Και όμως όλα αυτά είναι τούρτες (Νο 2) !!!

Αν και έχω ξαναβάλει post  με τούρτες που είναι για έκθεση και όχι για φάγωμα ,μιας και η δουλειά που έχουν κάνει οι συγκεκριμένοι ζαχαροπλάστες είναι μοναδική , ο φίλος μου ο Αντώνης , μου έστειλε τις συγκεκριμένες εικόνες σε mail (τον οποίο τον ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό) και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό και να μην τις βάλω. Ελπίζω να τις απολαύσετε!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Και όμως όλα αυτά είναι τούρτες (Νο 2) !!!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Οοοκ, αυτοί οι άνθρωποι έχουν φαντασία, χρόνο, διάθεση και εγώ μια ακατανίκητη τάση να τις βρω και να τις φάω. Και όχι Μελ, σε προλαβαίνω. Δεν νιώθω τύψεις. Τις θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
    Καλό απογευματάκι dear angel!

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχχαχαα πόσο με τρελαίνει το γεγονός ότι ξέρεις τι θα πω πριν το πω .
      Καλά βασίλισσα μόλις κατέβεις στη Μάνη , θα σου παραγγείλω μία τούρτα, αν όχι ίδια μια άλλη αλλά το ίδιο , ίσως και περισσότερο γευστική.
      Καλό βραδάκι να έχεις. Σε φιλώ.

  2. Ο/Η Δημητρης λέει:

    μήπως μήπως λέω είσαι επιρρεπείς στα γλυκά γενικά σε τρελαίνουν εε? καλησπέρα χαμογελά έργα τέχνης είναι…αχ εσύ…Καλό σαββατοκύριακο ναι …

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη,
      Αφού ξέρεις πόσο γλυκατζού είμαι. Παρεπιπτόντως όταν θα ανέβουμε με την Μαρίνα Θεσσαλονίκη περιμένω από την κόρη σου, το σουφλέ σοκολάτας που μου έταξες.
      Τα φιλιά μου σε εσένα και στον Άγγελο. Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα.

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχαχαχ σε ευχαριστώ πολύ για το βιντεάκι με έκανες και γέλασα.
      Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.Σε φιλώ.

  3. Ο/Η koufetarios λέει:

    Δεν μπορούσα να φανταστώ μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο ανθρώπινος νους!! Εκπληκτικές εντυπωσιάστηκα..!!!!!

    Καλησπέρες!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Μα δεν ξέρεις καλέ μου ότι η φαντασία του ανθρώπου δεν έχει όρια;
      Είναι όντως εκπληκτικές.Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου. Σε φιλώ.

  4. Ο/Η salerosa λέει:

    Θέλω να δοκιμάσω!!

  5. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Θέλω να τα ΦΑΩΩΩΩΩ ΟΛΑΑΑΑΑ…

    Μελίτα με τον πόνο μου παίζεις καλή μου και ανεβάζεις τέτοιες εικόνες; Παραλίγο να φάω την οθόνη…

    Απίστευτες δημιουργίες… Να είσαι καλά που τις μοιράστηκες μαζί μας!

    • Ο/Η melita λέει:

      Περίμενε στην σειρά Κώστα μου , γιατί από ότι βλέπεις υπάρχει ολόκληρη λίστα με άτομα χαχαχαχαχα.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν .Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα.Σε φιλώ.

Σχολιάστε

