Μυστήριο η καρδιά του ανθρώπου…


Μυστήριο σκοτεινό και ανυπόταχτο η καρδιά του ανθρώπου, μια στάμνα τρυπημένη με το στόμα πάντα ανοιχτό και όλοι οι ποταμοί της γης να χυθούν μέσα της, απομένει αδειανή και διψασμένη».
«Με θαρρούν λόγιο, διανοούμενο, γραφιά και δεν είμαι τίποτα απ’ αυτά, τα δάχτυλά μου όταν γράφω δεν μελανώνονται, αιματώνονται. Θαρρώ δεν είμαι παρά τούτο, μια απροσκύνητη ψυχή»

Νίκος Καζαντζάκης

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Μυστήριο η καρδιά του ανθρώπου…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πόσο σωστό, πόσο αληθινό και πόσο όμορφα διατυπωμένο?!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή angel!

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν θα μπορούσε να ήταν κάτι άλλο από τη στιγμή που γράφτηκε από τον Ν. Καζαντζάκη .Σε ευχαριστώ για το γλυκό σχόλιο σου βασίλισσα. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα. Σε φιλώ.

  2. Ο/Η perseus76 λέει:

    δεν νομίζω πως πέρασε άλλος άνθρωπος από αυτόν εδώ τον τόπο, που να κατάφερε ν’ αγγίξει την Αλήθεια και τον Θεό και να μπόρεσε να την μετατρέψει σε λόγια θνητών με τέτοια μαεστρία και φροντίδα σαν αυτόν τον γίγαντα.
    Διακόσμησες το πρωϊνό μου με την «κρητική θωριά» του Ν.Κ . Σε ευχαριστώ !

    ΥΓ Το οτι με έκανες να νοσταλγήσω το νησί μου, το αντιπαρέρχομαι 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      Ο Νίκος Καζαντζάκης είναι από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Έλληνες λογοτέχνες και αν δεν κάνω λάθος τα κείμενα του είναι τα περισσότερα μεταφρασμένα παγκοσμίως.
      Οι Κρητικοί είναι μια ιδιαίτεροι «πάστα» ανθρώπων , γεννιούνται περήφανοι και πεθαίνουν το ίδιο .Σε ότι και αν κάνουν βάζουν μέσα την ψυχή και την καρδιά τους γι αυτό έχουν όλα τόση δύναμη. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά που σε γνώρισα και γίνεται μεγαλύτερη τώρα που ξέρω από που είσαι . Σε καληνυχτώ και σε φιλώ.

  3. Ο/Η koufetarios λέει:

    Τι να πεις για το φαινόμενο Καζαντζάκη; Διαβάζεις τα βιβλία του λες και γράφτηκαν τώρα…

    Την καλημέρα μου!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Έτσι είναι Κουφετάριε μου ο Καζαντζάκης είναι πάντα επίκαιρος.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου .Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

  4. Ο/Η ainafets λέει:

    «Η καρδιά γνωρίζει, ότι αγνοεί ο νους»… και τέτοιες μέρες καλό είναι να την ακούμε!
    Η Ασκητική του Καζαντζάκη για μένα είναι «Βίβλος»!
    ΑΦιλιά και καλή μας μέρα! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Μα νομίζω μαγισσούλα μου , ότι κλείνοντας τα μάτια και ανοίγοντας την καρδιά τότε μόνο μπορούμε να δούμε ουσιαστικά.
      Ο Καζαντζάκης είναι πολύ αγαπημένος και σε εμένα.Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου .

Σχολιάστε

