Χρόνια μου πολλά :)

Birthday-Cake-candles-lit

Όταν τα αγαπημένα σου πρόσωπα έρχονται με μια υπέροχη τούρτα γενεθλίων , χαμόγελα , αγκαλιές , λουλούδια και δώρα και μπαίνουν φουριόζοι στο σπίτι σου, δίνοντας απλόχερα αγκαλιές και φιλιά τραγουδώντας το happy birthday, ενώ εσύ είσαι με τις πιζάμες γιατί απλά έχεις ξεχάσει ότι σήμερα είναι τα γενέθλια σου νιώθεις τόση χαρά , αγάπη και ευγνωμοσύνη που σε θυμήθηκαν και που σε αγαπάνε, που μικρές σταγονίτσες χαράς τρέχουν από τα μάτια σου μπλεγμένες με χαμόγελα.
Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τα άτομα που είναι κοντά μου, τους φίλους και την οικογένεια μου, που με αγαπάνε γι ΄αυτό που είμαι και που με ανέχονται παρότι έχω μνήμη χρυσόψαρου και παρ όλες τις ιδιοτροπίες μου, μιας και ξέρω πολύ καλά ότι δεν είμαι και ο πιο εύκολος άνθρωπος στον κόσμο.
Εσάς, την παρέα μου εδώ στην blogoγειτονιά που με αφήσατε να μπω στο σπιτικό σας και που μου ανοίξατε την καρδιά σας και τις σκέψεις σας.
Και όλα τα άτομα που είδαν κάτι σε αυτό το blog και άρχισαν να το διαβάζουν αλλά κυρίως δείχνοντας μου έμπρακτα είτε με προσωπικά μηνύματα , είτε με απαντήσεις στο blog την υποστήριξή τους και την αγάπη τους.
Επιτρέψτε μου λοιπόν αυτή την τούρτα να την μοιραστώ μαζί σας , με άτομα που πλέον είναι φίλοι μου (έστω και διαδικτυακοί) και που μοιράζομαι μαζί τους τις σκέψεις και την καθημερινότητα μου.
Σας ευχαριστώ για όλα και ελπίζω και του χρόνου , πρώτα με υγεία , να είμαστε εδώ για να γιορτάσουμε και τα επόμενα 🙂 .
Σας στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά.

PS. Νέστορα μου , χρόνια πολλά και σε εσένα! Εύχομαι κάθε επιθυμία σου και όνειρο να γίνει πραγματικότητα! (σου είπα ότι όσο χρυσόψαρο και να είμαι τα δικά σου γενέθλια δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξεχάσω χαχαχα)

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Χρόνια πολλά! and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Χρόνια μου πολλά :)

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όλου του κόσμου τις ευχές στέλνω για την καρδιά σου,
    για να τις κάνεις φυλαχτό για τα γενέθλια σου.
    Σαν θα φυσήξεις τα κεριά όλα να τα αποκτήσεις,
    σου εύχομαι από καρδιάς να τα εκατοστήσεις.
    Κοριτσάκι μου πανέμορφο να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
    Σ’ αγαπώ πολύ. Φιλάκια άπειρα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Σήμερα με έχεις κάνει να κλαίω το ξέρεις έτσι; Με έχεις συγκινήσει απίστευτα, αλήθεια σου λέω.
      Μία με το κείμενο , μία με τις μαντινάδες κομμάτια με έχεις κάνει.
      Θέλω να ξέρεις ότι θα ήθελα πάρα πολύ να ήσουν εδώ , και πραγματικά η μοναδική θλίψη μου σήμερα αυτή είναι, ότι η αδερφή μου είναι αυτή τη μέρα μακρυά.
      Να ξέρεις ότι σε αγαπάω πολύ και ότι κάθε μέρα ευχαριστώ το Θεό που με αξίωσε στη ζωή να συναντήσω έναν τόσο υπέροχο άνθρωπο που μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω τη σημασία της λέξης φιλία.
      Σε φιλώ!

  2. χρονιαααααα πολλαααααααα
    να εχεις παντα οτι επιθυμεις γλυκο μελιτακι

    πολλα φιλια
    🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Πατούσα μου σε ευχαριστώωωω τόσο πολύ για τις ευχές σου και τα φιλιά!
      Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς !Σε φιλώ!

  3. Ο/Η Νέστορας λέει:

    μελίτα μου χρόνια πολλά, σου εύχομαι οτι καλύτερο! να συνεχίσεις να κρατάς σφιχτά τα καλά της ζωής και να διώχνεις τα υπόλοιπα, και να μοιράζεσαι στιγμές με τους ανθρώπους σου 🙂 φιλιά!
    πσ. ε δε ξεχνιούνται αυτά 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      Χρόνια μας πολλά Νέστορά μου! Να έχεις πάντα αυτή την αστείρευτη δύναμη που μεταδίδεις στους άλλους και τους κάνεις να νιώθουν τόσο σίγουροι για τον εαυτό τους όταν νιώθουν κάποιες στιγμές να ταλαντεύονται! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.Σε φιλώ!

  4. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Χρόνια πολλά, κοριτσάκι μου. Να τα εκατοστήσεις… 🙂 Για αυτό είναι οι φίλοι, για τις τρέλες τους και τις εκπλήξεις τους.

    • Ο/Η melita λέει:

      Είναι υπέροχο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε και που σου δείχνουν την εκτίμηση τους …αυτό δεν κάνετε και εσείς οι διαδικτυακοί μου φίλοι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου .Να είσαι καλά 🙂 .

  5. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Εγώ για εσένα τι να πω εε ! ! ! ! ….έτσι να είσαι πάντα με όλα τα παραπάνω που λες …Χρόνια πολλά ,όμορφες εικόνες και στιγμές να είναι η ζωή σου …Κανε ταμείο αν δεν αντέχεις κάποιους πάρτε δρόμο πες …Ακόμα και σε μένα ναι….Μελιτα είσαι αστέρι ναι…

    Όπως λέει και το Μαρινακι Κοριτσάκι μου πανέμορφο να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
    Σ’ αγαπώ πολύ. Φιλάκια άπειρα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Δημήτρη μου, ανθρώπους αξιόλογους, που δίνουν τόση αγάπη γύρω τους δεν τους διώχνεις ποτέ από κοντά σου αλλά τους κρατάς όσο πιο κοντά μπορείς.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου .Να είσαι πάντα καλά και να έχεις όλη την ευτυχία του κόσμου.Φιλιά!

  6. Ο/Η cyberwhispers λέει:

    Nα ζήσεις Μελίτα, να επιθυμείς, να έχεις, και να είσαι πάντα καλά. με πολύ αγάπη!

    • Ο/Η melita λέει:

      Γλύκε μου ψίθυρε , σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές ευχές σου 🙂 .
      Να είσαι πάντα καλά και να μας «ψιθυρίζεις» τις όμορφες σκέψεις σου .Σε φιλώ!

  7. Ο/Η vasilis λέει:

    Χρόνια πολλά καλή μου Μελίτα! Όλες μου οι ευχές για όμορφα και δημιουργικά χρόνια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Βασίλη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ .Εύχομαι πάντα να είσαι γεμάτος έμπνευση και δημιουργία ώστε να μας ταξιδεύεις με τις μελωδίες και τον γραπτό σου λόγο.Σε φιλώ!

  8. Ο/Η GeorgeG λέει:

    Αν και τις ευχές μου σου τις έστειλα και μέσω της Μαρίνας, χρόνια σου πολλά και από δω Μελίτα. Να ζήσεις και να απολαύσεις πολλά πολλά ευτυχισμένα χρόνια πλημυρισμένη γύρω σου από ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που πατάς στο σπιτικό μου και πραγματικά χαίρομαι ακόμη πιο πολύ που ήρθες μια τέτοια ημέρα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές σου που μου δίνουν μεγάλη χαρά.
      Έλα μην στέκεσαι εκεί, κόπιασε πάρε ένα κομμάτι τούρτα και έλα στη συντροφιά μας 🙂 .

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χρόνια πολλά Μελίτα!
    Χρόνια ευτυχισμένα, χαμογελαστά και η ζωή να σου φέρει ότι επιθυμεί η καρδιά σου!

    ΑΦιλάκια στο παρά τσακ…Αιγοκερίνα ( καλά σε είχα μυριστεί!) 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Μαγισσούλα μου ,σε ευχαριστώ πάρα πολύ τόσο για τις ευχές σου, όσο και για το βιντεάκι που μου έβαλε ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
      Να είσαι καλά και να μείνεις όπως είσαι ακριβώς , σκορπώντας σε όλους τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου , τη μαγεία σου.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

  10. Ο/Η perseus76 λέει:

    Χρόνια Πολλά Αγγελάκι !
    Με υγεία, χαρά και όλους τους αγαπημένους δίπλα σου.

    http://www.kakophone.com/kakorama/EN/index.php

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου , να είσαι πάντα καλά και να έχεις μόνο χαρούμενες και ηλιόλουστες μέρες στη ζωή σου!
      Σε φιλώ!

      PS.Αχ μόλις είδα αυτό που μου έβαλες ως λινκ ! Πολύ ωραίο! 🙂

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Είπα πριν τις ευχές μου, γελασα κ με την ημερομηνία..γέλαω ακόμα δηλαδή αλλα οκ! :):):):)

    Τώρα όμως θα δοκιμάσω τούρτα, για μισό λεπτό να βρω ένα κουταλι…

    μμμμ, τέλεια!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Άσε με βρε Αντριάνα με τον κάθε τάχα μου ειδήμων που βγαίνει και λέει την ανοησία του!Αν είναι δυνατόν!
      Σε πληροφορώ ότι πέρασα πολύ όμορφα σήμερα ,και σε λίγο θα περάσω ακόμα ομορφότερα μιας και η βραδιά δεν έχει ακόμα τελειώσει ,γιατί πήρα πολλά χαμόγελα, αγκαλιές , αγάπη , ευχές από ανθρώπους που με νοιάζονται και που με αγαπάνε.
      Εύχομαι όσο γλυκιά ήταν η «κουταλίτσα» που έφαγες να είναι έτσι γλυκιά και όλη η ζωή σου.Σε φιλώ!

      PS. Για όσους δεν κατάλαβαν κάτι από όσα είπαμε με την Αντριάνα απλά δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
      http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231230923

  12. Ο/Η Λυδία λέει:

    (Aν κι ήρθα αργά και ήδη έχεις φτιάξει μια τούρτα λαχταριστή.. μνιαμ μνιαμ..Θα σου πω μια συνταγή για μια τούρτα μαγική που`ναι η δική μου ευχή για όλα σου τα χρόνια.)
    Πρώτα ανακατεύεις καλά
    1 κιλό γέλια τρανταχτά,
    1 ποτήρι με τραγούδια,
    κι 2 με λόγια σαν λουλούδια,
    Χάδια 5 κουταλιές,
    Λίγο ξύσμα απο ζεστές αγκαλιές,
    Και 1/4 σαπουνόφουσκες χρωματιστές,
    Πασπαλίζεις με μπόλικα φιλιά,
    κι ΄όσο αυτή ψήνεται στο φούρνο σιγανά.
    Ζάχαρη ρίξε στης ζωής σου την πύλη,
    Απόλαυσέ την σαν θα ‘ρθουν οι φίλοι
    Χρόνια πολλά!

    • Ο/Η melita λέει:

      Η τούρτα αυτή που πριν λίγο έκοψα ήταν για την σημερινή ημέρα, η δική σου είναι για μια ολόκληρη ζωή και πίστεψε με την προτιμώ.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνταγή που μου έδωσες αλλά και για τις ευχές σου .Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς!Σε φιλώ!

  13. Ο/Η evagkarag λέει:

    Να έχεις χρόνια πολλά, χρόνια όμορφα, χρόνια τρελά!!! Να πραγματοποιούνται τα όνειρά σου, να επιτυγχάνεις τους στόχους σου και όλα να σε βρίσκουν με ένα χαμόγελο στο προσωπάκι σου!! χρόνια πολλά και πάλι!! 🙂 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Ευάκι μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου . Να είσαι καλά και να μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι ! Σε φιλώ.

  14. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Μελιτάκι μου, χρόνια πολλά κι από δω!!! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τους φίλους σου… (κι εμάς τους διαδυκτιακους, χεχε…)!!! Τι τέλεια που σου κάνανε έκπληξη αυτή τη μέρα… Σε φιλώ!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Φωτεινή μου , σε ευχαριστώ πάρα πολύ και από εδώ χαχαχα.
      Να είσαι καλά και να έχεις πάντα έμπνευση για να συνεχίσεις να κάνεις αυτές τις υπέροχες δημιουργίες.Σε φιλώ.

  15. Ο/Η ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λέει:

    Kαλημέρα.Μολις διάβασα μια ανάρτηση στο μπλογκ της Drama Queen , για τα γενέθλια σου…και περασα κι απο δω να ευχηθω..Χρονια σου Πολλά με υγεία και αγάπη και οτι επιθυμείς…Με συγκίνησαν όλα τα λόγια που γράφεις στο κείμενο σου..Ευχαριστούμε για το κεραστικό 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα δελφινάκι μου , σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το πέρασμα και τις ευχές σου .
      Να είσαι καλά και πάντα να χαμογελάς 🙂 .Σε φιλώ.

  16. Ο/Η Oneiromazema λέει:

    Πολύχρονη Μελίτα!Πάντα γερή κι ευτυχισμένη!:)

  17. Ο/Η χρηχα λέει:

    Kάλιο αργά ….

    Χρόνια σου πολλά melita ….να είσαι πολύχρονη , γερή και τυχερή….
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου και να τους χαίρεσαι κι εσύ…..

    Κι ότι επιθυμείς , στην αγκαλιά σου να το βρείς………..

    • Ο/Η melita λέει:

      Οι ευχές όταν προέρχονται από την καρδιά και από άτομα που εκτιμάς , οποιαδήποτε στιγμή δοθούν είναι πάντα καλοδεχούμενες και δίνουν μεγάλη χαρά.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου , να είσαι καλά πάντα καλά.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  18. Ο/Η salerosa λέει:

    Happy Happy Birthday Melita!! 🙂

  19. Ο/Η new-girl-on-the-blog λέει:

    Είχες γενέθλια και το είδα τώρα.. 😦
    Έστω και αργά (αποκλείεται σήμερα να δεχθείς κι άλλες ευχές γενεθλίων, πέραν της δικής μου), μπήκα να σου ευχηθώ!
    Melita μου, σου εύχομαι η αισιοδοξία να σου περισσεύει πάντα, να έχεις ανθρώπους ν´ αγαπάς και να σ´ αγαπούν, να χαμογελάς..!
    Χρόνια πολλά!
    🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Εννοείται πως τα δέχομαι και σου ζητώ συγνώμη που άργησα τόσο πολύ να σου απαντήσω.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου . Να είσαι πάντα καλά.Σε φιλώ.

Σχολιάστε

