Δικαίωμα στην αγάπη…


Η μόνη μου γαλήνη είναι ότι αυτό το δικαίωμα να σ’ αγαπώ μέχρι τα τρίσβαθα της ψυχής, δεν μπορεί να μου το αμφισβητήσει και να μου το αφαιρέσει κανείς. Σ’ αγαπώ.
Από τα πολλά όμως, τα πάρα πολλά που έχω να σου πω, άφησε να σου πω τουλάχιστον πως δεν υπάρχει πιο μεγάλη ευτυχία, στον κόσμο, προ πάντων για άνθρωπο άκρως και αυστηρά απόλυτο, από του να σ’ αγαπά..
Και γιατί και μόνο κοντά σου είναι η Ευτυχία, η Χαρά, η Ζωή. Γιατί εσύ είσαι η Ευτυχία, η Χαρά, η Ζωή. Βρίσκω κάθε τι άλλο τέλεια αδιάφορο..
Κι είμαι κοντά σου, είμαι κοντά σου, είμαι πολύ κοντά σου, σου λέω, πάντα, παντού, αλλά τι κρίμα που δεν σ’ αγγίζω, που δεν σε βλέπω..
Κι ύστερα η πτώση η ανελέητη, μέσα στην απαίσια ζωή που ζούσα, που ζω, απ’ όπου μ’ έβγαλες για λίγο – και τα ‘χασα με την απέραντη σου καλοσύνη.

πηγή: Νίκος Εγγονόπουλος

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Δικαίωμα στην αγάπη…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Αχ αυτός ο Εγγονόπουλος!
    Αχ αυτή η Μελίτα!
    Αχ αυτό το κείμενο!!
    Να ‘σαι καλά ρε κοριτσάκι που πάντα αναρτάς το πιο όμορφο, το πιο γλυκό, το πιο αναγκαίο και το πιο αληθινό! Όμορφο απόγευμα να έχεις. Μάκια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ για τα γλυκά και ευγενικά σου σχόλια Μαρίνα μου , που έχουν τον τρόπο τους και πάντα με συγκινούν. Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα. Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά!

  2. Ο/Η ainafets λέει:

    Και είναι το μοναδικό πράγμα που μπορούν να αισθανθούν όλα ανεξαιρέτως τα πλάσματα στη γη!!!
    ΑΦιλάκια με όλη μου την Αγάπη! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Δυστυχώς , νομίζω και τον αντίποδα της αγάπης μπορούν να αισθανθούν όλα τα πλάσματα .Γιατί βλέπεις εμείς οι άνθρωποι είμαστε ικανοί για υπέροχα , τρυφερά και γλυκά πράγματα δείχνοντας την αγάπη μας αλλά και για τα πιο τρομερά δείχνοντας όλη την κακία και το μίσος μας.
      Σε ευχαριστώ για το πολύ γλυκό σου σχόλιο μαγισσούλα μου.Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι. Σου στέλνω πολλά τρυφεροαγαπησιάρικα αγγελικά φιλιά.

  3. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Λάτρεψε πρώτα την ελευθέρια του άλλου σε όλα και μετά πες όσα σ’αγαπω θελεις ναι και με όποιον τρόπο θελεις θα σε καταλάβει καλύτερα ναι…Ναι ελεύθερα να με αγαπάς δυνατά και μόνο μια ματιά σου θα μου λέει όλα αυτά …Πάλη με έκανες να βουτήξω την γλώσσα στο μυαλό μου Melita σε ευχαριστώ πολύ..

    • Ο/Η melita λέει:

      Και εσύ πάλι κατόρθωσες να με κάνεις να κοκκινίσω και να με γεμίσεις τρυφερά συναισθήματα. Ένα ευχαριστώ είναι λίγο για να σου πω πόσο πολύ με συγκινείς Δημήτρη μου. Να έχεις ένα υπέροχο ξημέρωμα. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η vasilis λέει:

    Γλυκειά ανάρτηση Μελίτα και φαντάζομαι τα κομμάτια του Ευαγγελόπουλου σε έχουν αγγίξει στα ίδια ευαίσθητα σημεία..Εκεί που δίνεις και παίρνεις τη χαρά να δίνεις..

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Βασίλη , φαντάζομαι ότι εννοείς για το κείμενο του Εγγονόπουλου, και συμφωνώ μαζί σου όταν κάποιος σου προσφέρει μέσα από την ψυχή του χαρά , αγάπη και τόσα τρυφερά συναισθήματα, θέλοντας και μη δίνεις και εσύ.Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα. Σε φιλώ.

  5. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πολύ πολύ όμορφο κοριτσάκι! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας! 🙂

Σχολιάστε

