Ο Ερωτόκριτος ερμηνευμένος από 77 καλλιτέχνες!

Πρόσφατα βρήκα στο youtube το παρακάτω βίντεο , στο οποίο μπορείτε να απολαύσετε 77 καλλιτέχνες σε 40 διαφορετικά σημεία της Αττικής να ερμηνεύουν ένα αριστούργημα της ελληνικής λογοτεχνίας.
Μιλάω φυσικά για τον « Ερωτόκριτο»
του Βιτσέντζου Κορνάρου, με τον οποίο έχω ασχοληθεί πιο αναλυτικά  εδώ (αν κάποιος θελήσει να μάθει κάτι παραπάνω για την ιστορία του), και συνθέτουν τον καμβά της δράσης και της δημιουργίας του «εναλλακτικού» video «Παίζουμε Οικολογικά — Ζούμε Λογικά — Ενεργούμε Ομαδικά»!
Σας εύχομαι καλή ακρόαση!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Μουσικά ταξίδια and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

33 Responses to Ο Ερωτόκριτος ερμηνευμένος από 77 καλλιτέχνες!

  1. Ο/Η GeorgeG λέει:

    Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!!!!
    Σε ευχαριστούμε Μελίτα μου
    Καλό σου απόγευμα

  2. Ο/Η moodytimes λέει:

    Όντως πολύ όμορφο αλλά μου’χει μείνει με τη φωνή του Ξυλούρη…ξέρεις τώρα τι παθαίνω με τις μουσικές μου εμμονές ετσι?Καλό σου βράδυ

    • Ο/Η melita λέει:

      Μωρέ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου , αν κάποιος ακούσει τον Ξυλούρη να το τραγουδά μετά ότι και να ακούσει… . Νομίζω ότι το παθαίνω και εγώ με τα περισσότερα κομμάτια , όταν ακούσω την αρχική εκτέλεση από κάποιον μετά δύσκολα θα μου αρέσει από κάποιον άλλο .Τι να λέμε όμως για τον Ξυλούρη…
      Καλό ξημέρωμα Moody μου.

  3. Ο/Η katabran λέει:

    ο Ερωτόκριτος θάλλει ακόμη και μας λούζει με τη χάρη του Μελίτα!
    καλό βραδάκι!

  4. Ο/Η ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λέει:

    Καλημέρα..εχω το βιβλίο , το ξεκινησα καποτε, αλλα το παρατησα

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι είναι μια πολύ ωραία ευκαιρία μιας και τώρα θα έχεις λίγο περισσότερο χρόνο να το ξαναπιάσεις στα χέρια σου .Είναι υπέροχο πίστεψε με και θα σε μαγέψει αν του δώσεις μια ακόμη ευκαιρία.Όμορφη Κυριακή να έχεις δελφινάκι μου.

  5. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Δεν είχα υπόψη μου αυτή τη σύμπραξη Μελιτάκι μου. Σε ευχαριστούμε πραγματικά πολύ!
    Συγκινήθηκα από τη γνωστή μελωδία και τους στίχους, αλλά πιότερο από αυτή τη συνένωση αρμονικά τόσο διαφορετικών καλλιτεχνών σε τόσα διαφορετικά μέρη και προάστεια της πρωτεύουσας…Υπήρχε κάτι φρέσκο, αισιόδοξο, ομαδικό και παράλληλα τόσο παραδοσιακό σε όλο αυτό…Έτσι πρέπει να λειτουργούμε και σε άλλα πράγματα στην Ελλάδα μας…

    Μια κίνηση ενδιαφέροντος και ψυχής!
    Για μια ακόμη φορά σε ευχαριστούμε για την ανάρτηση, σε μερικούς από μας με κάτι τέτοιες ενέργειες ξαναγεννιέται η φύση των πραγμάτων… 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ και εγώ πρόσφατα το πήρα χαμπάρι και με το που το είδα σκέφτηκα ότι έπρεπε να το μοιραστώ με όλους σας.Ναι και εμένα αυτό ακριβώς μου άρεσε η ομαδικότητα, το ταίριασμα των μουσικών ειδών , των φωνών .Υπέροχο πραγματικά!
      Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια .Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
      Σε φιλώ!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όσες φορές και να το ακούσεις… δεν θα το χορτάσεις, έτσι είναι με τα πράγματα που αγγίζουν τη καρδιά μας!
    Η ακρόαση υπήρξε απολαυστική… ευχαριστούμε Μελιτάκι!

    ΑΦιλάκια και καλή δύναμη σε όλους μας! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε μαγισσούλα μου , αν και ήμουν σίγουρη ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην σου άρεσε αυτή η μουσική σύμπραξη.
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου .

  7. Ο/Η Nikos Ntaris λέει:

    Σε ευχαριστούμε!

  8. Ο/Η Nikos Ntaris λέει:

    Κι εγώ όντε σέ ζωγράφισα ήβγαλα απ’ τήν καρδιά μου
    αίμα καί μέ τό αίμα τζη έγιν’ η ζωγραφιά μου.
    Κι όταν με αίμα τση καρδιάς μιά ζωγραφιά τελειώσει
    γίνεται όμορφη πολλά κι ουδέ μπορεί νά λιώσε..

    • Ο/Η melita λέει:

      Είναι να μην τον ερωτευτείς τον Ερωτόκριτο αν ακούσεις αυτούς τους στίχους;
      Καλό ξημέρωμα να έχεις .Σε ευχαριστώ πολύ για το μοίρασμα.

  9. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση Μελιτάκι μου. Αν και λατρεύω την ερμηνεία του Ξυλούρη, ταξίδεψα πραγματικά μες τις διαφορετικές χροιές και την υπέροχη μελωδία. Μια μελωδία που για κάποιο λόγο πάντα μα πάντα με συγκινεί. Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί και ευχές πολλές για ένα υπέροχο υπόλοιπο ημέρας και ένα παραμυθένιο Σαββατοκύριακο 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Και εμένα με μάγεψε η σύμπραξη των διαφόρων φωνών και μελωδιών και με ταξίδεψε. Θα συμφωνήσω μαζί σου ο Ξυλούρης απλά είναι αξεπέραστος.
      Καλό ξημέρωμα να έχουμε κοριτσάκι .Σε φιλώ γλυκά.

  10. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Είναι δυνατόν να υπήρχε Κρητική ανάρτηση και να μην περνούσα; :Ρ Το βίντεο αυτό δεν το είχα παρακολουθήσει ξανά, σ’ευχαριστώ! Την καλημέρα μου από την μακρινή Μελβούρνη. Να έχεις ένα υπέροχο Σαβ/κο 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      αχχαχαχαχ να σου πω την αλήθεια ήμουνα σίγουρη ότι όχι μόνο θα περνούσες αλλά ότι θα ήσουν και το πρώτο μου σχόλιο .Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε Αγριμάκι μου.
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή γεμάτη χαμόγελα .

      • Ο/Η Αγριμιώ λέει:

        Πρώτη-πρώτη δεν ήρθα. Δυστυχώς, ιντερνετικές αναταράξεις με εμπόδισαν.
        Αλλά δεν θα άφηνα κρητική ανάρτηση να πέσει κάτω με τίποτα!

        ΥΓ Τι κάνεις ξύπνια τέτοια ώρα;;;

        • Ο/Η melita λέει:

          Εεεε εντάξει έπεσα έξω σε αυτό αλλά πέρασες χαχαχαχ.
          Μιας και έχω αυπνίες σκέφτηκα να απαντήσω στα σχόλια σας γιατί αν τα άφηνα λίγο ακόμη αντί για όμορφη Κυριακή και καλό ξημέρωμα θα έλεγα «Καλό Πάσχα» και ‘Χριστός Ανέστη».
          Εκεί είναι απόγευμα τώρα σωστά?

          • Ο/Η Αγριμιώ λέει:

            Σε καταλαβαίνω, καμιά φορά οι αναρτήσεις έχουν μεγάλο διάστημα η μια από την άλλη. Διάφορα συμβαίνουν ή δεν έχουμε διάθεση/θέμα να γράψουμε.

            Εμείς πάμε 7 ώρες μπροστά, άρα εδώ είναι 9.30 το πρωί. Παίρνω το πρωινό μου διαβάζοντάς σας 🙂

          • Ο/Η melita λέει:

            Ναι έχεις δίκιο μπροστά πάτε , αφαιρέθηκα και την πάτησα με τον Καναδά που έχω τα ξαδέρφια μου.
            Καλή σας όρεξη και καλή σας συνέχεια σας εύχομαι τότε.
            Φιλάκια πολλά Αγριμάκι μου.

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Μα πόσο μου αρέσει ο ερωτοκριτος.. Δεν το ήξερα ότι το είχαν παρομοιωσει με το ρωμαιο και ιουλιετα κ λίγο πριν φτάσω στο σημείο που το αναφέρεις μου ερχόταν φλασια ενασ ενασ οι στίχοι του σαιξπηρ (καθότι επίσης αγαπημένος) και μια που πιάσαμε τα Κρητικα, θέλω κάποια στιγμή στο μέλλον να διαβάσω και καζαντζακη… Καλησπεραααα

    • Ο/Η melita λέει:

      Και εγώ τον λατρεύω Αντριάνα μου από τις πιο όμορφες ερωτικές ιστορίες που έχουν γραφτεί (και ελληνική παρακαλώ πολύ).
      Αν διαβάσεις Καζαντζάκη σου προτείνω τα 4 αγαπημένα μου : «Τον φτωχούλη του Θεού», «Τον καπετάν Μιχάλη» , «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» και τον «Τελευταίο πειρασμό».Καλό ξημέρωμα να έχεις.Σε φιλώ!

  12. Ο/Η genienenoglou λέει:

    πολύ συγκινητικό το βιντεάκι Μελίτα μου…είναι το έργο τέτοιο βέβαια που δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς…!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί και εμένα με ενθουσίασε αυτή η μουσική σύμπραξη των φωνών και των διαφόρων μουσικών.
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.Σε φιλώ!

  13. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Πόσο υπέροχος και συγκινητικός είναι ο Ερωτόκριτος… Πολύ ωραίο το βιντεάκι!!!
    Φιλάκια πολλά Μελιτάκι μου!!! ღ

    • Ο/Η melita λέει:

      Ήμουνα σίγουρη ότι στην γλυκιά Φωτεινή μου θα άρεσε αυτό :).
      Καλό ξημέρωμα κοριτσάκι μου .Φιλιά πολλά!

Σχολιάστε

