Οι πιο δυνατές λέξεις που μπορείς να πεις στο παιδί σου…


Υπάρχουν τέσσερις πολύ δυνατές λέξεις
που μπορείς να πεις στο παιδί σου :
Εγώ πιστεύω σε εσένα!

-Kevin Heath-

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

31 Responses to Οι πιο δυνατές λέξεις που μπορείς να πεις στο παιδί σου…

  1. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    Πολυ δυνατες λεξουλες.. ! Υπαρχουν ομως νομίζω και άλλες πολλες .χμ μου εβαλες ιδεα τωρα… 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Εννοείται πως υπάρχουν και άλλες Λιακάδα μου , απλά νομίζω ότι οι συγκεκριμένες ουσιαστικά «χτίζουν» την αυτοπεποίθηση και την προσωπικότητα του παιδιού.
      Του δίνουν την δύναμη να πετύχει τα πάντα, δείχνοντας την αγάπη και την εμπιστοσύνη στο άτομο του.
      χαχααχα ανυπομονώ να την δω υλοποιημένη. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Λέξεις που όλοι θέλουμε να ακούσουμε απ’ τους ανθρώπους που μας άνοιξαν την πόρτα για την ζωή.
    Καλό απόγευμα angel! 🙂 Να έχεις ένα γλυκό σ-κ.

  3. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    Αναλογα την ηλικια του… καλη μου …

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν αντιλέγω , εννοείται ότι δεν είναι οι μόνες λέξεις που έχουν σημασία και είναι τόσο δυνατές και φυσικά ανάλογα με την ηλικία και τις διάφορες καταστάσεις πρέπει να λέγονται και οι ανάλογες. Όμως σκέψου ότι οι συγκεκριμένες λέξεις χρειάζονται σε οποιαδήποτε ηλικία (εννοώ φυσικά από την στιγμή που το παιδί μπορεί να καταλάβει και μπορείς να συνεννοηθείς μαζί του).
      Πάρε παράδειγμα τον εαυτό σου ,που είσαι ένα μεγάλο παιδί, δεν θέλεις να ξέρεις ,δεν έχεις μάλλον καλύτερα την ανάγκη να ξέρεις ότι κάποιος σε στηρίζει και σε εμπιστεύεται ότι μπορείς να τα καταφέρεις; Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Καλό σου απόγευμα.

  4. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    «τον εαυτό σου ,που είσαι ένα μεγάλο παιδί» χιχι σε ευχαριστω πολυ για το κοπλιμεντο! Μα και βεβαια εχω την ανάγκη να ξέρω οτι κάποιος με στηρίζει , με προσεχει με νοιαζεται και με εμπιστεύεται αλλα και μου το δείχνει εμπρακτως και σε καθε ευκαιρια! Ποσο μαλλον οταν αυτο μου το δειχνει καποιος ανθρωπος αγαπημενος . Τοτε ολα ειναι πιο ευκολα στη ζωη.. Την καλησπερα μου Μελ ! 🙂

  5. Ο/Η perseus76 λέει:

    Reblogged this on Αλίκτυπο.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα perseus, σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση .
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια ακόμη ομορφότερη Κυριακή .

  6. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα…

    όσες λέξεις και να πεις στα παιδιά, αυτό που μετράει είναι τι πιστεύεις εσύ πραγματικά για αυτά….

    βλέπεις τα παιδιά είναι αναγνώστες μεγάλοι των κρυφών σου αισθημάτων, και όλων των κρυφών σου σκέψεων….τόσο που ο καλύτερος ψυχολόγος δεν θα μπορούσε ούτε στο νυχάκι τους να τα φτάσει….

    άρα …το δικό μου συμπέρασμα είναι….πίστεψε στα παιδιά σου …..το αξίζουν…..

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα χρήχα, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες. Έχω τη μεγάλη ευτυχία να δουλεύω με παιδιά και νομίζω ότι ο Φρόυντ δεν πιάνει μία μπροστά τους.
      Μπορούν να καταλάβουν αν είσαι λυπημένη παρόλο που γελάς συνέχεια , αν σε προβληματίζει κάτι κ.ο.κ. γιατί απλά το διαισθάνονται και μπορούν με μία μόνο λέξη ή με μία μόνο κίνηση να σου φτιάξουν τη διάθεση στο δευτερόλεπτο. Η εμπιστοσύνη και πίστη στο πρόσωπό τους , εκτός του ότι θα σε αποζημιώσει (όχι ότι το έκανες γι αυτό φυσικά αλλά είναι φυσικό αποτέλεσμα) θα δώσει την ευκαιρία σε αυτά να ανοίξουν τα φτερά τους στον κόσμο.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.

  7. Ο/Η magikifoni λέει:

    Πόση δύναμη μπορούν να έχουν μερικές λέξεις ε; Πόσα πράγματα μπορούν να κάνουν! Να αλλάξουν την τροπή των γεγονότων, να αλλάξουν ανθρώπους, να εξουδετερώσουν φόβους… Κρίμα, που υπάρχουν και γονείς που δεν το είπαν ποτέ φωναχτά στα παιδιά τους κάτι τέτοιο!

    Καλή σου μέρα Μελιτάκι 🙂 Όμορφη Κυριακή να έχεις (καλέ, μου έλειψε να σε λέω »Μελιτάκι»)!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ναι είναι κρίμα να ψαλιδίζουν τα φτερά των παιδιών τους και να μην γίνονται ο αέρας κάτω από τις φτερούγες τους για να τα βοηθήσουν να πετάξουν.
      Καλημέρα φωνούλα μου!!!

      PS. Και εμένα μου έλειψες μωρέ. Φιλιά πολλάααα!

  8. Ο/Η arxigramma λέει:

    Υπέροχο, την καλησπέρα μου!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! μα και εγώ πιστεύω στη Melita! 😉
    Είσαι τυχερή που στο μετέδωσαν οι γονείς σου, ξέρεις αυτό είναι σπάνιο… πολλές φορές ακούς: «Κοίτα τι καλά που τα πάει ο τάδε, ενώ εσύ είσαι τι κάνεις, τίποτα», η σύγκριση είναι καταστροφική… Πόσοι από μας πιστεύουμε στον εαυτό μας; Χμ! λίγοι πολύ λίγοι και σ’ αυτό φταίει ο γονιός! Η ενθάρρυνση είναι το πρώτο βήμα στην αυτοεκτίμηση και είμαι σίγουρη πως εσύ την δίνεις στα παιδάκια σου!

    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα, από αύριο! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Αν σου πω ότι με το που διάβασα το μήνυμα σου έγινα κόκκινη σαν τομάτα…Μαγισσούλα μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια, αλήθεια με συγκινείς τόσο.
      Η αλήθεια είναι ότι ευτυχώς οι γονείς μου ήταν πάντα δίπλα μου , να με στηρίξουν όταν ξεκινούσα και έκανα τα πρώτα δειλά μου βήματα στη ζωή και τον κόσμο αλλά και όταν έτρωγα τα μούτρα μου(για την ακρίβεια ειδικά τότε) .Μου έδιναν δύναμη , κουράγιο και με έκαναν να πιστέψω σε εμένα.Με άφηναν να παίρνω τις δικές μου αποφάσεις αλλά με καθοδηγούσαν με αγάπη χωρίς να γίνονται πιεστικοί .Τους χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη.
      Καλή εβδομάδα καλή μου μάγισσα. Σε ευχαριστώ και πάλι πολύ.

  10. Ο/Η χρηχα λέει:

    Και μια αφιέρωση , παλιό αγπαημένο τραγούδι απ’ τον αγαπημένο μου Νιόνιο….

    Καληνύχτα σας…

    • Ο/Η melita λέει:

      «Πώς να κρυφτείς απ’ τα παιδιά; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα…».
      Δεν θα μπορούσε να είχε περισσότερο δίκιο. Σε ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι (αγαπάμε Σαββόπουλο) .
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα 🙂 .

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Ξέρεις…έχω την τύχη εδώ και ένα χρόνο σχεδόν, να βρίσκομαι δίπλα σε μια πολύ σπουδαία χορογράφο. Η χορογράφος αυτή, είναι 61 χρονών με κίνηση 20χρονης που εδώ και 45 χρόνια βρίσκεται συνεχώς μαζί με παιδιά διδάσκοντας κίνηση. Μια μέρα που τελειώσαμε τις πρόβες και μείναμε οι δύο μας στην αίθουσα, μου λέει «Αντριάνα μου ξέρεις τι κατάλαβα από όλα αυτά τα χρόνια που είμαι μαζί με παιδιά; Ότι τα περισσότερα παιδιά έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ την ανάγκη να ακούσουν ότι κάποιος πιστεύει σ’ αυτά. Ότι κάποιος περιμένει κάτι από εκείνα. Υπάρχει όμως και μια μικρή μερίδα παιδιών, που μόλις το ακούσουν παραιτούνται απευθείας». Παίζουν πολλά ρόλο στην αντίδραση ενός παιδιού μόλις ακούσει ότι κάποιος πιστεύει σ’ εκείνα. Πάντως, η δική μου γνώμη είναι ότι αυτά τα λόγια καλό θα είναι να τα λέμε στα παιδιά. Κι όχι μόνο στα παιδιά αλλά και γενικά στους ανθρώπους μας. Μου άρεσε η ανάρτηση σου, μου άρεσε πάρα πολύ!!

    Καλό βράδυ Μελίτα… φιλιά πολλά:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Αντριάνα μου , το ίδιο ακριβώς είπα και στην Λιακάδα. Νομίζω ότι όλοι μας χρειαζόμαστε να ξέρουμε ότι κάποιος πιστεύει σε εμάς , όχι γιατί αποσκοπεί κάτι από αυτό αλλά γιατί πραγματικά μας νοιάζεται, μας αγαπάει και θέλει το καλό μας . Κάτι τέτοιο μας δίνει ώθηση και μας βγάζει από το καβούκι μας , ώστε να αντιμετωπίσουμε τη ζωή και τον κόσμο.
      Είσαι πολύ τυχερή που έχεις μια τέτοια γυναίκα που πιστεύει σε εσένα και που το εισπράττεις καθημερινά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και το χρόνο σου.
      Φιλιά πολλά!!

  12. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Υπέροχο…το δοκίμασα σήμερα κι έπιασε κιόλας!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι πραγματικά που οι λέξεις αυτές βρήκαν τον προορισμό τους 🙂 .
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για το χρόνο σου.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

  13. Ο/Η genienenoglou λέει:

    πολυ δυνατή κουβέντα που πολλές φορές και οι μεγάλοι χρειάζεται να ακούν..ας μην τους ξεχνάμε και αυτούς!!!!…:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν έχεις και άδικο καλή μου, πολλές φορές το χρειαζόμαστε και εμείς, τα «μεγάλα παιδιά».
      Καλό απόγευμα να έχεις.

Σχολιάστε

