Θα κάνω άραγε τη σωστή επιλογή;

choices-sign
Έχετε νιώσει ποτέ πως μόνο και μία απάντηση μπορεί να αλλάξει τη μετέπειτα ζωή σας;

Πως μόνο μία λεξούλα έχει τη δύναμη να φέρει τα πάνω κάτω στον κόσμο σας;
Και αν το σκεφτείτε όλο αυτό πείτε μου πως παίρνετε την απόφαση να την ξεστομίσετε;
Θα είναι η σωστή λέξη ή μήπως η άλλη αυτή που τριγυρνάει στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας έχει βαρύτερη σημασία;
Πριν λίγες ημέρες έπεσα λόγω κάποιων καταστάσεων σε αυτούς τους συλλογισμούς γιατί ρωτήθηκα κάτι που απλά θα μου άλλαζε τη ζωή (όχι όσο κι αν επιμένετε δεν πρόκειται να σας πω τι ρωτήθηκα). Έπαιρνα άραγε τη σωστή απόφαση ή όχι;
Μετά από πολλή σκέψη οδηγήθηκα στο εξής συμπέρασμα:
Ο καθένας παίρνοντας κάποια απόφαση θεωρεί ότι είναι το καλύτερο γι΄αυτόν και για τα άτομα που είναι δίπλα του, γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζει τι θα του επιφυλάξει το μέλλον , μιας και δεν είναι συγγενής ούτε καν κολλητός με την Πυθία, και έτσι θεωρεί ότι μετρώντας όλους τους παραμέτρους ότι έπραξε σωστά.
Το άσχημο σε αυτή την υπόθεση είναι να μετανιώσει στην πορεία.
Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο είναι πολύ εύκολο να μην πέσει σε αυτή την «παγίδα» αρκεί να θυμηθεί ότι εκείνη τη δεδομένη στιγμή παίρνοντας εκείνη την απόφαση έκανε το πιο σωστό πράγμα.
Πιστέψτε με τα πισωγυρίσματα ποτέ δεν βοήθησαν κανένα, ή για να μην είμαι απόλυτη σπάνια βοήθησαν , αλλά αφήνουν μια κατάσταση να διαιωνίζεται κρατώντας τα άτομα δέσμια σε μια στασιμότητα.
Όπως και να ‘χει , όποιον δρόμο και αν επιλέξετε να πάρετε, να έχετε πίστη ότι όλα θα πάνε καλά, μα περισσότερη πίστη στον εαυτό σας .

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

39 Responses to Θα κάνω άραγε τη σωστή επιλογή;

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν κάποιος είναι ξεκάθαρος μέσα του, Μελίτα μου, δεν βρίσκεται σε δίλημμα…
    Το δίλημμα είναι ένδειξη ότι κάπου μέσα μας υπάρχουν αμφιβολίες… που συνήθως είναι φοβίες…
    Από την άλλη ΟΜΩΣ μεριά, είναι καλό πριν πάρουμε μεγάλες αποφάσεις στη ζωή μας, να αφήνουμε για λίγο τις καταστάσεις να μας οδηγήσουν, δλδ θέτουμε ένα ερώτημα και η ίδια η ζωή, έρχεται και δίνει την απάντηση ή πάλι γράφουμε σ’ ένα χαρτί τα συν και τα πλην και αποφασίζουμε… προσωπικά είμαι από τη μεριά της ερώτησης… γιατί το έχω δοκιμάσει πολλές φορές σε πολύ σοβαρές καταστάσεις, ενώ ο σύντροφος μου είναι της δεύτερης ή μπορείς να κάνεις και τα δυο! 😉
    Πχ: Ρωτάς: Ν’ αλλάξω δουλειά;
    Να χωρίσω;
    Να συζήσω;
    Να μετακομίσω; κλπ κλπ… και περιμένεις, υπομονετικά!
    Πάντως από το λίγο που σε ξέρω, κάτι μου λέει πως η απόφαση που θα πάρεις θα είναι και η σωστή!
    ΑΦιλάκια και να έχεις μια όμορφη Κυριακή, χωρίς βιασύνες! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα μαγισσούλα μου, θεωρώ ότι όταν είσαι σε μια κατάσταση που όλα σου πάνε καλά και έρχεται ένα ερώτημα που ίσως σε κάνει να πας καλύτερα ή χειρότερα εννοείται ότι θα έχεις το φόβο μήπως χάσεις και τα κεκτημένα σου. Δεν ξέρω ειλικρινά αν η ζωή θα μου απαντήσει, πάντως θα το προσπαθήσω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που δείχνεις στο πρόσωπο μου και τις αποφάσεις μου.Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα.Σε φιλώ.

  2. Ο/Η GeorgeG λέει:

    Καλημέρα Μελίτα
    Ετσι είναι, πάντα τις αποφάσεις μας για την δεδομένη στιγμή
    πρέπει να τις θεωρούμε σωστές.
    Κι αν αποδειχτούν λάθος, δεν πειράζει.
    Δικά μας τα σωστά, δικά μας και τα λάθη.
    ‘Αλλωστε τι θα ήταν η ζωή μας κάνοντας μόνο το σωστό.
    Με τις σωστές αποφάσεις είναι όμορφη.
    Με τις λάθος γίνεται ενδιαφέρουσα.
    Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Γιώργο , νομίζω πως όλοι πρέπει την εκάστοτε στιγμή να θεωρούμε την απόφαση που παίρνουμε σωστή, έχοντας στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας ότι ίσως τα πράγματα δεν θα πάνε όπως τα θέλουμε. Αυτό δεν είναι λάθος , ούτε κακό, αντίθετα είναι μέρος του «παιχνιδιού». Το θέμα όμως δεν είναι να κάνεις ή να μην κάνεις λάθος, αλλά να πέσεις στην παγίδα να κάνεις πισωγυρίσματα γιατί πραγματικά το πιστεύω πως σπάνια ωφελούν .Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

  3. Ο/Η Νέστορας λέει:

    κάθε κατάσταση είναι φυσικά διαφορετική, και μιας και είσαι λίγο κρυψίνους θα σου πω για μένα!
    πριν κάποια χρόνια λοιπόν είχα να κάνω μια επιλογή, ιδιαίτερα σημαντική για τη συνέχεια. νομίζω σε τέτοιες περιπτώσεις δεν τίθεται θέμα σωστό-λάθος. τι θα πει σωστό και τι λάθος; ειδικά αν εμπλέκονται κι άλλοι εκτός από σένα.
    ε λοιπόν, διάλεξα αυτό που ΔΕΝ ήθελα, γιατί φοβήθηκα. δεν ήμουν έτοιμος, όπως θες πες το. φυσικά μπορεί να πει κάποιος οτι αν δεν είσαι έτοιμος για κάτι, δεν το θες και πολύ. μπορεί και να ισχύει, μπορεί και όχι. στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως, ήξερα οτι έπρεπε να ακολουθήσω το θέλω μου, παρόλο που το ζύγισμα των παραμέτρων έγειρε από την άλλη πλευρά.
    ε λοιπόν, είναι η μόνη επιλογή στη ζωή μου για την οποία μετάνιωσα! μιλώντας εκ των υστέρων, τα πράγματα πήγαν πολύ καλά με την επιλογή που έκανα, ίσως καλύτερα από την 2η που ήθελα. για την οποία βέβαια, δε μπορώ παρά να κάνω υποθέσεις!
    μόνο που ξέρεις κάτι; αντιλήφθηκα οτι σημασία (για μένα τουλάχιστον) δεν έχει το πως θα έρθουν τα πράγματα και τι θα συμβεί, αλλά να ακολουθά κανείς τα θέλω του, όπου κι αν τον οδηγήσουν αυτά, γι’ αυτό και το μετάνιωσα!
    το να μετανιώνει κανείς δεν είναι άσχημο, ίσα ίσα που το βρίσκω εξαιρετικά εποικοδομητικό! τέτοιες σκέψεις χτίζουν προσωπικότητες, η ζωή δεν τελειώνει ποτέ με μια τέτοια επιλογή! (εκτός κι αν είναι ζωής-θανάτου, οκ, αλλά τότε δεν τίθεται δίλημμα 😛 )
    και ξέρεις, το οτι μετάνιωσα ουσιαστικά με απελευθέρωσε, μου άλλαξε στάση ζωής ώστε από κει και πέρα να κυνηγώ με σθένος τα θέλω μου 🙂 κάποτε πρέπει να συμβεί αυτό σε κάθε άνθρωπο, σε άλλους έρχεται νωρίς, σε άλλους αργότερα. έχω τύχει σε θλιβερές περιπτώσεις ανθρώπων που δε συμβαίνει ποτέ σε όλη τους τη ζωή.
    και ξέρεις μελίτα μου, αυτοί οι άνθρωποι ζουν εντελώς ανελεύθεροι για πάντα.
    το ξέχεσα όμως και σταματώ εδώ 🙂
    καλημέρες!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Νέστορά μου , δεν διαφωνώ πως το να μετανιώνεις είναι εποικοδομητικό και κάποιες φορές χτίζει προσωπικότητες όπως και εσύ λες , αντίθετα συμφωνώ με πολλά από αυτά που αναφέρεις στο σχόλιο σου, αλλά όπως γράφω επεξηγώντας στη συνέχεια του κειμένου μου τα πισωγυρίσματα σπάνια βοήθησαν κάποιον γιατί συνήθως μια τέτοια κατάσταση σε πληγώνει και σε κρατάει δέσμιο. Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.Σε φιλώ.

  4. Ο/Η Δημητρης λέει:

    θέλει πολύ δύναμη να έχεις για να πεις στον εαυτό σου έκανα λάθος σε όποια απόφαση σε καθηλώνει στο χθες και στο δύσκολο και αβέβαιο αύριο…Μιλάω εγω που έκανα πολλά λάθη και τα κατάφερα να ρίξω μαύρη πέτρα χρόνια τώρα ….

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη μου , όντως ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα είναι να αποδεχθούμε τα λάθη μας και να τα αγκαλιάσουμε γιατί θέλει πολύ δύναμη.
      Χαίρομαι που εσύ τα κατάφερες.Σε φιλώ.

  5. Ο/Η Emma Blackprincess λέει:

    και ομως Μελιτα μου παρα πολλες φορες και για τα πιο ασημαντα ισως πραγματα!
    ισως οι επιλογες που καναμε να ηταν το χειροτερο μας λαθος, αλλα ακομα κ οι λαθος δρομοι μπορουν να σε βγαλουν στο σωστο μερος! Εχε πιστη!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Emma μου, όντως το πιο σημαντικό είναι να έχουμε πίστη στον εαυτό μας και στις αποφάσεις μας.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα. Φιλιά!

  6. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    θα συμφωνήσω με πολλά που ακούστηκαν παραπάνω στα σχόλια. Έχω μετανιώσει για αποφάσεις μου αλλά όπως λέει και μια φίλη, όλα για κάποιο λόγο έγιναν. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το κάθε ένα ενδεχόμενο που έχεις μπροστά σου θα σε οδηγήσει σε ξεχωριστή πορεία. Σε κάθε επιλογή, σε κάθε απόφαση, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Σε τέτοιες περιττώσεις αναρωτιέσαι πολλές φορές αν πρέπει να ακολουθήσεις τη λογική ή το συναίσθημα. Επειδή από πολύ πολύ μικρή χρειάστηκε να βρεθώ μπροστά σε σημαντικές αποφάσεις(πράξεις), έχω να σου πω ότι όσο μεγαλώνω λειτουργώ όλο και περισσότερο με το συναίσθημα. Έβλεπα ότι η λογική με σταματούσε, με έκοβε να ζήσω, να παθιαστώ με τα πράγματα που είχα μπροστά μου, να τσακίσω τα μούτρα μου σε λάθη, να «χτυπήσω» το κεφάλι μου στον τοίχο για τα λάθη μου και στο τέλος μετά από όλα αυτά, να κρατήσω μόνο τα θετικά και να πάω παρακάτω. Πάντα η ζωή πάει παρακάτω, είτε θέλεις είτε όχι, είτε αποφασίσεις το ένα πράγμα είτε το άλλο, είτε κάνεις λάθη είτε σωστά, δεν σε ρωτάει για τους ρυθμούς της.
    Εύχομαι ότι καλύτερο…
    Φιλιαααααααααααα:*)

    • Ο/Η melita λέει:

      Ξέρεις τι γίνεται μωρέ Αντριάνα μου μερικές φορές; Τα θέλω της καρδιάς μπερδεύονται με τα πρέπει του μυαλού γι αυτό χάνεις τον μπούσουλα και δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Όσο για τη ζωή … τρέχω να την προλάβω χαχαχαχ.
      Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια κοριτσάκι μου . Σε φιλώ γλυκά 🙂 .

  7. Ο/Η evagkarag λέει:

    Καλησπέρα, κοριτσάκι μου!
    Κάποιες φορές τα πισωγυρίσματα δεν έχουν βγει σε κακό -όχι ότι συμβαίνει και πάντα όμως…!!
    Και οι αποφάσεις μας, είτε σωστές, είτε λανθασμένες, πιστεύω πως είναι αυτές που συνήθως θέλουμε και τις παίρνουμε βάσει του τι θέλουμε στο παρόν. Τώρα, το αν αλλάξουν στην πορεία τα δεδομένα, είναι άλλο ζήτημα!
    Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!!! xxx

    • Ο/Η melita λέει:

      Να σου πω την αλήθεια Ευάκι μου , εμένα σπάνια τα πισωγυρίσματα μου έχουν βγει σε καλό, συνήθως την πατάω και γι αυτό δεν είμαι και πολύ υπέρ στο να γυρίσω σε μια τέτοια κατάσταση. Θα συμφωνήσω μαζί σου κατά ένα μέρος , ναι μεν είναι το τι θέλουμε στο παρόν αλλά δεν είναι μόνο τα θέλω που μας οδηγούν σε μια απόφαση αλλά και τα πρέπει και διάφοροι άλλοι παράγοντες όπως οι άνθρωποι του περιβάλλοντος μας κτλ…
      Καλό απόγευμα να έχεις 🙂 .

  8. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Μελίτα μου, ολοι μας έχουμε βρεθει σε παρομοιες καταστάσεις… Πιστεύω πως δεν είναι πάντα μόνο το σωστό ή μόνο το λάθος… Απλά προσπαθούμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή κάτω από τις δοθείσες συνθήκες.
    Οσο για το συμπέρασμα που γράφεις, εκεί έχω καταλήξει κι εγώ και να ξέρεις πως παίρνω θάρρος από αυτά που έγραψες! 🙂
    Σε φιλώ!!! Καλό βράδυ γλυκιά μου!

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι έτσι λειτουργούμε όλοι παίρνοντας μια απόφαση , προσπαθούμε να πράξουμε το καλύτερο για εμάς και για τους γύρω μας, έχοντας πίστη στις αποφάσεις μας και στον εαυτό μας. Καλό απόγευμα Φωτεινούλα μου.

  9. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλημέρα Μελιτάκι. Πολύ όμορφο το κείμενο σου, κάθε παράγραφος σου έδινε το έναυσμα να σκεφτείς.
    Η ζωή είναι ένα σύνολο στιγμών και η αλήθεια είναι πως κάθε στιγμή που περνά καλείσαι να πάρεις αποφάσεις και να κάνεις επιλογές, σωστές ή λάθος δεν έχει καμία σημασία. Άλλωστε όπως είπε και ο Gordon Livingston, αυτό που κάνουμε πιο συχνά από όσο πιστεύουμε είναι λάθος επιλογές!
    Σημασία όμως δεν έχει αν θα κάνει κανείς λάθη, αυτό κατά κάποιο τρόπο είναι βέβαιο. Αυτό που μετρά είναι πως θα διαχειριστούμε τις αποφάσεις και τις επιλογές μας, ειδικά τις λάθος, γιατί όπως σωστά αναφέρεις και εσύ τα πισωγυρίσματα σπάνια βοηθούν. Και επειδή ουσιαστικά και το πισωγύρισμα είναι μια επιλογή ας είναι η τελευταία που σκεφτόμαστε γιατί όπως είπε πολύ σοφά ο Σαρτρ : «ο άνθρωπος είναι οι επιλογές του».
    Να έχεις μια πανέμορφη ημέρα γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές. Μάκια.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα βασίλισσα, χαίρομαι που το κείμενο αυτό έγινε αφορμή για περισσότερη σκέψη . Νομίζω , όπως αναφέρω και στο κείμενο πως από την στιγμή που δεν μπορείς να μαντέψεις τα μελλούμενα αυτό που έχεις να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να πάρεις την επιλογή που εσύ θεωρείς σωστή , τόσο για εσένα όσο και για τους ανθρώπους γύρω σου, δείχνοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και ο χρόνος είναι αυτός που θα δείξει.Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου .Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  10. Ο/Η moodytimes λέει:

    Στον εαυτό μου έχω πάψει να έχω πίστη εδώ και καιρό.Λάθη έχω κάνει κάμποσα και αποφάσεις λάθος έχω πάρει επίσης κάμποσες που όταν τις έπαιρνα μου φαίνονταν σωστές.Πάμε στα θετικά τώρα,εξακολουθώ να θεωρώ ότι καλύτερα να «μετανοιώνει» κανείς για κάτι που κάνει παρά για κάτι που δεν κάνει διότι στην πρώτη περίπτωση αν μη τι άλλο μαθαίνει ενω στη δεύτερη τρώγεται με τις αμφιβολίες του.Οι «λάθος» ή αν θες οι «οριακές» αποφάσεις συχνά έχουν να κάνουν και με την ηλικία αυτού που τις παίρνει,πολύ απλά γιατι συχνά μπορεί να διορθώσει το λάθος.
    Καλημέρα Μελίτα κι αν επανάλαβα κάτι που γράφτηκε απο άλλον συγνώμη προκαταβολικά απλά δεν διαβάζω άλλα σχόλια παρα σπάνια,μένω στο κείμενο τις πιο πολλές φορές

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Moody μου, καταρχήν μην ζητάς συγνώμη , νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ το ίδιο κάνουμε όσον αφορά τα σχόλια.
      Δεν είμαι αντίθετη στο να κάνεις κάτι και να μετανιώνεις προς Θεού , είναι πολλές οι φορές που έχω μετανιώσει για αποφάσεις που έχω πάρει και ίσα ίσα θεωρώ πως κάτι τέτοιο σε διαπλάθει και διαμορφώνει το χαρακτήρα σου. Αυτό που θεωρώ λάθος είναι να πάρεις μια απόφαση και να γυρνάς σε μια κατάσταση που σε αλλοιώνει , σε πληγώνει και σε κρατά δέσμιο αντί να συνεχίσεις .Σπάνια με έχουν ωφελήσει τα πισωγυρίσματα και δυστυχώς ή ευτυχώς το έχω σαν πεποίθηση .
      Τώρα όσον αφορά την πίστη στον εαυτό σου…έχω αρκετή πίστη εγώ σε εσένα και ίσως με τον καιρό σε κάνω να την ξαναβρείς.
      Καλό απόγευμα να έχεις.

  11. Ο/Η katabran λέει:

    ο Σαρτρ επίσης έλεγε πως τρεις η ώρα είναι πάντα πολύ αργά ή πολύ νωρίς για να κάνεις οτιδήποτε θέλεις…
    ας κάνουμε ότι είναι να κάνουμε στις δύο!
    🙂

    • Ο/Η melita λέει:


      Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν όπως θέλουν αυτά. Η ζωή ξέρει κι εγώ την εμπιστεύομαι… 🙂 .
      Σε ευχαριστώ πολύ .

  12. Ο/Η χρηχα λέει:

    «Kατά μία έννοια, κάθε στιγμή που αποφασίζουμε ανάμεσα σε δύο επιλογές, ο καθένας μας , χωρίζουμε το σύμπαν σε δύο μέρη που το καθένα ακολουθεί την δική του πορεία…..
    Έτσι , υπάρχουν άπειρα παράλληλα σύμπαντα, όπου όλες οι εκδοχές μας ζουν η κάθε μία , την δική τους συνειδητότητα….
    Απλά εμείς στην συγκεκριμένη συνειδητότητα, δεν έχουμε πρόσβαση σε καμία άλλη…
    Είχα κάνει σε παλαιότερο σχόλιο την ευχή, να μπορούσαμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε όλες τις πιθανές εκδοχές μας, την πιο τέλεια και την πιο όμορφη…

    Eυχή μου είναι , και μόνο ευχή, δεν μπορεί να είναι και διαφορετικά…να μπορούσαμε , λέω, να επιλέξουμε ανάμεσα σε όλες αυτές τις παραλληλότητες, το καλύτερο και το ωραιότερο…
    Όπως όμως είχε πει και ο αγαπητός Ράκος πριν λίγο καιρό, όλες αυτές οι θεωρίες προσκρούουν στην αντίληψή μας, η οποία μας δίνει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο να δράσουμε…και μέχρι στιγμής δεν έχουμε και κάτι άλλο να κάνουμε….οι δυνατότητες μας αυτήν την στιγμή είναι αυτές….τις οποίες μάλιστα, θα πρόσθετα, δεν τις αξιοποιούμε όσο μπορούμε….οι απαντήσεις είναι εκεί και μας περιμένουν….εμείς πρέπει να ξεπεράσουμε τα όρια της πραγματικότητας που μας προσφέρει η αντίληψη μας, και να πάμε παρακάτω….αν δεν αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες μας , όσες έχουμε, πως θα μπορέσουμε να τις επεκτείνουμε κιόλας;»

    Αυτό είναι ένα δικό μου ποστ , που είχα γράψει πριν λίγο καιρό , που θαρρείς και το έγραψα για σχόλιο στην ανάρτησή σου αυτήν….αν θες δες το και ολόκληρο…:
    http://xrhxa.wordpress.com/2012/11/12/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82/

    Την καλησπέρα μου…

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι ο καθένας παίρνοντας κάποια απόφαση προσπαθεί να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες που έχει ώστε να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα . Τώρα ο χρόνος θα δείξει αν αυτές οι αποφάσεις θα είναι υπέρ μας ή όχι …Και όπως λες και εσύ , οι απαντήσεις μας είναι εκεί και μας περιμένουν…
      Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και για το σχόλιο σου.Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  13. Ο/Η vasilis λέει:

    Πάντα χρειάζεται η πίστη ότι αυτό που κάνουμε είναι το σωστό ή το σωστότερο. Αλλά και πιο πολύ ας κάνουμε αυτό που θέλουμε, αυτό που αγαπάμε κι ας μην είναι η σωστότερη απόφαση της ζωής μας! Η ζωή είναι γεμάτη από διλήμματα που χρειάζονται και γενναίες αποφάσεις..

    • Ο/Η melita λέει:

      Θα συμφωνήσω μαζί σου Βασίλη. Καθημερινά παίρνουμε μικρές ή μεγάλες αποφάσεις , συνειδητά ή ασυνείδητα (να σηκωθώ από το κρεβάτι και να ζήσω , να στρίψω αριστερά και όχι δεξιά) και από την στιγμή που δεν είμαστε μικροί θεοί , γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν θα είναι όλες σωστές. Παρόλα αυτά η πίστη στον εαυτό μας και ότι αυτό που κάνουμε είναι το σωστότερο για εμάς και τους γύρω μας , μας βοηθάει να κάνουμε το καλύτερο και μας μαθαίνει πως να ζούμε .Ο Γκαίτε δεν είχε πει εξάλλου το εξής :» Όταν εμπιστευθείς τον εαυτό σου, θα μάθεις πώς να ζεις; «.
      Καλό απόγευμα να έχεις.

  14. Ο/Η Λυδία λέει:

    Συνυπογράφω και συνηγορώ.H ζωή ειναι μεγαλύτερη και απο τις αποφάσεις μου και απο τις αναιρέσεις των, αλλα πολύ μικρή να χάνω χρόνο σε μέτρημα και διορθώσεις.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Λυδία μου , θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι η ζωή είναι πολύ μικρή και ότι πρέπει να ζούμε το κάθε λεπτό της σαν να είναι το τελευταίο μας αλλά πιστεύω ότι αν μερικά πράγματα αξίζουν τον κόπο και μπορείς να τα διορθώσεις , τότε μπορείς να σπαταλήσεις κάποια από αυτά τα λεπτά για να κάνεις τα πράγματα καλύτερα. Τώρα αν δεν αξίζουν…απλά συνεχίζεις την πορεία σου.
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  15. Ο/Η fvasileiou λέει:

    Κι όμως είναι αυτές, οι δύσκολες επιλογές, που μας καθορίζουν σαν ανθρώπους. Που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα μας.
    Αναρωτιέμαι μήπως όταν μετανιώνουμε εκ των υστέρων, δεν έχουμε ζήτημα με μια επιλογή μας απλώς, αλλά με αυτό που βαθιά και πραγματικά είμαστε.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα και καλώς όρισες στα Παραμυθένια όνειρα.
      Καταρχήν θα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω ενώ είχα κάνει ήδη έγκριση του σχόλιου σου . Η αλήθεια είναι ότι έκανα μαζικές εγκρίσεις και κατά κάποιον τρόπο το δικό σου μου διέφυγε.
      Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα λάθη και οι δύσκολες επιλογές είναι αυτά που πλάθουν ουσιαστικά τον χαρακτήρα μας και μας διαμορφώνουν σαν άτομα και σαν χαρακτήρες.
      Νομίζω ότι όταν κάνουμε κάποιο πισωγύρισμα δεν σκεφτόμαστε το ποιοι είμαστε γιατί εκείνη τη δεδομένη στιγμή δεν κάθεσαι να αναλύσεις την διάπλαση του χαρακτήρα σου αλλά συνήθως ο φόβος της αλλαγής του τι θα συναντήσουμε είναι αυτός που μας κάνει να ακολουθήσουμε την πεπατημένη οδό .
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

  16. Ο/Η new-girl-on-the-blog λέει:

    Οι αποφάσεις που παίρνουμε είναι βέβαιο ότι δεν είναι πάντα αυτές που ενδείκνυνται σε κάθε κατάσταση. Κάτι σημαντικό είναι να μην έχουμε απωθημένα στη ζωή μας..κι αν αυτό μας κάνει κάποιες φορές να αποφασίζουμε λανθασμένα, ας είναι..

    (Καλημέρα, με χαμόγελο!)

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν αντιλέγω με αυτό που λες, απλά έρχονται κάποιες στιγμές που όταν καλείσαι να πάρεις μια απόφαση που θα κάνει κάποιους ανθρώπους που είναι γύρω σου δυστυχισμένους , να πνίξεις τις δικές σου επιθυμίες , ακόμα και αν αυτό σου δημιουργήσει αργότερα απωθημένα.
      Καλημέρα και καλό μήνα να έχεις.

  17. Παράθεμα: σωστή επιλογή,σωστη επιλογη,swsth epilogh,

Σχολιάστε

