Πετώντας πάνω από την Αμερική …

Πριν λίγες μέρες ταξιδέψατε μαζί μου μέχρι το Παρίσι και από ότι κατάλαβα, περάσατε όμορφα βλέποντας τη θέα από τον Πύργο του Άιφελ.
Τι θα λέγατε για ένα ακόμα ταξιδάκι ; Αυτή τη φορά λέω να πάμε στην Αμερική .
Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να πατήσετε πάνω στην εικόνα και να προσδεθείτε!

ps. Αντώνη μου για μία ακόμη φορά σε ευχαριστώ για τα υπέροχα mail που μου στέλνεις.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Πετώντας πάνω από την Αμερική …

  1. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    oh, well…ένα στο Παρίσι, ένα στην Αμερική. Υπό άλλες συνθήκες θα σου έλεγα «Αμερική «δαγκωτό». Υπό αυτές τις συνθήκες που επικρατούν τριγύρω μου το τελευταίο διάστημα, σου λέω «Παρίσι…». Για την ηρεμία του. Την ατμόσφαιρά του. Τη σταθερότητα του ενός σημείου και από αυτό βλέπω τα πάντα. Και να φανταστείς δεν τρέφω καμία ιδιαίτερη συμπάθεια ή κάψα να το επισκεφτώ, αλλά τελευταία μου κάνει λίγο κλικ. Είναι και η γλώσσα τους που δεν καταλαβαίνω ούτε την τελεία. Ωραία όμως και τα δύο βεντεάκια:):), σε απορροφούν. Καλό βράδυ Μελίτα:):):)

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Και σε ρωτάω τώρα εγώ πέρα από το net πότε θα πάμε πραγματικά στην Αμερική; Θέλωωωωωω, θέεεεεεεεεελω και έχω και φίλους εκεί που δουλεύουν σε μαγαζιά και θα έχουμε έκπτωσηηηη 😛
    Εγώ δεν ήθελα αλλά μετά απ’ αυτό το post μου καρφώθηκε η ιδέα.
    Πολύ όμορφη η ταξιδιάρικη ανάρτηση σου. Καλό βραδάκι ψυχουλομπουρμπουλιθρινάκι μου!

    • Ο/Η melita λέει:

      Και εγώ έχω συγγενείς εκεί και το πιο πιθανό είναι το επόμενο καλοκαίρι να πάω εκεί για επίσκεψη, τι λες έρχεσαι;
      Το ψυχουλομπουρμπουλιθρινάκι σου (χαχαχαχχαχαχαχ) σε ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια και σου εύχεται να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.

  3. Ο/Η δελφινακι λέει:

    καλησπέρα
    πω πω από που να αρχίσω και που να τελειώσω; από την αρχή μάλλον 🙂
    πόσο όμορφος ειναι ο κόσμος μας , ο πλανήτης μας, πόσες ομορφιές υπάρχουν που δε της ξέρουμε… λάτρεψα τους καταρράκτες, οι καταρράκτες του Νιαγάρα είναι; λάτρεψα τον ποταμό , ο ποταμός Αμαζόνιος είναι; μου άρεσε το βουνό με τα πρόσωπα των προέδρων
    μου άρεσε στο τέλος με τα βεγγαλικά , το φεγγάρι τόσο μεγάλο, τόσα κοντά…
    αν δεν κάνω λάθος είδα τον πύργο του Αιφελ προς το τέλος; τι γυρεύει εκεί; 🙂
    πήγα πριν χρόνια ένα μήνα στην Αμερική
    πολύ μου αρέσει αυτή η κατηγορία με τα βίντεο
    φιλούθκια και καλό βράδυ

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε δελφινάκι μου και που πέρασες όμορφα με το βιντεάκι, αυτός εξάλλου ήταν ο σκοπός μου.
      Χαίρομαι ακόμη πιο πολύ που ξαναθυμήθηκες τις όμορφες στιγμές σου στην Αμερική.
      Καλό βράδυ δελφινάκι μου 🙂 .

      PS. Όχι ψυχή μου κάνεις λάθος δεν ήταν ο πύργος του Άιφελ.

      • Ο/Η δελφινακι λέει:

        από όλα αυτά που έδειξε το βίντεο , από κοντά μόνο το άγαλμα της Ελευθερίας είδα
        και την κρεμαστή γέφυρα..α παναγία μου έβαζα και το χέρι μου στη φωτιά που λέμε ότι είδα τον πύργο του άιφελ..τι επαθα; δε βλέπω καλά;
        καλό βράδυ Μελίτα 🙂

        • Ο/Η melita λέει:

          Δεν ξέρω βρε κοριτσάκι αλήθεια , ίσως σου φάνηκε, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει πύργος του Άιφελ.
          Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

          • Ο/Η δελφινακι λέει:

            ναι σίγουρα θα μου φάνηκε επειδή θέλω πολύ να πάω ..αλλά σίγουρα τι γυρεύει η Γαλλία στην Αμερική; μια όμορφη μέρα σου εύχομαι

  4. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Αγαπώ Αμερική…!!αχ..Μελίτα ωραία ταξίδια κάνουμε μαζί σου!
    για πότε να ετοιμάσουμε βαλίτσες για το επόμενο??;)
    γλυκά φιλιά!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε Νικολέτα μου και που πέρασες όμορφα 🙂 .
      Κάτσε καλέ να επιστρέψουμε και το κανονίζουμε χαχαχαχ.
      Σε φιλώ.

  5. Ο/Η perseus76 λέει:

    Πόσο όμορφα φαντάζουν όλα από ψηλά !
    Κρίμα που λιώσαμε τα φτερά μας κι αναγκαζόμαστε να μένουμε καρφωμένοι στο χώμα. Ίσως οι ματιές και τα μυαλά μας να ήταν καθαρότερα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Όσο έχουμε αστέρια μέσα στα μάτια και καρδιά μικρού παιδιού πάντα θα βρίσκουμε τον τρόπο να πετάμε.
      Καλημέρα καλέ μου.

  6. Ο/Η moodytimes λέει:

    Επισκέφθηκα την Αμερική σε ηλικία 6 ετών.Ουάσινγκτον,Νέα Υόρκη και κατταράκτες του Νιαγάρα
    Μαγεύτηκα.Ένα πιτσιρίκι που μεγάλωνε στην Ευαγγελίστρια του Πειραιά γνώριζε έναν εντελώς καινούργιο κόσμο.Περνώντας τα χρόνια απομυθοποίησα πολλά πράγματα ,ωστόσο θα ήθελα να ξαναπάω ,έχω εκκρεμότητες πολλές στο μυαλό μου.Κακά τα ψέματα είναι γοητευτικό μέρος για διάφορους λόγους.Καλη εβδομάδα

    • Ο/Η melita λέει:

      Το καλοκαίρι που μάλλον θα τα επισκεφθώ θα σου πω τις εντυπώσεις μου , αν και να σου πω την αλήθεια δεν με ενθουσιάζει και τόσο η Αμερική όσο η Ιταλία , που θέλω πάρα πολύ να πάω.
      Σου στέλνω την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! υπέροχο Melita μου!
    Παρόλο που έχω πάει ΝΥ και Νέα Ορλεάνη, το πέταγμα στην Αμερική ήταν απολαυστικότατο!
    Αχ! πόσο μου λείπουν τα ταξίδια που έκανα… (πριν τη κρίση!)

    Καλή βδομάδα και πολλά πολλά ΑΦιλάκια! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε και απόλαυσες την πτήση.
      Φοβήθηκα μήπως σας κούρασα με τα ταξίδια.
      Καλή εβδομάδα μαγισσούλα μου.

  8. Ο/Η evagkarag λέει:

    Με ταξίδεψες (κυριολεκτικά όμως!!)
    όμορφοοοοο 🙂

  9. Ο/Η side21 λέει:

    Υπέροχο το ταξιδάκι … αν και ζαλίστηκα λίγο απ’ τις απότομες αλλαγές ύψους και τις μανούβρες !!!
    Σ’ ευχαριστώ …

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλώς όρισες στο blog.
      Ήταν λίγο τζαναμπέτης ο πιλότος όντως …χμμμ …την επόμενη φορά θα βρω κάποιον καλύτερο.
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.

Σχολιάστε

