Η ανάμνηση του σ’ αγαπώ…


Σ’ αγαπώ. Κάπως έτσι ξεκίνησε αυτή η σκέψη. Με την ανάγκη δηλαδή να εκφράσει η ψυχή μου αυτό το σ’ αγαπώ που κατακλύζει κάθε γωνιά της. Παράλληλα οι σκέψεις μου μπερδεύονταν.

Θυμήθηκα εκείνο το βράδυ που κάτω από το Αυγουστιάτικο φεγγάρι μου έπιασες τα χέρια και κοίταξες στα μάτια μου τόσο βαθιά όσο ποτέ ξανά. Σαν να έψαχνες μέσα τους την αιτία. Σαν να αναζητούσες την αφορμή. Δεν βρήκες τίποτα, λογικό.

Δεν υπήρχε ούτε αιτία, ούτε αφορμή. Άλλωστε πότε μια αγάπη τελειώνει λογικά; Ας μην μιλώ όμως για αγάπη το έχουν κάνει τόσοι άλλοι. Ας μιλήσω για την αγάπη μας που δεν το έκανε άλλος κανείς.

Δεν χρειάστηκε να πούμε πολλά εκείνη την βραδιά. Η παγωνιά στα χέρια σου πυροδότησε μια σιωπή που ισοπέδωσε τα πάντα στο πέρασμα της. Αν δεν μου κράταγες τα χέρια θα είχα καθίσει κάτω και θα έβαζα τα δάχτυλα στα αυτιά μου, σαν παιδί που μόλις του πήραν κάτι αγαπημένο.

Σ’ αγαπώ και αυτό δεν άλλαξε ποτέ. Κανένα τέλος δεν είναι ικανό να αλλάξει τα αισθήματα μου. Αλλά είναι περίεργο βλέπεις να αντιμετωπίζεις ένα κομμάτι της ζωής σου ως ανάμνηση. Δεν θα πω άλλα, θα κλείσω με μια φράση του Γκιμπράν που η απόφαση σου μου έμαθε να λατρεύω «Σηκωθήκαμε κ αποχαιρετιστήκαμε, αλλά η αγάπη κ η απελπισία στέκονταν ανάμεσά μας σα δυο φαντάσματα, που το ένα έκλαιγε κ το άλλο σάρκαζε φριχτά».

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Η ανάμνηση του σ’ αγαπώ…

  1. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Απλά διάβασα το σ’αγαπω σου ναι …Καλήμερα από την θεσσαλονικη…Δεν με ρώτησες Μελιτα ποτέ τίποτα ναι μόνος μου εχω πει και έκφρασή οτιδήποτε, αυτό όμως δεν μου δίνη κανένα δικαίωμα να αναιρέσω ότι εχω πει….Πρέπει να έχεις μπέσα μέσα σου ναι σε ότι λες ακόμα και στο σ’αγαπω ναι..

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη,
      Με συγκίνησαν τα λόγια σου και με έκαναν να χαμογελάσω, γι αυτό σε ευχαριστώ. Το σ’ αγαπώ όταν ακούγεται πρέπει να είναι ειλικρινές αλλιώς για ποιο λόγο να ειπωθεί.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα. Πολλά φιλιά στην Θεσσαλονίκη.

  2. Ο/Η Stef λέει:

    Υπέροχες επιλογές λέξεων… 😦

  3. Ο/Η ainafets λέει:

    Με προβλημάτισε το κείμενο…αν όντως είναι μια ανάμνηση, άσε την στο χρονοντούλαπο και αυτό θα κάνει τη δουλειά του…
    Διάβασες το προηγούμενο μου ποστ, που μιλούσε για τις αναμνήσεις στις σχέσεις μας…αρκετά βοηθητικό νομίζω, προσωπικά με έχει βοηθήσει…

    ΑΦιλάκια και να σε προσέχεις! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα μαγισσούλα μου, έχεις απόλυτο δίκιο όπως δίκιο έχουν και αυτοί που λένε ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. Επουλώνει τις πληγές και όταν σκέφτεσαι τα σημάδια, τα θυμάσαι με μια γλυκιά (ίσως) νοσταλγία.Ναι το έχω διαβάσει το κείμενο σου και όντως και εμένα με βοήθησε πολύ, οπότε σε αυτό το σημείο θα ήθελα και να σε ευχαριστήσω.
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βραδάκι. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η moodytimes λέει:

    Και ανάμνηση να γίνει κάτι δεν παύει να είναι κομμάτι της ζωής σου και μερικές φορές όταν καταφέρεις να το δεις και να το αντιμετωπίσεις σαν ανάμνηση,μπορείς να προχωρήσεις καλύτερα.
    Εννοείται πως δεν παριστάνω τον ειδικό,οι δικές μου αναμνήσεις πάντως βοήθησαν,’οχι πάντα, τις περισσότερες φορές όμως ,καλημέρα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Moody μου, είμαι πλέον πεπεισμένη ότι οι αναμνήσεις, είτε είναι επώδυνες είτε νοσταλγικές, σε βοηθούν δίνοντας σου κάποια μαθήματα δύναμης και θάρρους , είτε σου αφήνουν τη γλυκιά ανάμνηση στιγμών του παρελθόντος.Όπως και να έχει συμφωνώ ότι είναι κομμάτι μας, κομμάτι του εαυτού μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό σου σχόλιο, να έχεις ένα όμορφο βράδυ. Σε φιλώ.

Σχολιάστε

