Να ξυπνάω στην αγκαλιά σου…

Όλο το βράδυ σε κοιτούσα που κοιμόσουν …

…μετρούσα τις ανάσες σου…

Μύριζα το άρωμα από το κορμί σου και μεθούσα από ευτυχία.

Κούρνιαζα σα μικρό παιδί στο στήθος σου αφήνοντας τους χτύπους της καρδιάς σου να ενωθούν με τη δική μου,σε μια μυστική σονάτα.

Τι όμορφα που ξημερώνει η ημέρα μέσα στην αγκαλιά σου…


melita 21/6/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Να ξυπνάω στην αγκαλιά σου…

  1. Ο/Η moodytimes λέει:

    Προσυπογράφω!
    Καλημέρα

    • Ο/Η melita λέει:

      Μα έτσι είναι Moody μου, τα πιο όμορφα πράγματα είναι όταν μπορείς να τα μοιραστείς με κάποια αγκαλιά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

  2. Ο/Η Δημητρης λέει:

    καλήμερα Μελιτα

    έτσι με μουσικές ακάλεστος χτυπάω την πόρτα σου…Να χαμογελάς ..Όμορφα τα λόγια σου..Όμορφη μέρα να έχεις..από τον Βορρά οι ευχές …

    • Ο/Η melita λέει:

      Δημήτρη μου , πάντα είσαι καλοδεχούμενος στο σπιτικό μου .
      Μα τι ακάλεστος μου λες, αφού μου φέρνεις ένα πολύ όμορφο μουσικό δώρο. Σε ευχαριστώ πολύ, υπέροχη η μουσική επιλογή σου.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Να τις, να τις και οι ερωτικές σκέψεις. Όμορφο κοριτσάκι μου. Φιλιά.

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχα είπα να ξεφύγω λίγο από τα συνηθισμένα. Σε ευχαριστώ πολύ βασίλισσα :).
      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η ainafets λέει:

    Όντως… πανέμορφο και πολύ τρυφερό!
    Μόνο που…έχω μια ένσταση λόγο ζέστης…

    ΑΦιλάκια! τσ τσ τσ! και κοίτα να την μαλώσεις την πονηρή μαγισσούλα! 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχχαχαχαχχα την επόμενη φορά θα κοιτάξω να βάλω ανάλογη σκέψη τον χειμώνα . Με έκανες και γέλασα μαγισσούλα μου οπότε αφού μου έκανες ένα τόσο μεγάλο δώρο , πως μπορώ να σε μαλώσω ;
      Φιλιά πολλά!

  5. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πολύ τρυφερή σκέψη ομολογουμένως.. Είναι ένας λόγος να νιώθεις την ευτυχία μέσα σου, συμφωνώ..

    Καλή σου μέρα!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ένας λόγος για να γίνεται η ζωή ομορφότερη 🙂 .
      Σε ευχαριστώ για τα πολύ καλά σου λόγια.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  6. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Μια αγκαλιά είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι τις περισσότερες φορές…καλησπέρα! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι όλα , είτε καλά είτε κακά, όταν μοιράζονται με μια αγκαλιά , γίνονται πιο εύκολα και πιο αισιόδοξα .
      Καλό σου βράδυ κοριτσάκι , σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.

  7. Ο/Η αεροβάτισσα λέει:

    και γω τώρα πρέπει να συνεχίσω…χωρίς ολα αυτά…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα αεροβάτισσα,
      Μπορεί η ιστορία σας να τελείωσε αλλά έχεις τόσες όμορφες αναμνήσεις να θυμάσαι. Είναι σίγουρα επίπονο να χάνεις τον άνθρωπο σου, αλλά ξέρεις η ζωή δεν κάνει λάθη, αν δεν κατάφερε να σας φέρει μαζί τότε σίγουρα κάποιο λόγο είχε και ίσως αυτό να αποδειχτεί καλύτερο και για τους δυο σας.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

Σχολιάστε

