Καλώς σας (ξανα)βρήκα!

παραμυθενια ονειρα (11)

Είχατε ποτέ αυτή την αίσθηση , που έχει κανείς όταν γυρίζει μετά από πολύ καιρό στο αγαπημένο του σπίτι;
Αυτή που σε κάνει να αγωνιάς και να τρέμεις από προσμονή και χαρά γιατί επιτέλους θα γυρίσεις σε κάτι που αγαπάς πολύ , που είναι κομμάτι του εαυτού σου και της ζωής σου. Που επιτέλους θα δεις τους φίλους σου και τους γείτονες σου ,αυτούς που σχεδόν κάθε μέρα πίνατε το καφεδάκι σας και λέγατε τα νέα σας.
Και έχεις αυτό το γλυκό άγχος για το πώς θα αντιδράσουν μόλις σε δουν και αυτή την μικρή αμηχανία γιατί δεν ξέρεις τι να πρωτοπείς.
Και καθώς ανοίγεις την πόρτα για να μπεις μέσα, βλέπεις κομμάτια του παρελθόντος σου και οι μνήμες ξαναγυρνούν…
Να εδώ, σε  αυτή τη γωνιά κοντά στο τζάκι , είχες πέσει και είχαν ματώσει τα γόνατα σου. Και σε αυτόν τον καναπέ δυο χέρια είχαν γίνει κουβέρτες και σε είχαν κλείσει στην ζεστή τους αγκαλιά για να μην κρυώσεις, να και εδώ…
Και αφού βλέπεις όλα αυτά που είχες περάσει , λες και εσύ είσαι ο θεατής στο δικό σου έργο , ανασκουμπώνεσαι και προσπαθείς να μαζέψεις το χάος!
Ανοίγεις τα παράθυρα για να μπει καθαρός αέρας και ήλιος ,σηκώνεις τα μανίκια σου και ξεκινάς να αφαιρείς τα υφάσματα από τα έπιπλα .
Παίρνεις τη σκούπα και το ξεσκονόπανο και καθαρίζεις τις σκόνες και τις αράχνες που έχουν μαζευτεί στις γωνίες και που έχουν φτιάξει το δικό τους σπιτικό.
Καθαρίζεις τα ξερόκλαδα , βγάζεις τα χόρτα και τις τσουκνίδες από τον κήπο και φυτεύεις καινούργια λουλούδια.
Απαντάς στα μηνύματα που σου έχουν αφήσει οι φίλοι σου και οι γνωστοί σου και περνάς να πεις ένα γεια στους γείτονες σου.
Και καθώς τελειώνεις κατάκοπη από την όλη διαδικασία πιάνεις τον εαυτό σου να χαμογελά…
Καλώς σας βρήκα ξανά!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Καλώς σας (ξανα)βρήκα!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εγώ μαζί σου έχω καθημερινή επικοινωνία γιατί είμαστε κολλητές. Αλλά όσο έλειπες, μου έλειψε κάτι απ’ την blogόσφαιρα. Έλειπε η τρυφερότητα, η καλοσύνη σου, τα ιδιαίτερα θέματα σου, έλειπες εσύ!!!!
    Και χαίρομαι πολύ που επανήλθες φιλενάδα! Χαίρομαι πολύ!
    Φιλάκια πολλά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα κοριτσάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και εμένα μου λείψατε πολύ!!
      Να έχεις ένα παραμυθένιο βράδυ!

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σήμερα το πρωί, μου ήρθαν με mail όλες οι καθυστερημένες απαντήσεις στα σχόλια σου και σκέφτηκα, «να δεις που το Melinaki, ετοιμάζει είσοδο»… και μάλιστα χθες (που φαίνεται πως έπιασα το «ξεσκόνισμα» σου!) ετοιμαζόμουν να μπω στο blog σου για toc- toc, «είναι εδώ κανείς»; και να σου ευχηθώ καλό χειμώνα, χαχαχα! 😉
    Για να είσαι πάλι εδώ, (λογικά) θα πει πως πρώτα απ’ όλα είσαι καλά στην υγεία σου (εσωτερικά και εξωτερικά)…. γιατί μόνο αυτό μετράει!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααα πολλά πολλά και πάντα χαμογελαστά! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Να σου πω την αλήθεια σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και μπήκα λίγο γιατί πραγματικά μου λείψατε όλοι πάρα πολύ.
      Και θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποδοχή σας που μόνο χαμόγελα κατόρθωσε να βάλει στο πρόσωπό μου.
      Φιλάκια πάρα πολλά καλή μου μαγισσούλα!!

  3. Ο/Η S for Summer λέει:

    Καλωσήρθες πίσω! Όπως λέει και η Drama Queen, μας έλλειψε η παρουσία σου εδώ στα διαδικτυακά μονοπάτια!

  4. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    ωωωω.. θα ηθελα να δεις το χαμογελο μου αυτη τη στιγμη..
    καλως ηρθες, δεν θα ξαναφυγεις ε; ε;

    ομορφες που ειναι οι επιστροφες…
    πολλα φιλια μελιτακι μου :):):):):)

  5. Ο/Η perseus76 λέει:

    οκ,
    τώρα νιώθω πραγματικά πως όλα βρίσκονται έτσι όπως πραγματικά έπρεπε να είναι.
    Όταν επέστρεψα κι εγώ στη δική μου γωνιά, βρήκα το τελευταίο σου ποστάκι ηλιοκαμένο και σιωπηλό.
    Χαίρομαι πολύ για την επιστροφή σου!
    Καλώς όρισες 🙂

  6. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Πιάσε τα πινέλα της μπογιές και ζωγράφισε με τον δικό σου λόγο και τρόπο κάτι είχε αρχίσει να ξεθωριάζει ευτυχώς ήρθες ..Σε ευχαριστώ που ξανά γράφεις για μας..

  7. Ο/Η moodytimes λέει:

    Σκολ…όπως λένε και οι Σουηδοί, στην υγειά σου δηλαδή!

  8. Ο/Η Νικολέτα λέει:

    Μελιτάκι μου καλώς ήρθες και πάλι λοιπόν!
    χαίρομαι που σε βρίσκω ξανά εδώ γιατί ομολογώ όταν επέστρεψα κι εγώ και δεν σε βρήκα μου φάνηκε εξαιρετικά περίεργο..σε είχα συνηθίσει σε αυτές τις….γειτονιές!
    ελπίζω η επιστροφή σου να είναι μόνιμη,κι εμείς να μπορούμε να διαβάζουμε και πάλι τις αναρτήσεις σου που από την πρώτη στιγμή μας γέμιζαν τρυφερότητα..
    να σαι καλά!σε φιλώ!

    • Ο/Η melita λέει:

      Νικολετάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ και καλορίζικο το καινούργιο σπιτικό σου.Θα περάσω από εκεί να τα πούμε .Φιλάκια πολλά!

  9. Ο/Η Euzonas λέει:

    Wb! 😀

  10. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Ήμουν έτοιμη -κι εγώ η αδιάκριτη- να στείλω μήνυμα στη Μαρία, επειδή ήξερα για τη στενή σας σχέση, και να ρωτήσω αν είσαι καλά.. αλλά όλο έλεγα, «Μη γίνεσαι αδιάκριτη, Αγριμιώ, μη! Ποιο χεράκι πήγε να το κάνει αυτό;; Κακό! » χα χα χα. Χαίρομαι πολύ πολύ πολύ που επέστρεψες κοντά μας! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ βρε Αγριμιώ μου, ποτέ δεν θα το σκεφτόμουνα για αδιακρισία , ίσα ίσα θα το αντιλαμβανόμουν σαν κάποιος να με νοιάζεται και να με σκέφτεται.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την έγνοια σου και για τα γλυκά σου λόγια.Σε φιλώ γλυκά.

  11. Ο/Η δελφινάκι λέει:

    Καλωσόρισες στο σπιτάκι σου και στη γειτονιά.. Τι όμορφη παρουσίαση..Μου άρεσε πολύ 🙂

  12. Ο/Η Νέστορας λέει:

    ναι, την ξέρω την αίσθηση γιατί πρόσφατα ξαναγύρισα στο δικό μου 😛
    καλά ταξίδια λοιπόν!

Σχολιάστε

