Ένα παραμύθι για μεγάλους…

farm

Ένα ποντικάκι κάποτε παρατηρούσε από την τρυπούλα του τον αγρότη και τη γυναίκα του που ξεδίπλωναν ένα πακέτο .
«Τι λιχουδιά άραγε έκρυβε εκείνο το πακέτο;» , αναρωτήθηκε.
Όταν , όμως , οι δυο αγρότες άνοιξαν το πακέτο δεν φαντάζεστε πόσο μεγάλο ήταν το σοκ που έπαθε , διαπιστώνοντας πως επρόκειτο για μια ποντικοπαγίδα!

Τρέχει γρήγορα λοιπόν , στον αχυρώνα για να ανακοινώσει το φοβερό νέο:
«Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι! Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι!».

Η κότα κακάρισε , έξυσε την πλάτη της και σηκώνοντας το λαιμό της είπε:
«Κυρ ποντικέ μου, καταλαβαίνω πως αυτό αποτελεί πρόβλημα για εσάς . Αλλά δεν βλέπω να έχει καμία επίπτωση σε εμένα! Δε με ενοχλεί καθόλου η ποντικοπαγίδα στο σπίτι!»
Το ποντικάκι γύρισε τότε στο γουρούνι και του φώναξε:
«Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!»

Το γουρούνι έδειξε συμπόνοια αλλά απάντησε:
«Λυπάμαι πολύ κυρ ποντικέ μου , αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο από το να προσευχηθώ . Να είσαι σίγουρος ότι θα το κάνω».
Τότε το ποντικάκι στράφηκε προς το βόδι και του φώναξε, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου:
» Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!» .
Και το βόδι απάντησε:
«Κοιτάξτε, κύριε ποντικέ μου, λυπάμαι πολύ για τον κίνδυνο που δια τρέχεις , αλλά εμένα το μόνο που μπορεί να μου κάνει η ποντικοπαγίδα είναι ένα τσιμπηματάκι!».

Έτσι, ο καλός μας ποντικούλης , έφυγε με κατεβασμένο το κεφάλι, περίλυπος και απογοητευμένος γιατί θα έπρεπε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο της ποντικοπαγίδας!
Την επόμενη νύχτα , ένας παράξενος θόρυβος , κάτι σαν αυτόν που κάνει η ποντικοπαγίδα όταν κλείνει , ξύπνησε τη γυναίκα του αγρότη που έτρεξε να δει τι συνέβη.
Μέσα στη νύχτα , όμως, δεν πρόσεξε πως στην παγίδα είχε πιαστεί από την ουρά ένα φίδι…Φοβισμένο το φίδι δάγκωσε τη γυναίκα.

Η γυναίκα αρρώστησε βαριά και μεταφέρθηκε επειγόντως στο νοσοκομείο. Έμεινε λίγες ημέρες και επέστρεψε στο σπίτι , αλλά με υψηλό πυρετό. Ο γιατρός συμβούλεψε το σύζυγό της να κάνει ζεστές σουπίτσες. Έτσι ο αγρότης έσφαξε την κότα για να κάνει μια καλή κοτόσουπα!
Η γυναίκα , όμως, πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και όλοι οι γείτονες πήγαιναν στη φάρμα για να βοηθήσουν. Ο καθένας με τη σειρά του καθόταν στο προσκεφάλι της γυναίκας και της έδιναν και ένα δώρο. Για να τους ταΐσει όλους αυτούς ο αγρότης αναγκάστηκε να σφάξει το γουρούνι!
Τελικά , όμως , η γυναίκα δεν τη γλίτωσε! Πέθανε!

Στην κηδεία της ήρθε πάρα πολύ κόσμος , γιατί ήταν καλή γυναίκα και την αγαπούσαν όλοι. Για να ταΐσει όλον αυτόν τον κόσμο ο αγρότης αναγκάστηκε να σφάξει το βόδι!
Ο κυρ ποντικός μας , έβλεπε όλο αυτό το πήγαινε έλα από την τρυπούλα του με πάρα πολύ μεγάλη θλίψη…
Όσο κι αν είναι πλέον συνηθισμένο να σκεφτόμαστε όλο και περισσότερο τον εαυτό μας, αδιαφορώντας- προκλητικά πολλές φορές- για το διπλανό μας , ένα είναι σίγουρο:
Όταν κινδυνεύει κάποιος ή έχει ένα πρόβλημα (μικρό ή μεγάλο , δεν έχει σημασία),
βρισκόμαστε όλοι σε κίνδυνο και κατ’ επέκταση το πρόβλημα του πολύ σύντομα θα γίνει και δικό μας!

πηγή : σταλμένο με mail (από Αγγελιόραμα Λακωνίας)

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Διδακτικές ιστορίες, Παραμύθια and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

36 Responses to Ένα παραμύθι για μεγάλους…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πολύ όμορφη και διδακτική ανάρτηση Μελιτάκι μου. Η μαμά μου συνηθίζει να λέει μια παροιμία: «σαν καίγεται το σπίτι του γείτονα σου, η φωτιά θα φτάσει και στο δικό σου σπίτι». Με φοβίζει το γεγονός ότι η αδιαφορία μας έγινε συνήθεια. Σκεπτόμενη το μέλλον, μονάχα μια ευχή κάνω: Να ξαναγίνουμε άνθρωποι.
    Σε ευχαριστούμε για την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μας.
    Φιλάκια πολλά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα βασίλισσα, θα συμφωνήσω μαζί σου .Κάπου στην πορεία χάσαμε την ανθρωπιά μας και το μόνο που κοιτάμε πλέον είναι μόνο ο εαυτός μας.
      Ίσως αν ήμασταν λιγότερο εγωιστές να υπήρχαν λιγότερα «καιγόμενα» σπίτια .
      Σε φιλώ.

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για δες πλάκα, πριν δυο λεπτά, απαντώντας στο σχόλιο σου σχετικά με τις δικές μου μικρές ιστορίες, σε παρακαλούσα να βάλεις και εσύ μια γιατί είχα εξαντλήσει τις περισσότερες… και αν σου πω, πως είχα στη ρεζέρβα αυτή που έβαλες τι θα πεις; Τα μεγάλα πνεύματα ΠΑΝΤΑ συναντιόνται!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά και καλή μας συνέχεια (στις όμορφες ιστορίες!) :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Έλα βρε Στεφανία, δεν το πιστεύω! χαχαχα
      Θα βάζω αρκετά συχνά γιατί ανακάλυψα πρόσφατα ότι ένας φίλος μου έχει την ίδια (καλή) τρέλα και μαζεύει και αυτός ιστορίες .
      Φιλάκια πολλά , να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

  3. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Έκανα ένα σχόλιο αλλά έχω την εντύπωση δεν ήρθε.. :\
    Μελίτα μου κάθε ιστορία που επιλέγεις μιλάει στην ψυχή μου..εξαιρετική και ιδιαίτερα διδακτική.Αν κάποτε σταματήσουμε και αφήσουμε στην άκρη τον εγωισμό μας,αν κοιτάξουμε λίγο τον διπλανό μας,τότε σίγουρα θα γίνουμε σοφότεροι και πλουσιότεροι.Είναι σπουδαίο πράγμα να δημιουργείς δεσμούς και όχι τοίχους.Σε ευχαριστούμε.
    σε φιλώ γλυκά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Και πολύ περισσότερο «γεμάτοι» και ευτυχισμένοι , επίτρεψέ μου να συμπληρώσω .
      Εγώ σε ευχαριστώ για το πολύ γλυκό σου σχόλιο.Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

      PS. Δεν είχα άλλο σχόλιο καλή μου.

  4. Ο/Η perseus76 λέει:

    Αυτό το παραμύθι, εγώ, θα το πω στα παιδιά μου. Σε ευχαριστώ πολύ.
    Δεν το είχα ξανακούσει και πραγματικά δεν περίμενα τέτοιο τέλος,

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ το είπα ήδη στα μικρά μου , στη δουλειά.
      Που ξέρεις ίσως ο μικρός σπόρος που φύτεψα να ανθίσει και να βγάλει όμορφα λουλούδια αργότερα, τουλάχιστον είναι πιο πρόσφορο το έδαφος από κάποιον μεγάλο οπότε ελπίζω…
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

  5. Ο/Η Natasha λέει:

    Πραγματικά πολύ διδακτική και όμορφη η ιστορία αυτή Μελίτα μου! Εύχομαι και ελπίζω η αληθινή αγάπη και ανθρωπιά να γεμίσει τις καρδιές μας ξανά! Φιλάκια πολλά ❤

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε Νατάσα μου.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια .
      Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη ημέρα με χαμόγελο.

  6. Ο/Η justwannafeel1995 λέει:

    Tι όμορφο, αλλά και τι ουσιαστικό κειμενάκι. Όπως λέει και η Μαρίνα, πολλές φορες μέσα στο χάος της εποχής, το παραλογισμό, την ταχύτητα, ξεχνούμε το πιο απλό και το πιο ουσιώδες: να ‘μαστε Άνθρωποι. Μόνο έτσι θα μπει ένα λιθαράκι για να χτίσουμε ένα πιο όμορφο αύριο. Όλα τ’ άλλα είναι απλά «κάστρα στην άμμο» που σύντομα θα γίνουν συντρίμμια.
    Να ‘χεις ένα παραμυθένιο βραδάκι σου εύχομαι και χίλια ευχαριστώ για τα υπέροχα συναισθήματα που μας χάρισες με την ιστοριούλα αυτή. Πολλά φιλάκια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
      Φιλάκια πολλά , να περνάς υπέροχα.

  7. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Μελιτάκι μου, μου έλειψες!!!! Καλώς μας ξαναρθες!!!!!!!
    Ευχομαι να εισαι καλά!!!
    Υπέροχη και διδακτικη ιστορία…….. 🙂
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Φωτεινούλααααααααα μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια , και εμένα μου έλειψες πολύ.
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

  8. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    όπως ειπώθηκε και παραπάνω «ουσιαστικά λόγια»… κάθε παραμύθι κρύβει και μια αλήθεια, κάθε αλήθεια και μια διαπίστωση..

    Καλησπέρα 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι ο κάθε παραμυθάς και ειδικά ο λαός μας που είναι ο μεγαλύτερος βρίσκει πάντα τον τρόπο να κρύβει πίσω από κάθε ιστορία ένα μάθημα για όλους μας.
      Καλησπέρα Αντριάνα μου!!

  9. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Αγαπητή μου Μελιτα σχεδόν 2 χρόνια διαβάζω τα άρθρα σου αυτό ήταν ένα ακόμα πολύ καλό και διδακτικό ναι σε ευχαριστώ …έτσι απλά ..

    • Ο/Η melita λέει:

      Δημήτρη μου ,εγώ σε ευχαριστώ για το χρόνο που μου αφιερώνεις κάθε φορά αν και ξέρω πόσο πολυάσχολος είσαι αλλά και για τα ευγενικά σου λόγια.
      Την καλησπέρα μου.

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αν κάποια όμορφη ψυχούλα γιορτάζει… της εύχομαι Αγάπη, υγεία, ευτυχία!
    ΑΦιλάκια με μια χαρούμενη δημιουργική βδομάδα! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Όχι βρε δεν γιορτάζω.
      Η αλήθεια είναι ότι το όνομα μου δεν έχει ονομαστική εορτή.
      Σε ευχαριστώ πάντως για την ευγενική σου κίνηση.

  11. Ο/Η koufetarios λέει:

    Υπέροχη ιστορία και άκρως διδακτική, Είναι μια ιστορία που πρέπει να λέγεται και να μεταφέρεται σε όλους. Σίγουρα όλοι μας παίρνουμε ένα μάθημα από αυτήν.

    Την πολύ καλησπέρα μου..!!

  12. Ο/Η katerina λέει:

    όμορφο «παραμύθι» που δίνει έμφαση στο συλλογικό και όχι στον ατομικισμό που τόσο είναι έντονος δυστυχως…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κατερίνα και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
      Δυστυχώς έτσι είναι , ξεχάσαμε την ανθρωπιά μας κάπου μέσα σε ένα ντουλάπι και την έχουμε αφήσει να σκονίζεται …
      Την καλησπέρα μου.

  13. Ο/Η side21 λέει:

    Η αλληλοβοήθεια, η συμπαράσταση κι ο αλτρουισμός στηρίζουν μια αρμονική συμβίωση !!!
    Κάτι από Μπρεχτ μου θυμίζει η ιστορία … » Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου …»
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σου εύχομαι …

    • Ο/Η melita λέει:

      Είδες; Μπρεχτ αλλά ελληνικά .
      Έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε τον εαυτό μας αδιαφορώντας για το πρόβλημα του άλλου δίχως να σκεφτόμαστε τις «συνέπειες» τόσο τις υλικές όσο και τις συναισθηματικές που θα μας αφήσουν έρημη πόλη.Καλό μήνα και υπέροχη ημέρα να έχεις καλέ μου.

  14. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    μελιτακι , δωσε το username σου να σε προσθεσω στο φβ! σε εχασα… ! Φιλια

  15. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    koufetarios ? kourelarios?

  16. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πολυ όμορφη και διδακτική ιστορία…Τόσο απλή μα τοσο σωστή!Τα φιλια μου και απο δω Μελιτάκι μου!

Σχολιάστε

