Οι εφιάλτες ζωντανεύουν…

nightmare_by_lucyluhΦοβάμαι να πάω για ύπνο…
Κάθε φορά που πλησιάζει η ώρα για να κοιμηθώ τρέμω να κλείσω τα μάτια μου.
Πρώτα έβλεπα όνειρα γεμάτα με πολύχρωμες εικόνες , με χαρούμενα γέλια και τραγούδια.
Τώρα βλέπω μόνο εφιάλτες που ζωντανεύουν και εξακολουθούν να υπάρχουν και όταν ανοίξω τα μάτια μου.

Να όπως χθες που είδα ότι έχασα ξαφνικά τη φωνή μου…

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Οι εφιάλτες ζωντανεύουν…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εγώ δεν φοβάμαι όταν έρχεται το βράδυ και είναι η στιγμή να κοιμηθώ. Φοβάμαι την ημέρα, που υπάρχει περιθώριο να ακούσω και άλλα άσχημα πράγματα που θα συνταράξουν τα όνειρα μου και τις ελπίδες μου.
    Δυστυχώς Μελιτάκι, είναι σημάδι των καιρών οι εφιάλτες να ξεπηδούν απ’ το μυαλό μας και να γίνονται αληθινοί.
    Μακάρι ότι βλέπουμε να διαδραματίζεται γύρω μας, να είναι απλά ένας εφιάλτης, γιατί αλλιώς είναι πολύ σκληρή η πραγματικότητα. Αυτό που με θλίβει όμως είναι ότι ο κόσμος δεν ξυπνά.
    Όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου να έχεις. Φιλιά.

  2. δεν ειναι που εκλεισε το κρατικο ραδιοφωνο, ειναι που ολα γινονται λιγοτερα μερα με τη μερα.. αυτο..

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ο φόβος μας είναι το όπλο τους… δράση, όπως την αισθάνεται ο καθένας… τα γεγονότα τρέχουν και η ελπίδα μας δυναμώνει…
    Καλή μας δύναμη…

  4. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Θα συμφωνήσω με τη μαγισούλα, κορίτσι μου. Αμα σου βάλουν τρικλοποδιά, σίγουρα θα πέσεις. Και μια ακόμα που θα σου βάλουν, και μια ακόμα, θα πέσεις ξανά και ξανά. Είναι δύσκολο αλλά πρέπει να έχουμε τη δύναμη και το κουράγιο να σηκωνόμαστε κάθε φορά όρθιοι. Και σίγουρα ο φόβος να μην γίνει το όπλο τους να μας κουρνιάσουν σε μια γωνιά.
    Όλοι σκεφτόμαστε τα ίδια κάθε μέρα, όλοι αγχωνόμαστε το ίδιο, όλοι υποφέρουμε οικονομικά. Ας μιλήσουμε για αυτό, ας αλληλουποστηριχτούμε, ας αναζητήσουμε λύσεις. Ας είναι η μόνη πρώτη γιατρειά απλά να το βγάζουμε από μέσα μας, συζητώντας το. Μην τους κάνουμε τη χάρη/χαρά να υποκύψουμε όμως.
    Nothing is over ’til it is over…
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά, να διώχνει τους εφιάλτες σου… 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      Συνονόματη όσο υπάρχεις εσύ, και η/ο κάθε εσύ που δίνεις δύναμη σε κάποιον που έχει χάσει τις ελπίδες του, την πίστη και το θάρρος του πάντα θα υπάρχει το φως της ελπίδας αναμμένο.
      Σε ευχαριστώ για την αγκαλιά και για το φάρο που μόλις μου άναψες.
      Σε φιλώ.

  5. Ο/Η Δημητρης λέει:

    οι πιο ομορφες απαντησεις που διαβασα παρεα μου Μελιτακι οπως λεει η Μαρινα και εγω ξυπναω πολλες φορες αλλα ποναω της περισσοτερες απο την πολυ δουλεια 40 και πλεον χρονια και βλεπω το ονειρο μου να γκρεμιζεται …Δοξα τον θεο εκανα παρα πολλα ναι με σκληρη δουλεια, αλλα το αυριο των παιδιων μου των εγγονων μου ειναι μαυρο και αβεβαιο απο εκει εχω πονους στην ψυχη μου οχι στο σωμα μου γιαυτο ξυπναω ..Καλησπερα ..Δεν διορθονω της λεξεις μου ουτε μια αλλα οτι γραφω το γραφω με την γλωσσα της ψυχης μου..που σαν την δικη σας πονα…

    • Ο/Η melita λέει:

      Έτσι είναι Δημήτρη μου , ένας από τους μεγαλύτερους φόβους είναι το τι θα ξημερώσει αύριο όχι τόσο για εμάς αλλά τα παιδιά .
      Γιατί στην Ελλάδα του σήμερα , δεν υπάρχει αύριο δυστυχώς…
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

  6. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Το έχω πάθει κι εγω… Να χανω τη φωνή μου η να ξεχναω τα βήματα του χορου λίγο πριν δώσω την παράσταση μου…

    Μας εχει καταβάλλει το άγχος σε μια καθημερινότητα που σπάνια αμοιβομαστε…

    Καλημεραααα

  7. Ο/Η Nίκος Κυριακίδης λέει:

    Γεια σου κορίτσι!
    Νομίζω είδες πως δεν σε ακούει τάχα κανείς, ενω το στόμα κινείται…μεγαλώνεις- γίνεται πιο επώδυνο να μη σε καταλαβαίνουν όλοι. Αλλά έτσι είναι..ο εαυτός μας δεν είναι »κοινός», σαν τη »κοινή γνώμη», έχει θέση, πάντα κάποιοι μόνον μας ακούνε.
    Στον εφιάλτη θα βγάλεις τη γλώσσα μιλώντας καθαρά και χωρίς το στόμα…και δεν θα τον ξαναπείς εφιάλτη, να του τη σπάσεις. Θα τον λες απαίτηση;
    Και όσο τον κοροιδεύεις, μπορεί και να ξανασκεφτείς πως ποτέ τα όνειρα δεν ήταν ροζ, η ελπίδα είναι πιο ζόρικη και στα χρώματά της…

    • Ο/Η melita λέει:

      Κύριε Κυριακίδη σας έχω πει πόσο πολύ λατρεύω τις συμβουλές σας;
      Θα πράξω λοιπόν τα δέοντα και θα αρχίσω από τα σήμερα το βράδυ να βγάζω τη γλώσσα στους εφιάλτες μου.
      Σας ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο σας.

  8. Ο/Η S for Summer λέει:

    Η φωνή σου δε θα χαθεί! Όσο για το «σ’ αγαπώ» που θέλει να φωνάξει το ποίημα του Λειβαδίτη, αχ, αυτό είναι πραγματικά ονειρεμένο! Σκέψου, ότι εδώ μέσα, εκφράζεσαι ελεύθερα, όνειρα, σκέψεις, προβληματισμοί, η φωνή σου ηχεί δυνατά σε όλους εμάς που σε διαβάζουμε! Είναι καθαρή και κρυστάλλινη, την ακούω, σου λέω!

    • Ο/Η melita λέει:

      Αν σου πω ότι με το που διάβασα την απάντηση σου έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελά.
      Δίνεις απέραντη δύναμη, ενθουσιασμό και αγάπη στους συνανθρώπους σου. Μην το χάσεις ποτέ.
      Φιλιά πολλά!

  9. Ο/Η Nίκος Κυριακίδης λέει:

    να στο πω, όπως ξέρω
    ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΘΡΗΝΟΣ

    Όσο πιο έντονα μιλάει
    η φωνή χάνεται…
    Ένας πνιγμός, ένα ξεραμένο στόμα
    Το σάλιο άσπρο, στερεό.
    ‘’Πάρε το παιδάκι μου ύπνε
    και δώστο μου μεγάλο’’
    Δεν τραγούδαγε η μάνα του
    Μια άγνωστη, χαμογελαστή ήταν.
    Θέλει να μιλήσει….
    Τον κρεμάσαν απο πίσω,
    κρυφά του πήραν το σώμα
    σβήσαν το φεγγάρι μπαμπέσικα.
    Οι έρωτές του είχαν ξεθωριάσει
    Τα μάτια του κόκκινα
    Τα παιδιά, τα πολυ μικρά
    τoυ χαμογελούσαν, πια.
    Κολυμπούσε αμήχανα στο κόκκινο
    Ήθελε όλη η γειτονιά να το καταλάβει.
    ‘’Φλύαρε, περπάτησες λιγότερο,
    δεν έδειρες κανέναν
    ανοιγόκλεινες το στόμα βουβά
    Η γλώσσα……
    πόση σημασία σε ενα τόσο αντιαισθητικό απαθές κομμάτι!’’
    -‘’Αγάπη μου!’’-
    Κάπου την ξέρει αυτή τη φωνή
    Είναι κοντά του ;
    Mα, δεν τη βλέπει…
    ….μίλησε μόνο στο μυαλό του;
    Σιωπή επιτέλους!
    Τελευταία στάση
    Γλυκά ήρεμα σκυλιά -χτεσινοί φονιάδες
    με τρυφερές μουσούδες ,
    έρχονται σαν σύννεφο.
    Συνοδεία του πόθου του:
    Παιδάκια και γλυκά σκυλιά.
    Όμορφα που είναι….

    • Ο/Η melita λέει:

      Για μία ακόμη φορά κύριε Κυριακίδη μας μαγεύεται με την γραφή σας.Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας και σας ζητώ εκ βάθους καρδίας συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση της απάντησης μου αλλά λόγω διαφόρων επαγγελματικών και προσωπικών καταστάσεων δεν ήταν δυνατόν να ανταποκριθώ πιο σύντομα.
      Να έχετε ένα όμορφο ξημέρωμα.

  10. Ο/Η Nikos Ntaris λέει:

    Ο ύπνος είναι ο κύριος των αρετών. Να τιμάτε και να σέβεστε τον ύπνο. Να αποφεύγετε αυτούς που κακοκοιμούνται.
    Το να κοιμάται κανείς δεν είναι καμιά παραμικρή τέχνη: γι’ αυτό χρειάζεται αγρύπνια όλη τη μέρα.
    Δέκα φορές τη μέρα πρέπει να κυριαρχείς στον εαυτό σου: αυτό γλυκαίνει την κούραση.
    Δέκα φορές τη μέρα πρέπει να συμφιλιώνεσαι με τον εαυτό σου• γιατί η καταδάμαση είναι πίκρα, κι ο ασυμφιλίωτος κοιμάται άσχημα.
    Δέκα αλήθειες πρέπει να βρίσκεις την μέρα διαφορετικά ζητάς και τη νύχτα αλήθειες και η ψυχή σου απομένει πεινασμένη.
    Δέκα φορές την ημέρα πρέπει να γελάς και να είσαι εύθυμος: διαφορετικά θα σε ενοχλεί όλη τη νύχτα το στομάχι σου.
    Λίγοι το ξέρουν αυτό, μα πρέπει νάχει κανείς όλες τις αρετές, για να μπορεί να κοιμάται καλά.
    Ειρήνη με το Θεό και με το γείτονα σου• έτσι θέλει ο καλός ύπνος. Κι ακόμα ειρήνη με το διάβολο του γείτονά σου. Αλλιώς θα σε πειράζει τη νύχτα.
    Φ.ΝΙΤΣΕ

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλά που υπάρχετε και εσείς αγαπητέ (έστω και με το «στόμα» του Νίτσε) και μας θυμίζετε αυτό που ξεχνάμε. Μήπως λέω όμως θα πρέπει να το θυμάστε και εσείς;
      Καλό βράδυ Νίκο μου.

Σχολιάστε

