Θυμάσαι;

Μια νύχτα σαν και αυτή ήταν που σε γνώρισα…
Έκανε και τότε ψύχρα και εγώ είχα αγκαλιάσει το σώμα μου να προστατευτώ από τον κρύο αέρα και από τα συναισθήματά μου.
Τότε εσύ έβγαλες το μπουφάν σου και μου το έδωσες για να ζεσταθώ .
Με κοίταξες στα μάτια και έδιωξες όλους τους φόβους μου.
Μια τέτοια νύχτα ήταν που έσκυψες και μου έδωσες το πρώτο μας φιλί .
Θυμάσαι;
Έπειτα καθίσαμε στην άμμο, ένα σώμα με τέσσερα χέρια και πόδια , δυο κεφάλια και μια καρδιά.
«Κοίτα » ,  μου είπες  και μου έδειξες ένα αστέρι που έπεφτε,» γρήγορα κάνε μια ευχή!»
Κι εγώ έκλεισα τα μάτια μου … τι να ευχηθώ Θεέ μου σκέφτηκα τότε  , αφού όσα θέλω τα βρίσκω αυτή την στιγμή στην αγκαλιά σου.
Κι όμως έκλεισα τα μάτια για να σου κάνω τη χάρη…και έπεσε το αστέρι στο βυθό της θάλασσας και γέμισαν τα μάτια από δάκρυα και φόβο…
Είδες το κορμί μου που σφίχτηκε ανεπαίσθητα και με ρώτησες.
«Λένε ότι τ’ αστέρια που δεν πραγματοποιούν τις ευχές πέφτουν στο βυθό της θάλασσας και γίνονται αστερίες», σου απάντησα.
Και τότε γέλασες , με εκείνο το γλυκό παιδικό γέλιο που λάτρεψα από την πρώτη κιόλας στιγμή που το άκουσα.
«Μην είσαι κουτό» , μου είπες και με φίλησες τρυφερά στα μάτια.
«Το φιλί στα μάτια είναι χωρισμός κορώνα μου, ποτέ να μην φιλάς τον άλλο στα μάτια!», άκουσα σαν ενοχλητικό καμπανάκι στο πίσω μέρος του μυαλού μου τη φωνή της γιαγιάς μου.
Ίσως και να ήξερα από τότε…
αλλά εκείνο το σ’ αγαπώ αναμεμειγμένο με φιλιά και χάδια με παρέσυρε σαν μικρό καράβι στη θάλασσα…και χάθηκα…
Αλήθεια θυμάσαι τα νησιά και τους θησαυρούς που έταξες;
Και εκείνες τις πανώριες κοπέλες με τα μακριά μαλλιά και τα κοχύλια για στέμμα, που τραγουδούσαν εκείνο το τραγούδι…το δικό μας τραγούδι.
Άραγε το θυμάσαι;
Γιατί εγώ το θυμάμαι , κάθε στιγμή που περνά, τριγυρνά στο μυαλό μου ενώ θα έπρεπε να έχω ξεχάσει τους στίχους του…

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Θυμάσαι;

  1. τα ατιμα τα αρσενικα οταν θελουν να ριξουν ενα θηλυκο, κανουν τα παντα, το να μεινουν χωρις επανωφορι μια ψυχρη βραδια ειναι το λιγοτερο 😉

    δεν ταζουν οι αντρες, εμεις δημιουργουμε το δικο μας »παραμυθι», με λιγα λογια μεταφραζουμε λογια και κινησεις οπως θελουμε 😉

    σε ενα χωρισμό, παντα ο ενας, οχι αυτος που θα τον εχει επιζητησει, θα θυμαται περισσοτερα απο τον αλλον, στιγμες, στιχους κι αλλα πολλα!

    Λενε, πως το ζητουμενο ειναι να πηγαινουμε μπροστα, αλλα αυτο μεσα σε ολα προυποθετει και την ευρεση μιας καινουργιας αγαπης, ο ερωτας με ερωτα περναει λεει ο λαος

    καλο βραδυ μελιτακι 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Για να ρίξουν ένα θηλυκό ή για να του δείξουν την αγάπη τους και το πόσο νοιάζονται για αυτές; Χμμ…μάλλον είναι ανάλογα στον άντρα έτσι δεν είναι με γυμνές πατούσες μου;
      Και όμως αυτές οι κινήσεις , η εικόνα λατρείας που καθρεφτίζεται στα μάτια του,όταν σε αντικρίζει , τα φιλιά του , τα χάδια του είναι πιο «ομιλητικά» από όσα λένε τα χείλη .Αν ξεστομίσουν κιόλας και αυτό το σ’ αγαπώ…πφφ άσε εκείνη τη στιγμή γίνεσαι χαλί να σε πατήσει.
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου , γι αυτό που λες για τον χωρισμό και για τις θύμησες, όσο για τον καινούργιο έρωτα…χμμμ…νομίζω ότι πρέπει να έχουν επουλωθεί πρώτα καλά οι πληγές από τον προηγούμενο γιατί αλλιώς και αυτός είναι καταδικασμένος.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και για το χρόνο σου .Να είσαι πάντα καλά.

      PS. Βρήκες καμιά άκρη με το mail ;

  2. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    πολύ τρυφερό και νοσταλγικό Μελίτα μου…
    Όμορφο βράδυ να έχεις…:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια Νικολέτα μου.
      Να έχεις ένα όμορφο και γεμάτο χαμόγελα απόγευμα.

  3. Ο/Η NaKiSa λέει:

    Αχ αυτες οι αναμνήσεις γιατι να είναι πάντα πιο όμορφες απο το τώρα;

    • Ο/Η melita λέει:

      Ίσως γιατί σ’ όσα θυμόμαστε με νοσταλγία και αγάπη , έχουμε σβήσει τις άσχημες σκηνές και τα αναπολούμε με τρυφερότητα. Ίσως γιατί σε έναν έρωτα που έζησες προτιμάς να θυμάσαι μόνο τα «καλά». Ποιος ξέρει; 🙂
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου .Να έχεις καλό υπόλοιπο ημέρας. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Είναι ειρωνικό το πως το μυαλό καταφέρνει να μην ξεχνά αυτά που πρέπει να ξεχάσει.
    Και είναι γνωστό πως στο παιχνίδι του έρωτα σημασία δεν έχει ποιος θα φύγει πρώτος αλλά ποιος θα ξεχάσει τελευταίος.
    Όμορφη ανάρτηση angel, πολύ αισθαντική!!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!!

    • Ο/Η Antriana..Io λέει:

      Έχεις δίκιο ξέρεις…το μυαλό δεν ξεχνάει αυτά που πρέπει και πολλές φορές τα βάζω μαζί του που γίνεται τόσο ατίθασο. Δεν μπορώ αν βρω ένα κουμπί για να πατήσω το pause or stop. Δεν ξέρω κι αν υπάρχει κιόλας. Όμορφη ανάρτηση Μελίτα, εικόνες…σκέψεις…αναμνήσεις…feelings…πολλά μαζί σε ένα. Καλημέρα και φιλιά πολλά:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Όπως ανέφερα και στην Nakisa , συνήθως όταν έχεις ζήσει κάτι μεγάλο , δυνατό και γεμάτο αγάπη , ακόμα και όταν ο χωρισμός είναι επώδυνος , προτιμάς να θυμάσαι τις καλές στιγμές. Τουλάχιστον σε εμένα αυτό συμβαίνει…σαν να παίρνει κάποιος ένα μαγικό σφουγγάρι και να σβήνει όλες τις άσχημες σκηνές και να κρατά αυτές που είναι γεμάτες αγάπη . Σε ευχαριστώ για το τρυφερό σου σχόλιο. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα. Σε φιλώ γλυκά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Το μυαλό ή ή καρδιά καταφέρνει να μην ξεχνά αυτά που πρέπει να ξεχάσει?
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια βασίλισσα .Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

      PS. Δεν ξέρω πως κατάφερα να μην σου απαντήσω και λυπάμαι πολύ αλλά τώρα το πρόσεξα.

  5. Ο/Η ainafets λέει:

    Ναι…
    Το πιο σημαντικό είναι να μπορούμε να εκφράσουμε ότι κρατάμε στην καρδιά μας, είτε αυτό μας γεμίζει χαρά ή αυτό μας πονά… και όταν αυτό είναι εξαιρετικά γραμμένο, (όπως εδώ! 😉 ) ο «άλλος» επικοινωνεί καλύτερα μαζί μας…
    Πριν από χρόνια που περνούσα μια δύσκολη φάση, είχα διαβάσει κάτι που είχε γράψει μια κοπέλα στο blog της: «Βγάζω τις πληγές μου στον ήλιο να στεγνώσουν»… και το έκανα, πρώτα γράφοντας και μιλώντας για ότι με πονούσε και επίσης καθόμουν λίγα λεπτά κάτω από τον ήλιο…έτσι ζέστανα την καρδιά μου!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά ! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Κομμάτια με έκανες πάλι …και αν τα ενώσεις θα βρεις ένα μεγάλο ευχαριστώ με μπόλικη ευγνωμοσύνη μέσα του. Να έχεις το πιο γλυκό απόγευμα μαγισσούλα μου.

  6. Ο/Η Decaffeinated λέει:

    Ena mono tha pw…eilikrina anatrixiasa… H kardia mou xtupouse kathws to diavaza giati to ezhsa mexri to kokkalo.
    Spoudaia grafh! Bravo.
    Kalo vradu!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια που έχουν βάλει στο πρόσωπο μου ένα ροδαλό χρώμα (καλά προς της τομάτας το χρώμα πάει αλλά οκ..).
      Χαίρομαι που κατόρθωσα , αυτό που προ ημερών έκανες εσύ με την καταπληκτική γραφή σου, να σου μεταδώσω κάτι από τα συναισθήματα μου και να σε μεταφέρω στο σκηνικό.Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα.Σε φιλώ.

  7. Ο/Η moodytimes λέει:

    Σπάνια σχολιάζω κάτι που είναι ή που μοιάζει στα μάτια μου εντελώς προσωπικό, θα προτιμήσω τραγούδι

    • Ο/Η melita λέει:

      Και όμως αγαπητέ μου με το συγκεκριμένο τραγούδι είπες πολλά περισσότερα από όσα θα έλεγες αν έγραφες… Σε ευχαριστώ.

      PS. Παρεμπιπτόντως σήμερα από το απόγευμα που το άκουσα τραγουδάω συνέχεια : «White bird,in a golden cage alone…White bird must fly or she will die…»

  8. Ο/Η evagkarag λέει:

    Υπέροχο!!! 🙂 Χάιδεψε την ψυχή μου… Συγκρατώ τα λόγια: “Το φιλί στα μάτια είναι χωρισμός κορώνα μου, ποτέ να μην φιλάς τον άλλο στα μάτια!”, άκουσα σαν ενοχλητικό καμπανάκι στο πίσω μέρος του μυαλού μου τη φωνή της γιαγιάς μου.
    Ίσως και να ήξερα από τότε…
    αλλά εκείνο το σ’ αγαπώ αναμεμειγμένο με φιλιά και χάδια με παρέσυρε σαν μικρό καράβι στη θάλασσα…και χάθηκα…

    • Ο/Η melita λέει:

      Μου δίνεις μεγάλη χαρά όταν μου λες ότι σε άγγιξε μέχρι το βάθος της ψυχής και μπόρεσαν τα συναισθήματα , οι σκέψεις και τα όνειρα μου να χαρακτούν μέσα σου. Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις.
      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα. Σε φιλώ.

      • Ο/Η evagkarag λέει:

        Κι εγώ σε ευχαριστώ για το πανέμορφο κειμενάκι σου και για τα καλά σου λόγια!! 🙂
        Έχε κι εσύ ένα ευχάριστο απόγευμα!!! 🙂 :*

Σχολιάστε

