Έφαγα σοκολατάκια στο πάρκο με τον Θεό…

Κάποτε ήταν ένα αγοράκι που ήθελε να γνωρίσει τον Θεό…
Ήξερε ότι το ταξίδι ως το μέρος που ζούσε ο Θεός θα ήταν μακρινό κι έτσι έβαλε στην βαλίτσα του μερικά σοκολατάκια και αναψυκτικά και ξεκίνησε το δρόμο του.
Αφού είχε περπατήσει λίγο , συνάντησε ένα ηλικιωμένο κύριο.
Ο άντρας καθόταν σε ένα παγκάκι στο πάρκο και τάιζε περιστέρια.
Ο μικρός έκατσε δίπλα του και άνοιξε τη βαλίτσα του για να πιει ένα αναψυκτικό.
Ακριβώς τότε παρατήρησε ότι ο ηλικιωμένος έμοιαζε πεινασμένος κι έτσι του προσέφερε ένα σοκολατάκι.
Ο ηλικιωμένος δέχτηκε με ευγνωμοσύνη και χαμογέλασε στο μικρό.
Το χαμόγελο του ήταν τόσο όμορφο , που το αγόρι , θέλοντας να το ξαναδεί , του προσέφερε και ένα αναψυκτικό.
Ο γέροντας χαμογέλασε ξανά στον μικρό .
Το παιδί ήταν τρισευτυχισμένο!
Πέρασαν μαζί όλο το απόγευμα , τρώγοντας και χαμογελώντας , μα χωρίς να ανταλλάξουν ούτε μία λέξη…
Όταν άρχισε να νυχτώνει , το αγόρι κατάλαβε πως έπρεπε να ξεκινήσει το δρόμο για το σπίτι του .
Σηκώθηκε κι αφού έκανε μόλις λίγα βήματα , γύρισε πίσω , έτρεξε προς το μέρος του ηλικιωμένου και τον αγκάλιασε σφιχτά.
Κι ο γέροντας του χάρισε το πιο όμορφο χαμόγελό του!
Όταν το παιδί έφτασε σπίτι του, η μητέρα του παρατήρησε το βλέμμα χαράς στο πρόσωπό του.
Το ρώτησε: » Τι έκανες σήμερα και είσαι τόσο χαρούμενος;»
Ο μικρός είπε: » Έφαγα σοκολατάκια στο πάρκο με το Θεό !»
Και πριν η μαμά προλάβει να απαντήσει ο μικρός πρόσθεσε:
«Και ξέρεις κάτι; Ο Θεός έχει το πιο όμορφο χαμόγελο που έχω δει !»
Εν τω μεταξύ , ο ηλικιωμένος ακτινοβολώντας και ο ίδιος από χαρά , επέστρεψε στο σπίτι του.
Ο γιος του , παρατηρώντας το βλέμμα ευτυχίας και αγαλλίασης στο πρόσωπό του τον ρώτησε:
«Πατέρα , τι έκανες σήμερα και είσαι τόσο χαρούμενος;»
Κι ο γέροντας είπε:
«Έφαγα σοκολατάκια στο πάρκο με τον Θεό!»
Και πριν ο γιος του προλάβει να απαντήσει , ο γέροντας πρόσθεσε:
«Και ξέρεις κάτι ; Είναι πολύ νεότερος απ΄όσο πίστευα!»

Πολύ συχνά υποτιμάμε τη δύναμη ενός αγγίγματος , ένα χαμόγελο, μια καλή κουβέντα, ένα αυτί έτοιμο να μας ακούσει, ένα ειλικρινές κοπλιμέντο, ή την πιο μικρή πράξη ενδιαφέροντος όλα εκ των οποίων μπορούν να αλλάξουν ριζικά τη ζωή μας .
Οι άνθρωποι μπαίνουν στη ζωή μας για κάποιο λόγο , για λίγο ή για μια ζωή.
Ας τους δεχτούμε με τον ίδιο ενθουσιασμό!

Πηγή: youtube

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Διδακτικές ιστορίες and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

38 Responses to Έφαγα σοκολατάκια στο πάρκο με τον Θεό…

  1. oλοι καποτε θα θελαμε να γνωρισουμε αν οχι το θεο σιγουρα το ιδανικο!

    ολα διπλα μας ειναι μελιτα, τοσο που πολλες φορες προσπερναμε, ετσι για να εχουμε να ψαχνουμε και να γκρινιαζουμε 🙂

    καλο βραδυ!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ξέρεις τι πολλές φορές σκέφτομαι ότι το έχουμε συναντήσει και απλά το έχουμε αφήσει να φύγει…
      Έχεις δίκιο , δίπλα μας είναι η ευτυχία το μόνο που έχουμε είναι να απλώσουμε το χέρι μας και να την πιάσουμε.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  2. Ο/Η ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ λέει:

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ and commented:
    Add your thoughts here… (optional)

  3. Ο/Η perseus76 λέει:

    Πολλά πολλά like για το ποστάκι

    Πολλές πολλές καληνύχτες

  4. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Θα σταθώ στο ότι πολύ συχνά υποτιμάμε τη δύναμη ενός αγγίγματος…ίσως γιατί το άγγιγμα είναι ένα θέμα που ασχολούμαι τελευταία. Από την επιστημονική του πλευρά, από την αισθητική, από την παιδαγωγική, από τον ίδιο μου τον εαυτό. Πριν αρχίσω να ενδιαφέρομαι σοβαρά με το ανθρώπινο σώμα, δεν είχα καταλάβει πόση αξία και πόσους τρόπους έχει ένα άγγιγμα. Αναζητά από μόνο του το σώμα ένα άγγιγμα όταν έχουν καιρό να το αγγίξουν. Το επιθυμεί, το θέλει. Κι όπως θέλει να το αγγίξουν, έτσι θέλει και να αγγίξει. Το χαμόγελο, η καλή κουβέντα, το κομπλιμέντο, η πράξη ενδιαφέροντος είναι κάποια πράγματα που όταν βγαίνουν αυθόρμητα παίρνουν την καλύτερη τους όψη.

    Καληνύχτα Μελίτα:)
    φιλιαααααααα

    • Ο/Η melita λέει:

      Στη σχολή μάθαμε ότι ένα άγγιγμα στον ώμο ενός παιδιού του μπορεί να δώσει παρότρυνση, κουράγιο και παρηγοριά (όταν χρειάζεται). Σκέψου τι μπορεί να κάνει μια αγκαλιά η οποία μεταδίδει όλα τα συναισθήματα και όλη την θετική ενέργεια που έχεις. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και για το σχόλιο σου Αντριάνα μου.Να έχεις καλό βράδυ.

  5. Ο/Η Δημητρης λέει:

    καλημέρα χαρα μου ετσι όπως τα λες …Φιλια πολλά εδω απο την θεσσαλονικη….Μικροι θεοι ολοι μας ναι…Αλλά όπως βλέπεις και εσυ ο κόσμος απομακρύνεται ο ενας απο τον αλλο …Οχι εμεις δεν θα το αφήσουμε να συμβεί αυτό..Εχω ανάγκη να βλέπω τον διπλανό μου να χαμογέλα Μελιτα μου…

    • Ο/Η melita λέει:

      Ένα χαμόγελο που χαρίζεις απλόχερα είναι το ομορφότερο και πολυτιμότερο δώρο που μπορείς να κάνεις σε κάποιον, χαίρομαι που εσύ τα δίνεις με όλη σου την καρδιά.Την καλησπέρα μου στη Θεσσαλονίκη.

  6. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Εξαιρετικό κι άκρως αληθές. Ο Θεός είναι δίπλα μας και μπορούμε να τον δούμε αρκεί να θέλουμε να τον δούμε. Είναι όλα όσα είπες, ένα χαμόγελο, ένα άγγιγμα, μια καλή κουβέντα…

    Να είσαι καλά για την ιστορία μου μας χάρισες, σου στέλνω την καλημέρα μου.

    • Ο/Η melita λέει:

      Στα απλά , στα καθημερινά σε αυτά που έχουμε δεδομένα κρύβεται η ευτυχία και εμείς πολλές φορές κλείνουμε τα μάτια και τα προσπερνάμε αδιάφορα.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για το σχόλιο σου.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  7. Ο/Η Euzonas λέει:

    Wow!

  8. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    πολύ όμορφη η ιστορία σου…
    τι κρίμα που έχουμε μάθει να τα προσπερνάμε όμως…όλα δίπλα μας είναι,αρκεί να το δούμε,έχει δίκιο..
    όμορφο βράδυ Μελίτα μου…

    • Ο/Η melita λέει:

      Μου θύμισε ξέρεις τον μικρό πρίγκιπα:
      «Να το μυστικό μου, είπε η αλεπού. Είναι πολύ απλό: Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία δεν τη βλέπουν τα μάτια» .
      Καλησπέρα Νικολέτα μου.Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  9. Ο/Η vasoulakikar λέει:

    Πόσο γλυκιά και αθώα η ιστοριούλα Μελιτάκι μου..Πραγματικά,η σιωπή κρύβει μεγάλους ενθουσιασμούς και πράγματα τόσο όμορφα που κανείς μας δε μπορεί να διαννοηθεί..
    Φιλάκια πολλά!

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε Βασουλάκι μου και που πήρες πράγματα από αυτή. Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.
      Σε φιλώ.

  10. Ο/Η Fotini Little Treasures λέει:

    Πολύ όμορφη και γλυκεία ιστορία Μελίτα μου!!! Κοινοποιώ αμέσως!!! Τα πιο ωραία πράγματα κρύβονται στις απλές, καθημερινές στιγμές!!! :)))

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου! Έτσι είναι στα πιο απλά και σε αυτά που δεν φαίνονται τόσο σημαντικά γιατί τα θεωρούμε δεδομένα κρύβεται η ευτυχία.Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα .

  11. Ο/Η e-Rose λέει:

    Π α ν έ μο ρ φ ο ! ! !

  12. Ο/Η V λέει:

    Ειναι αυτα τα απλα, τα καθημερινα που δεν τους δινουμε σημασια γιατι συνηθως τρεχουμε σαν τους τρελους και σεν εχουμε χρονο….και αν βρουμε χρονο, ειμαστε τοσο πιεσμενοι μεσα μας που δεν θελουμε να μας μιλαει κανεις….κι ομως η χαρα βρισκεται σε τοσο απλα και καθημερινα πραγματα, που συνηθως, δεν ειναι πραγματα…..

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το σχόλιο σου , το οποίο με κάλυψε απόλυτα.
      Νομίζω έρχεσαι πρώτη φορά στο blog μου , οπότε σε καλωσορίζω. Πέρασα πριν λίγο και από το δικό σου αλλά επέτρεψε μου αύριο που θα έχω περισσότερο χρόνο να το κοιτάξω πιο επισταμένα.
      Καλό βράδυ σου εύχομαι και ελπίζω να τα λέμε.

      • Ο/Η V λέει:

        Καλώς σε βρήκα λοιπόν και πραγματικά εύχομαι να τα λέμε συχνά!!!!
        Έτσι, με το δικός μας, «αλλιώτικο» τρόπο!!!

        Καλημέρα και καλή συνέχεια…

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ τρυφερή και πολύ αληθινή η ιστορία Melitaki, η Αλήθεια βρίσκεται τόσο κοντά μας που δεν μπορούμε να την δούμε, αλλά αν η καρδιά μας ησυχάσει από τα εγωκεντρικά της θέλω, θα την αισθανθεί! 😉
    ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν σου θυμίζει πολύ , εννοώ η ουσία , Κρισναμουρτι ; Δεν ξέρω εγώ μόλις το διάβασα μου ήρθε στο νου, χαχαχα μάλλον με έχεις επηρεάσει πολύ μαγισσούλα μου.
      Καλό βραδάκι μαγισσούλα μου.

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχα! Melita!!!!!!!!!!!!!!!!
        Και αν «τον» διαβάσεις και πιο πολύ, θα δεις πως ότι έχει πει, είναι έτσι! 😉
        Τα λόγια Αλήθειας είναι βάλσαμο για τις καρδιές μας… χαίρομαι ειλικρινά που το είδες!
        Το να «δεις» όμως κάτι, σημαίνει ότι το έχεις μέσα σου και απλά το αναγνωρίζεις!

        ΑΦιλάκια και εύχομαι να έχεις μια φωτεινή βδομάδα! 🙂

        • Ο/Η melita λέει:

          Αυτή τη στιγμή έχω ένα τεράστιο χαμόγελο καρφωμένο στο πρόσωπό μου που δεν λέει να βγει.
          Σου στέλνω γλυκό φιλί!

  14. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πολύ όμορφη ανάρτηση που χάρις στην wordpress δεν ειδοποιήθηκα πως έγινε και απαντώ αργά, συγνώμη! 😦
    Νομίζω πως ήταν ότι πιο γλυκό έχω διαβάσει και ότι πιο φωτεινό αφού ξεπήδησαν από μέσα του χαμόγελα αληθινά και αυθόρμητα.
    Έχω σοβαρές υποψίες ότι με το αγοράκι έχεις κάποια συγγένεια. Έλα πες την αλήθεια, είναι ξαδερφάκι σου; Δεν μπορεί, έτσι τυχαία να πήρε μαζί σοκολατάκια 😛
    Συνέχισε να μας ταξιδεύεις σε κόσμους όπου η αλήθεια, η ομορφιά και η τρυφερότητα υπάρχουν ακόμα.
    Καληνύχτα angel και όνειρα παραμυθένια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα βασίλισσα, χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε και κατόρθωσε να φτάσει μέχρι τα βάθη της ψυχής σου και να την ζεστάνει.
      Δεν πειράζει βρε χαζό μου, ούτε να ζητάς συγνώμη.
      PS. Συνειδητοποιείς ότι μετά από αυτό το τραγικό λάθος θα πρέπει να μου φτιάξεις το σουφλέ σοκολάτας έτσι, γιατί αλλιώς δεν παίζει να σε συγχωρήσω.
      Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά , χαζό μου.

  15. Ο/Η δελφινάκι λέει:

    όμορφη ανάρτηση με ωραίο νόημα

  16. Παράθεμα: Εχθές, 20 Νοεμβρίου ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού και …έφαγα σοκολοτάκια στο πάρκο με τον Θεό. « Kopanakinews’s Weblog

Σχολιάστε

