Καλό Δεκέμβρη!

114729-angellacewn5
Ο Δεκέμβριος είναι ο τελευταίος μήνας του έτους και όλοι εναποθέτουμε τις ελπίδες , τα όνειρα και τις επιθυμίες μας για το νέο έτος που θα έρθει. Είναι ο μήνας της χαράς, της παιδικότητας, των Χριστουγέννων , των φρεσκοψημένων μελομακάρονων και κουραμπιέδων και της οικογενειακής θαλπωρής.
Ο φετινός όμως Δεκέμβρης έχει και κάτι ακόμα…
Σύμφωνα με τους Κινέζους ονομάζεται , «τσάντα με χρήματα», και αυτό γιατί έχει πέντε Δευτέρες, πέντε Σάββατα και πέντε Κυριακές, και αυτό το φαινόμενο συμβαίνει μόνο κάθε 824 χρόνια!
Εγώ θέλω να σας ευχηθώ να περάσετε πολύ όμορφα αυτό τον μήνα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και αυτή η «τσάντα» εκτός από χρήματα να φέρει υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σας.

PS. Επειδή αυτός ο μήνας είναι κυρίως για τα παιδιά , σκέφτηκα να βάλω μια παιδική ταινία η οποία ονομάζεται : «Οι δώδεκα μήνες» για να τη δούνε .Φυσικά μπορείτε να την δείτε και εσείς , τα κάπως μεγαλύτερα παιδιά. Καλή σας διασκέδαση!

 

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Καλό μήνα!, Ταινίες & κινούμενα σχέδια and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Καλό Δεκέμβρη!

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και από εδώ και ας είναι φωτεινός… το έχουμε όλοι μας τόσο ανάγκη!

    ΑΦιλάκια καρδιάς πάντα! 🙂

  2. Ο/Η perseus76 λέει:

    καλό μήνα
    αγγελάκι

  3. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Καλό μήνα Μελίτα μου και καλές γιορτές να έχουμε! Το θυμάμαι αυτό το παραμύθι από μικρή και τώρα το διαβάζει και η κορούλα μου!!! Ευκαιρία να δούμε και την ταινία… Φιλιά!!!!!

  4. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Καλό μήνα να έχουμε, Μελίτα μου, αν και με κάποια καθυστέρηση οι ευχές μου. Πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες, αλλά περνάω από την γειτονιά σου όποτε το επιτρέπει ο χρόνος. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία. Πατήσαμε τους 43 βαθμούς την Πέμπτη και την Παρασκευή!!

  5. Ο/Η δελφινακι λέει:

    καλό μήνα λοιπόν και καλές γιορτές να έχουμε με υγεία , χαρά , ευτυχία και αγάπη

  6. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλό μας μήνα ψυχάκι μου. Εύχομαι να είναι μαγικός γιατί φέτος έχουμε ανάγκη να χαθούμε μέσα στην μαγεία της ζωής και των Χριστουγέννων. Μάκια.

  7. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Τι ωραία που διαβάζω Χριστουγεννιάτικα κείμενα… μ’αρέσουν όλες αυτές οι μικρές έξτρα πληροφορίες που ακούμε κάθε χρόνο γι’ αυτά!:):):):)

    Μου αρέσουν οι παιδικές ταινίες, μπορώ να τις βλέπω ακατάπαυστα..:):)

    Καληνύχτα Μελίτα:)
    Φιλια πολλάααααααααααααααααα

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε Αντριάνα μου.Νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία τώρα που τα παιδιά θα κάνουν διακοπές να δουν κάτι πολύ όμορφο και με μηνύματα.Καλό μήνα και σε εσένα.

  8. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Ειμαι απο τους πιο χαρούμενους ανθρώπους χθες κρατούσα στην αγκαλιά μου των 40 ημερών μικρο εγγονό μου και το μυαλό μου έτρεχε στα δικα μου παιδικά χρόνια και ηρθε και το παραμύθι σου.. ναι ακούω το παραμύθι σου και σου γράφω…(μαζεύω ξύλα για το τζάκι λεει το κοριτσάκι ακούσατε ακούσατε η βασίλισσα θέλει χιονολουλούδα πάρε αυτό το καλάθι και πάνε φερε….)Πολύ καλό,ναι… Καλό μήνα καλή μου Μελιτα…

    • Ο/Η melita λέει:

      Δημήτρη μου , η καρδιά σου και η ψυχή σου είναι ενός μεγάλου παιδιού ,πως είναι δυνατόν να μην σου αρέσει το παραμύθι;Να είσαι καλά τόσο εσύ όσο και η οικογένεια σου και να περάσετε πολύ όμορφα τις ημέρες των γιορτών. Καλό μήνα να έχεις καλέ μου.

Σχολιάστε

