Αυτό είναι η ζωή!

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, μπόρεσα να καταλάβω ότι ο συναισθηματικός πόνος και η θλίψη, απλώς με προειδοποιούσαν να μη ζω κόντρα στην  αλήθεια μου.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε αυθεντικότητα.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, κατάλαβα σε πόσο δύσκολη θέση ερχόταν κάποιος με το να του επιβάλλω τις επιθυμίες μου, παρότι ήξερα ότι
ούτε ήταν κατάλληλη η στιγμή ούτε ο άνθρωπος ήταν έτοιμος, ακόμα κι αν αυτός ο άνθρωπος ήμουν εγώ.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε αυτοεκτίμηση.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να λαχταρώ μια άλλη ζωή και μπόρεσα να δω ότι τα πάντα γύρω μου με προκαλούσαν να μεγαλώσω.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ωριμότητα.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, κατάλαβα ότι βρίσκομαι πάντα και σε όλες τις περιστάσεις, την κατάλληλη στιγμή και στο σωστό μέρος και ότι όλα όσα γίνονται είναι σωστά. Από τότε κατάφερα να γαληνέψω.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε αποδοχή.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να στερούμαι τον ελεύθερο χρόνο μου και σταμάτησα να κάνω μεγαλόπνοα σχέδια για το μέλλον.
Σήμερα κάνω μόνο ό,τι με ευχαριστεί και με γεμίζει χαρά, ό,τι αγαπώ και κάνει την καρδιά μου να γελά, με τον δικό μου τρόπο και στους δικούς μου ρυθμούς.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ειλικρίνεια.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, απελευθερώθηκα από ό,τι δεν ήταν υγιές για μένα. Από φαγητά, άτομα, πράγματα, καταστάσεις και από ό,τι με τραβούσε συνεχώς μακριά από τον ίδιο μου τον εαυτό. Στην αρχή το ονόμαζα “υγιή εγωισμό”.
Αλλά σήμερα ξέρω ότι είναι αυταγάπη.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να θέλω να έχω πάντα δίκιο. Έτσι έσφαλλα πολύ λιγότερο.
Σήμερα κατάλαβα ότι αυτό το λέμε απλότητα.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν και να ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζω περισσότερο τη στιγμή όπου όλα συμβαίνουν.
Έτσι σήμερα, ζω την κάθε μέρα και αυτό το λέω πληρότητα.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, συνειδητοποίησα ότι η σκέψη μου μπορεί να με κάνει μίζερο και άρρωστο. Όταν όμως επικαλέστηκα τις δυνάμεις της καρδιάς μου, η λογική απέκτησε έναν πολύτιμο σύντροφο.
Αυτή τη σχέση την ονομάζω σήμερα σοφία της καρδιάς.

Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε τις αντιπαραθέσεις, τις συγκρούσεις και τα προβλήματα με τον εαυτό μας και τους άλλους γιατί καμιά φορά, ακόμα και τα άστρα εκρήγνυνται και δημιουργούνται νέοι Γαλαξίες.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό είναι η ζωή!

Τσάρλι Τσάπλιν

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Αυτό είναι η ζωή!

  1. δεν ξερω αν ολα αυτα τα υπεροχα, συμβαινουν οταν αρχιζεις να αγαπας πραγματικα τον εαυτο σου, ή οταν γινει το μεγαλο »κλικ» και αρχισεις να βλεπεις τη ζωη με αλλη ματια

    προυποθετει το περασμα των χρονων, πολλες εμπειριες, πολυ αυτοκρητικη, απολυτη αυτογνωσια

    κυριως ομως ειναι θεμα στιγμης, συγκαιριων.. και σιγουρα σε καποιους δε συμβαινει ποτε 😉

    καλημερα melita

    • Ο/Η melita λέει:

      Μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου, παρόλα αυτά θεωρώ ότι είναι από τις πιο φιλοσοφημένες απόψεις που έχω διαβάσει.
      Να έχεις μια πολύ όμορφη νύχτα και όνειρα παραμυθένια.

  2. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε τις αντιπαραθέσεις, τις συγκρούσεις και τα προβλήματα με τον εαυτό μας και τους άλλους γιατί καμιά φορά, ακόμα και τα άστρα εκρήγνυνται και δημιουργούνται νέοι Γαλαξίες.

    Σήμερα ξέρω ότι αυτό είναι η ζωή!
    Η στείρα αντιπαράθεση όμως μόνο κακό κάνει ,και η αντίδραση χωρίς επιχειρήματα και αυτιά ανοιχτά να ακούμε και τον Άλλο εε?
    Πολύ καλό ναι …

    • Ο/Η melita λέει:

      Είδες ο Σαρλό , Δημήτρη μου, εκτός του ότι ήταν καταπληκτικός ηθοποιός και σκηνοθέτης , μας βγήκε και πολύ καλός φιλόσοφος.
      Να έχεις μια όμορφη νύχτα. Σε φιλώ.

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πόσο αληθινό ρε κοριτσάκι. Εγώ πάντως ξέρω πως είναι σημαντικό να ζεις την κάθε στιγμή με ανθρώπους που σε συνδέει αγάπη και χαρίζουν χαμόγελα γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό σε αυτή την ζωή.
    Πανέμορφη ανάρτηση angel!! Φιλιά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Μα η κάθε στιγμή της ζωής μας αξίζει πολύ περισσότερο , όταν έχεις ανθρώπους δίπλα σου , να μοιραστείς είτε τις καλές είτε τις κακές στιγμές.
      Σε ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο βασίλισσα. Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα. Φιλιά!

  4. Ο/Η Joker λέει:

    Σήμερα είναι μια καινούρια μέρα, και όταν την ξεκινάς διαβάζοντας κάτι τέτοιο, απλά χαμογελάς και σκέφτεσαι ότι το κλειδί για μια ευτυχισμένη ζωή είναι η αγάπη..Αν δεν έχεις αυτό,δεν έχεις τίποτα…Καλημέρες!

    • Ο/Η melita λέει:

      Αν προσέθετα κάτι πάνω στη φράση σου απλά θα ήταν παραφωνία.
      Την καλημέρα μου με τις ευχαριστίες μου για το σχόλιο και την παρουσία σου Τζοκεράκι μου.
      Φιλιά!

  5. Ο/Η arxigramma λέει:

    Μια αφορμή για καλή μέρα ήταν αυτό το υπέροχ post!

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που μπόρεσα έστω με αυτό τον τρόπο να κάνω την ημέρα σου να ξεκινήσει όμορφα.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο και την επίσκεψή σου .
      Να έχεις καλό υπόλοιπο ημέρας 🙂 .

      PS. Σου είπα πόσο πολύ μου αρέσει η καινούργια εμφάνιση του blog σου;

  6. Ο/Η pligomeni kardia λέει:

    Poli sofa ta logia tu tsarli..ama den agapisume ton idio mas ton eafto ine adinato na viwsume ola afta ta sinesthimata..k den prepi na perimenume apo tus alus na mas kanun na niosume plirotita..sto telos o kaliteros mas filos ine aftos pu xerume kalitera apolus, o eaftos mas, k ama ton apodextume afto me ta kala k ta kaka tu tote ola ine toso pio efkola k apla.. afto ine isos to klidi gia na mporesume k emis me tin seira mas na agapisume alus..se efxaristume gia to omorfo post:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα! Είναι αλήθεια αυτό που λες ότι όντως πρέπει να μας αγαπάμε και να μας σεβόμαστε γιατί πρώτον δεν θα είμαστε ικανοί να νιώσουμε όλα αυτά και δεύτερον γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς δεν θα έχει λόγο να το κάνει και κανένας άλλος. Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς, τα λόγια του Σαρλό έχουν μεγάλη δύναμη και είναι πραγματικά σπουδαία γι αυτό το λόγο θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας. Αντίθετα εγώ σε ευχαριστώ για το πολύ ευγενικό σου σχόλιο και τα καλά σου λόγια.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα με χαμόγελο.

  7. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Καλά τα είπε ο Τσάρλι Τσάπλιν, αλλά νομίζω ότι ξέχασε να μας πει το πιο σημαντικό! Πότε άρχισε να αγαπάει τον εαυτό του πραγματικά… Νομίζω ότι το χρονικό σημείο είναι το σημαντικότερο στο συλλογισμό του γιατί μας δείχνει το πότε ακριβώς έκανε αυτές τις σκέψεις και ποιοί ήταν οι παράγοντες που τον οδήγησαν εκεί. Κι ακριβώς αυτές του οι σκέψεις αλλά και η εμπειρία της ζωής είναι αυτά που μπορούν να βοηθήσουν κι εμάς να σκεφτούμε κατ’ αυτόν τον τρόπο!

    Την καλησπέρα μου 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κώστα μου, νομίζω ότι όλα αυτά τα αποστάγματα σκέψεων που είπε ο Σαρλό, αν δεν ζήσεις κάποιες εμπειρίες και δεν γνωρίσεις κάποιες καταστάσεις, δεν μπορούν να υπάρξουν.
      Οπότε είναι λογικό ότι γι αυτό το λόγο ονομάζονται αποστάγματα σκέψεων και σίγουρα δεν έρχονται σε νεαρή ηλικία (τουλάχιστον έτσι φαντάζομαι) αλλά είναι βιώματα που προκύπτουν από την ηλικία λόγω των εμπειριών που αποκτούνται. Πάντως όπως και να έχει , αυτές οι σκέψεις δίνουν δύναμη , αισιοδοξία και τροφή για τη σκέψη σε αυτούς που τις διαβάζουν.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου , να έχεις καλό υπόλοιπο ημέρας 🙂 .

  8. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    καταπληκτικός Τσάπλιν…Υπέροχος….εγχειρίδιο αυτογνωσίας….
    Ευχαριστούμε Μελίτα μου! καλημέρα! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε Νικολέτα μου. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την επίσκεψή σου .
      Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου 🙂 .

  9. Ο/Η Stef λέει:

    Just WONDERFULL!!!

  10. Ο/Η Λιακαδα © λέει:

    Καλησπέρα Μελίτα ! Καλό μήνα να έχεις!

  11. Ο/Η pyrrho λέει:

    ωραίο κείμενο αλλά ανυπόστατο
    http://antichainletter.wordpress.com/2013/03/06/chaplin/

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα pyrrho, για να σου πω την αλήθεια δεν γνωρίζω αν το κείμενο είναι ανυπόστατο. Ο λόγος που το ανάρτησα ήταν το περιεχόμενο του και όχι ιδιαίτερα το ποιος το έχει πει. Διάβασα το τι έχεις γράψει στο blog σου και φαίνεται με λογικά επιχειρήματα που εσύ παρουσιάζεις ότι δεν το έχει πει ο Τσάρλι Τσάπλιν, και μάλλον έχεις δίκιο. Αλλά όπως λες και εσύ είναι ένα ωραίο κείμενο και γι αυτό αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

Σχολιάστε

