Αγαπούσε…

Πριν λίγο καιρό είχα την εξαιρετική τύχη να διαβάσω κάποια ποιήματα ενός ανθρώπου που σε μαγεύει με την πένα του. Ο κύριος Νίκος Κυριακίδης , έχει αυτή τη δύναμη που λίγοι έχουν , να σε παρασύρει σε έναν κόσμο συναισθημάτων, εικόνων και σκέψεων . Πιο κάτω σας παραθέτω, ώστε ν’ απολαύσετε και εσείς το ταλέντο του,  ένα δικό του ποίημα από τη συλλογή
«Δρόμοι με τα ματωμένα γόνατα» , το οποίο θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες από την Ars Poetica.

παραμυθενια ονειρα (66)

ΑΓΑΠΟΥΣΕ

Αγαπούσε, σπάνια μεν,

αλλά αγαπούσε.

Ποιός νοιάζεται για τη διάρκεια;

Την είδαν στο κήπο.

μιλούσε χωρίς να κινεί τα χείλη

του εξηγούσε τα μπερδέματά της

του έδινε κάποιες απ’ τις αγωνίες της

γινόταν πολύ μικρούλα.

Περίμενε να τη πιάσει εκείνη

η γλυκιά κούραση

αυτή του λεωφορείου στο σχόλασμα.

Πού πήγαν οι θυμωμένοι;

Πόσο υπομονή έχουν ακόμη οι ανυπόμονοι;

Κρατιέται από κάποια μεσημέρια.

Έχει ανάγκη να θαρρεί

πως βρίσκεται στη μέση.

Μισούσε βουβά

περίμενε να το πει

κάποιος άλλος

με λόγια, με αιτίες, με σχόλια.

Τον άκουγε και χαμογελούσε.

Χωρίς να κινεί τα χείλη.
About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Αγαπούσε…

  1. Ο/Η katabran λέει:

    φχαριστούμε για το μοίρασμα με λόγια, αιτίες και σχόλια…

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και για το σχόλιο σου.
      Χαρά μου να μοιράζομαι μαζί σας πράγματα που πιστεύουν ότι αξίζουν να διαβαστούν .
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.

  2. Ο/Η δελφινάκι λέει:

    ευχριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας Μελίτα..Καλό απόγευμα

  3. Ο/Η GeorgeG λέει:

    Πόσο όμορφο Μελίτα μου.
    Το διαβάζω, το ξαναδιαβάζω και κάνω συνειρμούς…
    Να είσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας.

    Καλό σου βράδυ.

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι όταν διαβάζεις κάποιο κείμενο (ποίημα , πεζό κτλ) και μετά σου μένει κάτι (είτε αφορά τα συναισθήματα που σου προκάλεσε είτε σκέψεις που έκανες κτλ) τότε αυτό είναι το πιο σημαντικό επίτευγμα του συγγραφέα. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο τα κατάφερε με το παραπάνω αν κρίνω από την απάντησή σου και ειλικρινά χαίρομαι γι αυτό.
      Καλό ξημέρωμα να έχεις Γιώργο μου.Σε φιλώ.

  4. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Πολύ όμορφο ναι. . .
    αλλά αγαπούσε.
    Ποιός νοιάζεται για τη διάρκεια; ; ; ; ;

    . Καλήμερα καλή δύναμη .

    • Ο/Η melita λέει:

      Έτσι είναι Δημήτρη μου .Να αγαπάς με όλη τη δύναμη της ψυχής σου και όσο κρατήσει.
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα Θεσσαλονικιέ μου.

  5. Ο/Η Nίκος Κυριακίδης λέει:

    ευχαριστώ Μελίτα! Είμαι τυχερός αν νέοι άνθρωποι βρουν κάποιες εκδορές, κάποιες ανάσες μετά τον πόνο τους και πάνω στη φθορά αυτών των λέξεων ,πλάσσουν το δικό τους ποίημα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ σας ευχαριστώ πολύ κύριε Κυριακίδη που μου επιτρέψατε να δημοσιεύσω το εξαιρετικό ποίημα σας αλλά και για τον χρόνο σας να σχολιάσετε στο blog. Να είστε καλά ώστε να συνεχίσετε να μας μαγεύετε με τη γραφή σας.
      Να έχετε ένα όμορφο ξημέρωμα.

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ένα παρόμοιο ποίημα, μόνο μέσα από πόνο γράφεται… και αν ο ίδιος δεν έχεις πονέσει βαθιά, είναι σίγουρο πως δεν θα το νιώσεις… εξαιρετικό!
    Ένα όμορφο απογευματάκι για όλους!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ήμουνα σίγουρη ότι εσένα θα σου άρεσε μαγισσούλα μου , μιας και λίγο πολύ μας αρέσουν τα ίδια πράγματα.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου και το σχόλιο σου, το οποίο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη ότι το συγκεκριμένο ποίημα είναι εξαιρετικό .
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα .Σε φιλώ.

  7. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Απ’ την μια , μια γλυκιά μελαγχολία, απ’ την άλλη όμως ένας θαυμασμός με κατέκλυσαν όσο διάβαζα αυτό το ποίημα. Γλυκιά μελαγχολία γιατί διέκρινα τον πόνο πίσω απ’ τα συναισθήματα που γεννούσαν οι λέξεις και θαυμασμό (πέρα απ’ το ότι ήταν υπέροχα γραμμένο) γιατί αγάπησε και κάποιοι ίσως να μην αφήσουν την καρδιά τους να το νιώσει αυτό ποτέ. Πολύ όμορφο κοριτσάκι μου, καλά έκανες και το μοιράστηκες μαζί μας. Πάντα βρίσκεις κάτι τρυφερό να μοιραστείς. Συνέχισε την καλή δουλειά. Να έχεις μια όμορφη ημέρα. Φιλάκια πολλά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Θα συμφωνήσω μαζί σου .Και εμένα τα ίδια συναισθήματα μου προκλήθηκαν.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε αλλά και για τα γλυκά σου λόγια .
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.Σε φιλώ.

  8. Ο/Η genienenoglou λέει:

    πολύ όμορφο !!τόσο αθώο…!

  9. Ο/Η Nίκος Κυριακίδης λέει:

    Και πάλι σας ευχαριστώ όλους πολυ. Ένας σιωπηλός για 53 χρόνια, να επικοινωνεί με νέους, καινούργιους, αληθινούς του φίλους.Γιατί οι παλιοί ευτυχώς »πέθαναν» και επιτρέψτε μου να το μοιραστώ μαζί σας

    ΤΑΠΕΡΑΚΙΑ
    Για τους φίλους που πέθαναν όταν έπρεπε

    Κάλεσα τους φίλους.
    όλοι από πορσελάνη,
    εύθραυστοι,
    η χαρά του γείτονά τους.
    Ανταποκρίθηκαν
    -να ’ναι καλά-
    οι περισσότεροι.
    Τηρήθηκαν οι κανόνες,
    οι ρόλοι.
    Εγώ, πειστικός θαρρώ χωρίς περιττές κινήσεις.
    Ξαφνικά, όπως σε κάθε κατ’ οίκον επίδειξη,
    άρχισα να παρουσιάζω τις νέες συσκευασίες αηδίας.
    Σε πολλά μεγέθη
    Σε πολλά χρώματα
    Ποικιλία αηδίας.
    Φροντίζω να μιλώ προφίλ όταν δουλεύω.
    Καλύπτω
    -μάταια ασφαλώς-
    το ωοειδές μου.
    Ένας θετικός άνθρωπος
    που τον ακούνε συνήθως,
    δήλωσε απέχθεια.
    όχι για το προϊόν
    αλλά για την πώληση σαν τρόπο βιοπορισμού:
    «Προτιμότερο να κάνω αποκομιδή σκουπιδιών».
    Αγένεια θεωρώ.
    Λίγες, τελικά, οι παραγγελίες μου.
    Το στοκ είναι μεγάλο.
    Θα έτρεχα σε αγνώστους για δανεικά.
    Εκείνον,
    τον τοποθέτησα σε μια σακούλα σκουπιδιών
    τα οποία και πέταξα στον κάδο.
    Τον δικό μου κάδο
    έξω απ’ το σπίτι.

    • Ο/Η melita λέει:

      Σας ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου για αυτό το μοίρασμα και για το χρόνο σας .Σας εύχομαι καλή επιτυχία στην έκδοση των ποιημάτων σας.
      Να έχετε ένα όμορφο ξημέρωμα.

  10. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Υπέροχο ποίημα Μελίτα μου!!! Σ’ ευχαριστούμε που το μοιράστηκες!!! 🙂
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

Σχολιάστε

