Καλό μήνα !

Τι παλιόκαιρος σήμερα…

Βρέχει από το πρωί…

Δεν ξέρω γιατί αλλά η νοσταλγία έχει το άρωμα της βροχής…

Paulo Coelho

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Καλό μήνα!, Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Καλό μήνα !

  1. εμενα παλι παλιοκαιρος μου φαινεται απο την ωρα που αρχισαν να σκοτεινιαζουν τα απογευματα μου, η βροχη απλα εδωσε το τελικο οκ..

    φθινοπωρο!

    • Ο/Η melita λέει:

      Δε συμμερίζομαι την άποψη σου , γιατί είμαι από εκείνους που αγαπάνε τη βροχή.
      Όταν ήμουνα μικρή να φανταστείς με το που άκουγα να πέφτουν οι πρώτες στάλες έβγαινα έξω και άφηνα να με αγγίξουν . Πόσα μαλώματα είχα κάνει με την μητέρα μου δεν φαντάζεσαι.
      Ακόμα και τώρα όταν ψιλοβρέχει , δεν θέλω να κρατάω ομπρέλα…
      Καλό μήνα με γυμνές πατούσες 🙂 .

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλό μήνα κοριτσάκι μου γλυκό, εύχομαι να σου φέρει όλου του κόσμου τα καλά.
    Καλό απογευματάκι καρδούλα μου.

  3. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Να το αλλάξω λίγο; Η νοσταλγία έχει άρωμα ηλιοβασιλέματος. . . 🙂
    Κι εδώ βρέχει, και καθώς χορεύω με την ομάδα μου, μπαίνει χαμηλόφωνα η μουσική και πιάνει κρεσέντο η μουσική της βροχής. Βλέπεις, η αίθουσα μας τριγύρω και πάνω είναι μεταλλικής κατασκευής και ακούγεται η παραμικρή σταγονίτσα.

    Καληνύχτα Μελίτα, φιλιά πολλά:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι ο ήχος της βροχής πάνω στον τσίγκο έχει μια δική της μελωδία που σε γαληνεύει , σου παίρνει όλα τα προβλήματα και σε ξεκουράζει. Μπήκε λοιπόν , με τον πιο μουσικό τρόπο ο μήνας μου . Καλό μήνα και σε εσένα Αντριάνα μου. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η δελφινακι λέει:

    καλό μήνα…βλέπω μπηκε και επίσημα εσάς ο χειμώνας με βροχές…εμείς πάντως εδώ ιδέα από βροχές καθόλου.έβρεξε πριν καμια βδομαδα και μετα τιποτα..αλλα το δελφινάκι χαίρεται γιατι δε του αρέσει η βροχή :)) σου εύχομια ένα όμορφο μήνα με υγεία γεμάτο χαμόγελα και ωραίες στιγμές

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ πάλι την λατρεύω την βροχή δελφινάκι μου. Και το κρύο , και τον χειμώνα και το τζάκι που καίει…και την αίσθηση να κάθομαι κουλουριασμένη στον καναπέ του σπιτιού μου πίνοντας ζεστή σοκολάτα 🙂 .
      Καλό μήνα να έχεις .

  5. Ο/Η Νέστορας λέει:

    ωραία και η βροχή 🙂 καλό μήνα!

  6. Ο/Η perseus76 λέει:

    Καλό μήνα και σε εσένα melita

  7. Ο/Η side21 λέει:

    Καλό μήνα αντεύχομαι …
    Πράγματι η βροχή φέρνει νοσταλγία !!!
    Είναι όμως απαραίτητη για τη φύση …

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα σε όλη την όμορφη παρέα… και είδες ο μήνας άρχισε με ήλιο! 😉
    ΑΦιλάκια μόνο χαμογελαστά! 🙂

  9. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    Η νοσταλγια εχει το δικο της αρωμα.Παντα ξεχωριστό !!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Λιακάδα μου και καλό μήνα .
      Όντως η νοσταλγία για τον καθένα έχει το δικό της άρωμα και χρώμα.
      Καλό υπόλοιπο ημέρα σου εύχομαι.

  10. Ο/Η koufetarios λέει:

    Ωραία η βροχή νοσταλγική μεν αλλά μας είχε λείψει και λίγο αυτό ε, μην νοσταλγούμε μόνοι μας να μας το βγάζει και κάτι! Εδώ που βρίσκομαι ακόμα βερμούδες και κοντομάνικο φοράω και έχω νοσταλγήσει διότι δεν βρέχει. Αυτό που το πας. 😀

    Tην καλησπέρα μου!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Εδώ και σήμερα συννεφιά έχει και μάλλον ετοιμάζεται να βρέξει. Ήδη μυρίζει το χώμα , προσμονή για να δεχτεί μέσα του τις πρώτες σταγόνες.
      Καλησπέρα Κουφετάριε μου.

    • Ο/Η melita λέει:

      Εδώ και σήμερα συννεφιά έχει και μάλλον ετοιμάζεται να βρέξει. Ήδη μυρίζει το χώμα προσμονή για να δεχτεί μέσα του τις πρώτες σταγόνες.
      Καλησπέρα Κουφετάριε μου.

Σχολιάστε

