Στείλτε ένα αστείο μήνυμα στους φίλους σας!

Πριν λίγες ημέρες μία φίλη μου έστειλε ένα πάρα πολύ αστείο μήνυμα που μου έφτιαξε την διάθεση.
Φυσικά το ίδιο μπορείτε να κάνετε και εσείς και με αυτό τον τρόπο να βάλετε ένα τεράστιο χαμόγελο στα πρόσωπα που αγαπάτε.
Τι πρέπει να κάνετε;
1. Μπαίνετε εδώ
2. Διαλέγετε όποιο ζωάκι θέλετε για να μεταφέρει το μήνυμά σας
3.  Επιλέγετε την γλώσσα που θέλετε
4. Πληκτρολογείτε το μήνυμά σας
5. Αν θέλετε να το στείλετε κάπου πατάτε το Share the fun
6.Περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα να ανοίξει μια καινούργια σελίδα και έπειτα κατεβαίνετε στο τέλος της και μαρκάρετε το λινκ που βρίσκετε στο μπλε πλαίσιο
7. Κάνετε αντιγραφή και έπειτα το επικολλάτε όπου θέλετε να το στείλετε.

Ελπίζω να σας αρέσει και να διασκεδάσετε 🙂 !

PS. Εγώ έφτιαξα το δικό μου μήνυμα για να το μοιραστώ μαζί σας και μπορείτε να το ακούσετε εδώ

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Στείλτε ένα αστείο μήνυμα στους φίλους σας!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μικρό μικρό χρυσοψαράκι μου όμορφο post και όμορφη εφαρμογή.
    Το χρυσοψαράκι πολύ εύστοχη επιλογή (φατσούλα που σφυρίζει αδιάφορα), αλλά εντάξει τι στα λέω σε εφτά δευτερόλεπτα θα το ξεχάσεις.
    Μάκια, καλό βραδάκι!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα βασίλισσα,ήθελα να σου πω…εεε…χμμμ…ότι…εεε…είμαι σίγουρη ότι κάτι ήθελα να σου πω. Εσύ τι νέα; 😛
      PS. Έλα μωρέ κορώνα μου εσύ το ξέρεις πως ξεχνάω αλλά με αγαπάς εεε , παρά τις διαλείψεις μου 🙂

  2. melita γνωριζεστε προσωπικα με τη βασιλισσα;

    αν εισαι ψαρακι στο ζωδιο εχουμε πολλα κοινα
    ασε δε απο μνημη κι εγω σκιζω 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα! Με την Μαρίνα γνωριζόμαστε προσωπικά. Για την ακρίβεια είναι πάρα πολύ καλή μου φίλη (όχι διόρθωση είναι αδερφή μου , μέλος της οικογένειας μου και την αγαπάω πάρα πολύ).
      Στο ζώδιο είμαι Υδροχόος αλλά στη μνήμη ψάρι χαχαχαχχα
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την επίσκεψή σου .
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ.

  3. Ο/Η Δημητρης λέει:

    ναι μου άνοιξε και γέλασα χι χι το πρωί το είδα στην Μαρινα παιδευτικά δεν κατάλαβα να λέμε και την αλήθεια ….ναι..καλησπέρα Μελιτα και στην Μαρινα…Μακια σας…

  4. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα Δημήτρη , χαίρομαι που σου άρεσε αλλά δεν κατάλαβα που ακριβώς το είδες και σε τι παιδεύτηκες;

    • Ο/Η Δημητρης λέει:

      Αχ σε εσένα το διάβασα το πρωί Μελιτα νόμιζα οτι στο ποστ της Μαρινας ένταξη μπερδεύτηκα είδα το ιστορικό μου χα χα χα .Και μπήκα να κάνω και εγω τα ιδια με εσένα και μπριτζ Αμπως..χι χι χι.
      Καλή μου δεν ξέρω Εγγλέζικα όπως έλεγε και ο παππούς μου.. εδώ άνοιξαν οι ουρανοί πολύ βροχή αυτή την στιγμή έκθεση βιβλίου κάθε χρόνο το κάνει μα την μετάφεραν την ημερομηνία και πάει και τους βρίσκει χα χα.
      Μια χρονιά τα βιβλία στην θάλασσα ναι τα πήρε το μπουρίνι ..Φέτος μέσα στους χώρους της ΔΕΘ κάνουν την έκθεση…

      • Ο/Η melita λέει:

        χαχχαχαα μα παραξενεύτηκα και εγώ, λέω τι μου λέει;
        Έλα βρε δεν είναι δύσκολο και νομίζω ότι η επεξήγηση που έκανα ήταν κατανοητή.Αν παρόλα αυτά θέλεις βοήθεια , ευχαρίστως να σε κατατοπίσω περισσότερο.
        Εδώ έχουμε ένα υπέροχο καιρό. Μια τρομερή λιακάδα μύρισε καλοκαιράκι.Πολύ θα ήθελα να ήμουν στην έκθεση , αγαπάω πολύ τα βιβλία και όταν ακούω ότι γίνεται κάποια έκθεση τουλάχιστον εδώ κοντά πηγαίνω. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
        Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα.

  5. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πολύ πολύ όμορφο…Γέλασα πολύ με την ιδέα..σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω κι εγώ…να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα, ναι είναι κάτι πρωτότυπο και αστείο. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα επίσης 🙂 .

Σχολιάστε

