγισσούλα μου!Φιλάκια πολλά!

  5. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ήθελα να πω απλα καλο φθινόπωρο! Μας έλλειψες, Συνονόματη! Φιλακια πολλα κ φθινοπωρινα! 😉 🙂

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μελιτάκι, σιγά μην δεν πάρουμε είδηση, που σκέφτεσαι σταδιακά να επανέλθεις στην τρυφερή και όμορφη παρεούλα μας… το πρώτο βήμα έγινε και ξέρεις τι λένε οι σοφοί για το πρώτο βήμα; πως ένα ταξίδι πολλών χιλιομέτρων αρχίζει μ’ ένα βήμα! 😉

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααααααααα πάντα καρδιάς! ❤

    • Ο/Η melita λέει:

      Στεφανία μου , σε ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα καθώς και για το ενδιαφέρον που έδειξες με το να επικοινωνήσεις σου μαζί μου μέσω mail,που ειλικρινά με συγκίνησες.
      Μωρέ καλά τα λένε οι σοφοί…θα προσπαθήσω να μπαίνω όσο μπορώ , αν και αυτό το διάστημα με την μετακόμιση και την διακοπή του ίντερνετ {από τη δουλειά μπαίνω τώρα (κλεφτά) μιας και έχω διάλειμμα} θα αργήσω να μπω λίγο στους ρυθμούς.
      Πολλά φιλιά επίσης , μαγισσούλα μου.

  7. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Κ γω ρωτούσα! Κ γω ρωτούσα! Είχα στείλει κ γω μαίλ/κομμέντ, στα «στοιχεία επικοινωνίας» σου! (Αμ πως! 😉 )

  8. Παράθεμα: Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου… - Notes & Quotes by QuoterLand

Σχολιάστε