Η αγάπη είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν πονάει…

Όλοι λένε πως η αγάπη πονάει αλλά δεν είναι αλήθεια.
Η μοναξιά πονάει. Η απόρριψη πονάει. Το να χάσεις κάποιον πονάει. Η ζήλια πονάει. Όλοι μπερδεύουν όλα αυτά με την αγάπη αλλά στην πραγματικότητα η αγάπη είναι το μόνο πράγμα που θεραπεύει τον πόνο και κάνει κάποιον να αισθανθεί υπέροχα ξανά.
Η αγάπη είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν πονάει…

Το συγκεκριμένο το διάβασα κάπου στο διαδίκτυο και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και όνειρα παραμυθένια .

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Καλό βράδυ! and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Η αγάπη είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν πονάει…

  1. Ο/Η new-girl-on-the-blog λέει:

    Η αγάπη θα μας σώσει (λένε)…αυτό είναι το σημαντικό.
    Καλό βραδάκι!
    🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλώς την!
      Έχεις δίκιο ,η αγάπη είναι το πιο δυνατό «όπλο» που μπορεί να «χρησιμοποιήσει» κάποιος.
      Είναι απόλυτη , άφθαρτη στο χρόνο , πανίσχυρη και αληθινή.
      Και το μόνο αληθινό που υπάρχει σ’αυτόν τον κόσμο και δεν είναι απ’ αυτόν τον κόσμο είναι η αγάπη.
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ.

  2. την μπερδευουμε συνηθως με τον ερωτα, ενω η αγαπη ειναι ανιδιοτελης

    καλησπερα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα με γυμνές πατούσες, θα συμφωνήσω μαζί σου .
      Η αυταπάρνηση και η ανιδιοτέλεια ,σε αντίθεση με τον έρωτα που είναι πιο εγωιστικός , είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της αγάπης.
      Ένα αγαπημένο μου απόσπασμα του Στρατή Μυριβήλη, «Στη δασκάλα με τα χρυσά μάτια», το οποίο διαφαίνεται το παραπάνω είναι το εξής: «Η αγάπη είναι μια ορμητική διάθεση να κάνεις ευτυχισμένο κείνον που αγαπάς, με έξοδά σου. Στην ανάγκη, με θυσία και με ταπείνωση».
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την επίσκεψη.Να έχεις ένα πολύ όμορφο βραδάκι.

  3. Ο/Η perseus76 λέει:

    έπειτα από αυτή την ανάρτηση, προτείνω να προβούμε όλοι σε μαζικές μηνύσεις, για την επαίσχυντη προπαγάνδα που μας έκαναν στα νεανικά μας χρόνια.
    Σε αυτούς τους κυρίους:

    (αν και το συγκεκριμένο είναι του Roy Orbison)

    καλώς σε βρήκα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα perseus76,
      Τώρα ειδικά με την οικονομική κρίση είναι δύσκολο να τρέχουμε σε δικηγόρους για μηνύσεις οπότε να προτείνω έναν συμβιβασμό;
      Ας δεχτούμε πως η αγάπη πονάει μόνο όσους την πληγώνουν για να είμαστε εντάξει.
      Καλώς ήρθες στο διαδικτυακό σπιτικό μου.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Καλό απόγευμα.
      PS: Μπήκα στο blog σου και είδα ένα μέρος της αξιόλογης δουλειάς σου μόνο που ένα πρόβλημα του υπολογιστή μου δεν μου αφήνει περιθώρια για να σχολιάσω αυτή την στιγμή. Θα το κάνω μόλις καταφέρω να επιλύσω την κατάσταση, γιατί τώρα παίζω με «δανεικά παιχνίδια».

  4. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Πολύ όμορφο angel!! Η αγάπη είναι το πιο υπέροχο πράγμα στον κόσμο!! Μην το μειώνουμε με συμπτώσεις μεμονωμένων καταστάσεων!!
    Όμορφη ημέρα να έχεις κοριτσάκι μου και να θυμάσαι πως σε αγαπώ!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Μαρινάκι μου,
      Η αγάπη είναι το πιο γλυκό συναίσθημα που μπορεί να νιώσει κάποιος, είτε αφορά τον ερωτικό τομέα, είτε τον οικογενειακό – φιλικό τομέα.
      Ξέρω πόσο πολύ με αγαπάς και πάντα είσαι δίπλα μου όταν σε χρειάζομαι. Το έχω πει πολλές φορές και θα το πω ακόμα έχεις γίνει μέλος της οικογένειας μου και δεν είσαι απλά μια απλή φίλη για εμένα. Σε αγαπώ πολύ και εγώ.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και όνειρα παραμυθένια!

  5. Ο/Η moodytimes λέει:

    Τα ωραιότερα τραγούδια πάντως για «χαμένες αγάπες» μιλάνε.Η δε αγαπημένη μου ταινία κατα βάση είναι μια ιστορία αγάπης…..CASABLANCA.
    Καλό απόγευμα

    • Ο/Η melita λέει:

      Ο Humphrey Bogart νομίζω στην συγκεκριμένη ταινία είχε πει το εξής : «Γεννήθηκα όταν με φίλησες. Πέθανα όταν με παράτησες. Έζησα για λίγες βδομάδες, όσο με αγάπησες».
      Ο μόνος λόγος λοιπόν που κατά την γνώμη μου οι περισσότεροι στίχοι τραγουδιών αφορούν «χαμένες αγάπες» και ανεκπλήρωτους έρωτες είναι επειδή αυτοί «πουλάνε» περισσότερο. Πιστεύω όμως ακράδαντα πως είναι καλύτερα να ζεις και να δίνεσαι ολοκληρωτικά σε κάποιον που αγαπάς ακόμα και αν αργότερα ο χωρισμός σε πληγώσει και λέω ο χωρισμός γιατί δεν είναι η αγάπη αυτή που σε πληγώνει αλλά η απομάκρυνση από αυτή.
      Άλλωστε τώρα που το σκέφτομαι αν η αγάπη σε βρει, μετά δεν μπορείς να την χάσεις. Ακόμα και αν ξεγελαστείς και νομίζεις πως την έχασες εκείνη θα είναι εκεί και θα σιγοκαίει στην καρδιά σου.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο moody μου, καλό βραδάκι να έχεις.

  6. Ο/Η magikifoni λέει:

    Πόσο δίκιο! Και είναι τόσο απλό. Όλοι το ξέρουμε, μα το ξεχνάμε πάνω στον πόνο μας κι εκεί που κατηγορούμε τους πάντες και τα πάντα ρίχνουμε το φταίξιμο και στην αγάπη! 🙂 Τι να πούμε για την αγάπη…;!

    Καληνύχτα Μελιτάκι μου! Γεμάτη αγάπη να είναι αυτή σου η εβδομάδα 🙂 Σε φιλώ!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα φωνούλα μου, νομίζω ότι το κάνουμε γιατί η αγάπη είναι το πιο εύκολο εξιλαστήριο θύμα , γιατί δεν ανταποδίδει ποτέ τα «πυρά» και απλά υπομένει.
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα με χαμόγελο .Φιλάκια πολλά 🙂 .

  7. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Καλήμερα σας …Αν αγαπάς δεν περιμένεις δίνης δεν μετράς η αγάπη έχει πολλά και μόνο καλά στοιχεία απο μόνη της…..
    Εάν έχεις αγάπη μέσα σου την δίνης αν δεν έχεις δεν μπορείς να την αποκτήσεις από μικρο παιδί μαθαίνεις να αγαπάς,αποκτάς ολα εκείνα τα συναισθήματα που αγαπάς εύκολα δεν είσαι σκληρός,δεν έχεις εγώ μέσα σου, μοιράζεις τους κόπους σου,αλλά αν μεγαλώσεις δεν μπορείς να αγαπάς το ξέρω καλά αυτό πολλά δεν τα γράφουν πουθενά γιατι αν το ξέραμε θα κάναμε οτι περνά από το χερι μας για να είμαστε πιο καλοι άνθρωποι και να αγαπάμε ναι ναι…
    Ξέχασαν οι άνθρωποι να αγαπάνε σε μεγάλο ποσοστό ναι..
    Παρε ενα λιοντάρι απο μικρο θα σε αγαπήσει εσένα που το φροντίζεις θα σε προστατέψει απο ένστικτο αν κινδυνεύεις,Αλλά μονο εσένα κανέναν άλλο ..Πάρε εναν σκύλο μπορείς να τον κάνεις να αγάπα όλους και να παίζει μαζί τους μπορείς να τον κάνεις να ειναι επιθετικός με όλους.. Συμπέρασμα απο μωρό μαθαίνεις να αγαπάς είναι τοσο απλά τα πράγματα μα τόσο απλά… Στο χέρι μας είναι λοιπόν

    Η αγάπη είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν πονάει…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη μου, νομίζω ότι η αγάπη είναι το μόνο συναίσθημα που δεν περιμένει ανταπόδοση. Δεν αγαπάς δηλαδή γιατί περιμένεις να σε αγαπήσουν αλλά γιατί έτσι νιώθεις.
      Και ίσως όταν νιώσεις ότι αυτό που δίνεις έχει και ανταπόκριση τότε δίνεις ολόκληρο τον εαυτό σου και ακόμα παραπέρα.
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και ένα υπέροχο απόγευμα.

  8. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αμ δε…Πονάει κι αυτή!!

    😀 Tην καλημέρα μου..!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κουφετάριε μου, η αγάπη είναι το μόνο αληθινό και ανιδιοτελές συναίσθημα που υπάρχει. Το μόνο που χαρίζει ολόψυχα τον εαυτό της χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα.
      Νομίζω ότι ένα τόσο υπέροχο και ευγενές συναίσθημα δεν μπορεί να πονάει, αλλά λες να έχω πέσει τόσο έξω και εσύ με τον Ρόκκο να έχετε δίκιο;

  9. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Μελίτα, ακόμα κι αν τελικά η αγάπη πονάει, αξίζει νομίζω τον κόπο!!!

    Την καλησπέρα μου 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κώστα μου, ο Franklin P. Jones είχε πει ότι η αγάπη δεν κάνει τον κόσμο να γυρίζει. Η αγάπη κάνει το γύρισμα να αξίζει τον κόπο, οπότε ακόμα και αν πονάει, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι αξίζει τον κόπο κάποιος να αγαπάει. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα και καλή εβδομάδα.

  10. Ο/Η moodytimes λέει:

    Eίναι απο την ταινία IN A LONELY PLACE η ατάκα αυτή….πολύ καλή ταινία επίσης με καταπληκτική ερμηνεία απο τον Bogart,μη τη χάσεις με τίποτα

    • Ο/Η melita λέει:

      Βρε Moody μου , είσαι σίγουρος; Γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι από την Καζαμπλάνκα;

      • Ο/Η moodytimes λέει:

        Πιο σίγουρος δεν γίνεται
        Τις έχω και τις δύο ταινίες σπίτι και απο την Καζαμπλάνκα δεν υπάρχει ατάκα που να μην την θυμάμαι,όσο για το IN A LONELY PLACE μου έκανε αμέσως εντύπωση αυτή η φράση και μου έμεινε.

  11. Ο/Η moodytimes λέει:

    «Αγάπη θα πει να μη χρειάζεται να ζητάς ποτέ συγνώμη»…LOVE STORY…χα χα
    Μια και πιάσαμε τις ατάκες.Καλημέρα Μελιτάκι

Σχολιάστε

