Ο μόνος που δεν ξέρει την αγάπη…

Daisies
Ήταν ένας γεωργός που αγαπούσε πολύ τις ελιές του, αλλά πιο πολύ μια ελιά, μια μικρούλα ελιά που του θύμιζε την πρώτη του αγάπη κοντή και στρουμπουλή.

Της είχε φτιάξει ένα λευκό περιδέραιο με πέτρες, είχε μια παλιά πολυθρόνα από κάτω, καθότανε τα βράδια και κουβέντιαζε τις αναμνήσεις και τα όνειρά του.
Η ελιά για πρώτη χρονιά φορτώθηκε καρπό. Ομόρφυνε, λύγισε τα κλαδιά της.
Κάποια στιγμή τον Νοέμβρη, έρχεται ο γεωργός, βάζει από κάτω τα πανιά, παίρνει μια βέργα, ανεβαίνει πάνω..πάνε οι ελιές ..πάνε τα φύλλα..πάει η ομορφιά…
Εκείνη άρχισε να κλαίει…
-Μα πως εννοεί ο άνθρωπος την αγάπη ;
-Μ’ αγαπούσε έλεγε…και με χάλασε ;

Τότε ακούει μια μαργαρίτα από κάτω να της λέει …
-Τον άνθρωπο μην τον παρεξηγείς.
Είναι ο μόνος …είναι ο μόνος , που δεν ξέρει την αγάπη.
Κοίταξε έμενα, που μια ζωή με μαδάει για να μάθει…!

σταλμένο με mail

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Διδακτικές ιστορίες and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

29 Responses to Ο μόνος που δεν ξέρει την αγάπη…

  1. Ο/Η evagkarag λέει:

    τι όμορφο……….. ❤

  2. Ο/Η Stef λέει:

    Malista. Iperoxo ayto. Mikro, omorfo k to noima tou akariaio!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς…
    «Στη φύση, δεν υπάρχουν ανταμοιβές ή τιμωρίες μόνο… συνέπειες».
    (Ρόμπερτ Ίντερσολ)

    ΑΦιλάκια και καλό Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Συνέπειες για αυτά που κάναμε στην κακομοίρα τη φύση….δεν έχεις άδικο μαγισσούλα μου.Καλό απόγευμα να έχεις 🙂 .

  4. δεν μας εχει μαθει ποτε κανεις να αγαπαμε, μαθαινουμε μονο να επιβιωνουμε 🙂

    καλησπερα μελιτα μου !

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν ξέρω αν η αγάπη είναι κάτι που μαθαίνεται ή αν είναι κάποιο συναίσθημα που απλά σου βγάζει ο άλλος , πάντως πιστεύω ότι αν υπήρχε περισσότερη από αυτή , δεν θα ήμασταν τόσο σκληροί…
      Καλησπέρα με γυμνές πατούσες μου 🙂 .

  5. Ο/Η GeorgeG λέει:

    Εύστοχα αλληγορικό και τόσο αληθινό.
    Καλό βράδυ Μελίτα

  6. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Καλό μήνα, Μελίτα μου. Μην χάνεσαι.. είναι τόσο παραμυθένιος ο κόσμος σου εδώ, που μας βοηθά να ξεφεύγουμε από την καθημερινότητα. 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Αγριμάκι μου . Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Προσπαθώ ειλικρινά να μην χάνομαι γιατί και εγώ απολαμβάνω την παρέα σας , αλλά δυστυχώς μου έχουν πέσει όλα μαζεμένα τον τελευταίο καιρό και δεν έχω αρκετό χρόνο.
      Να είσαι καλά. Καλό απόγευμα να έχεις.

  7. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Ο άνθρωπος είναι ο μόνος που παρερμηνεύει την αγάπη..
    .Καλημέρα καλή μου melita…

    Τότε ακούει μια μαργαρίτα από κάτω να της λέει …
    -Τον άνθρωπο μην τον παρεξηγείς.
    Είναι ο μόνος …είναι ο μόνος , που δεν ξέρει την αγάπη.
    Κοίταξε έμενα, που μια ζωή με μαδάει για να μάθει…!

  8. Ο/Η ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λέει:

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα..Διδακτικό και συγκινητικο…Εχουμε την άδεια του ατόμου που στο στειλε με εμαιλ να το βάλουμε κι άλλοι στα μπλογκ μας; Ευχαριστώ…Φιλούθκια

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα δελφινάκι μου και καλή εβδομάδα να έχεις.
      Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ ώστε να θελήσεις να το αναδημοσιεύσεις.
      Φαντάζομαι ότι και σε αυτό το άτομο του το στείλανε από την στιγμή που δεν αναγράφεται η πηγή. Απλά εγώ το αναφέρω για να μην πιστέψει κανείς ότι είναι δικό μου το κείμενο.Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  9. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πολύ όμορφο πραγματικά, και αλληγορικό.
    Οι αλληγορίες με στοιχεία της φύσης μου φέρνουν πάντα στο νου τα παραμύθια του Αργύρη Χιόνη…
    Χαίρομαι που έγινα μέλος της όμορφης αυτής παρέας σας. :))
    Κατερίνα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα και καλώς όρισες στην συντροφιά μας Κατερίνα 🙂 .
      Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο γι αυτό θέλησα να το μοιραστώ με όλους εσάς. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποιο παραμύθι του συγκεκριμένου , αλλά ευελπιστώ να το κάνω στο μέλλον.
      Να είσαι καλά.Καλό απόγευμα σου εύχομαι .

  10. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Πόσο όμορφο και λυπητερό ταυτόχρονα… Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις Μελιτάκι μου!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Όντως Φωτεινή μου σε βάζει να σκεφτείς και σου δημιουργεί ανάμεικτα συναισθήματα.
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και σε εσένα 🙂 .
      Σε φιλώ.

  11. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πανέμορφο, σύντομο και περιεκτικό.
    Δεν ξέρω όμως αν ο άνθρωπος στα αλήθεια δεν έμαθε να αγαπά ή αν απλά φοβάται να εφαρμόσει αυτά που έμαθε.
    Καλό σου βράδυ, angel, να έχεις όνειρα παραμυθένια!!

  12. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Δεν νομίζω ότι μαθαίνεται το να αγαπάμε…γιατί έτσι θα μαθαίναμε να μισούμε, να χαιρόμαστε, να απογοητευόμαστε, να, να, να…πιστεύω ότι την αγάπη την νιώθουμε. Όλοι την νιώθουμε. Όπως και όλα τα συναισθήματα. Το πρόβλημα είναι πώς τα εκφράζουμε. Αν πληγώνουμε τους άλλους δείχνοντας του την αγάπη μας, τότε κάτι παίζει που θέλει ψάξιμο. Αν εκείνος όμως χαίρεται με τις δικέ μας εκδηλώσεις, τότε νομίζω πως ναι…έχουμε βρει μια κοινή συνισταμένη.
    Και ένα ακόμα που πιστεύω για την αγάπη, είναι στο όνομα της δεν συγχωρούνται όλα. Κάποιες πράξεις πονάνε, κάποιες πράξεις πληγώνουν κι ας είναι λόγω αγάπης. Η αγάπη αφορά το ίδιο το άτομο που το νιώθει…τι να την κάνεις την αγάπη αν εκείνος που τη νιώθει για σένα δεν σε σέβεται και δεν σε εκτιμάει;

    Καλημέρα Μελίτα:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο με τα λεγόμενα σου Αντριάνα μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και για το σχόλιο σου.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

  13. Ο/Η magikifoni λέει:

    Γλυκόπικρα όμορφο το ποστ σου αγαπημένη Μελίτα! (που τι αχάριστη που είμαι κι έχω τόοοοοσο καιρό να σε επισκεφτώ!!) 🙂
    Ο άνθρωπος την έχει μέσα του την αγάπη! Άλλος την δίνει απλόχερα, άλλος την κρατάει φυλακισμένη του από άμυνες! Ξέρεις τι λέει η Βαμβουνάκη?: »Η μελαγχολία είναι το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης»..! 😉
    Φαίνεται πως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που αγάπουν με παράξενους τρόπους!

    Καλησπέρες με αγάπη :)))

    • Ο/Η melita λέει:

      Φωνούλα μου , είσαι από τα λίγα άτομα που «ξέρω» που σίγουρα δεν είναι αχάριστα.Καταλαβαίνω και κατανοώ τον λιγοστό χρόνο που έχεις και το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι μου λείπεις όταν αργείς πολύ να βάλεις κάτι στο blog σου.
      Το πόσο υπέροχος άνθρωπος είσαι εξάλλου μπορεί να το δει κάποιος από τα γεμάτα συναισθήματα γραφόμενα σου .
      Αυτό της Βαμβουνάκη , μου θύμισε τη γιαγιά μου που πάντα μου έλεγε ότι η αγάπη είναι μέσα σε ένα πιθάρι με ατέλειωτο πάτο . Όση και να πάρεις πάντα θα χωράει και άλλη και όση και να δώσεις πάντα θα έχεις περιθώριο να δώσεις κάτι ακόμη.
      Πολλές καλησπέρες .Σε φιλώ γλυκά.

  14. Ο/Η panos λέει:

    sosta,,,olla exoun psuxh…

    • Ο/Η melita λέει:

      Η αλήθεια είναι, ότι πρέπει να εκτιμάμε τα πάντα γύρω μας. Το κάθε τι, έχει την δική του αξία, την δική του ιστορία, τον δικό του σκοπό και πρέπει να το σεβόμαστε. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

Σχολιάστε

