Να μην ξεχάσεις να ζεις…


Μέσα σ’ ένα δωμάτιο γεμάτο πνιγηρούς καπνούς από τσιγάρα και μυρωδιά κλεισούρας αφήνω τις σκέψεις μου να με οδηγήσουν σε εκείνα τα μέρη τα τόσο γνωστά και αγαπημένα. Εκείνα τα μέρη που χωρίς προσπάθεια έρχονται και πλημμυρίζουν με εικόνες το μυαλό και συναισθήματα την ψυχή.
Ανοίγω τα θολωμένα μάτια και κάνω μια ύστατη προσπάθεια να τελειώσω αυτό το γράμμα που ξέρω πολύ καλά ότι ποτέ δεν θα στείλω και εσύ ποτέ δεν θα διαβάσεις.
…Έκανα αυτό που ζήτησες …Βγαίνω με φίλους , πηγαίνω στη δουλειά , συζητώ με διάφορα άτομα . Καμιά φορά μάλιστα πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελά με ένα αστείο που μου είπαν και έπειτα…θυμάμαι …και ντρέπομαι.
Και τότε φεύγω σαν κυνηγημένη να μην δουν την ενοχή και τα δάκρυα που ακροβατούν στις άκρες των ματιών μου.
Πολλές φορές τα βράδια νιώθω πάλι αυτό το αίσθημα του φόβου και της μοναξιάς. Εκείνο που σε οδηγεί σε δρόμους λασπωμένους και σκοτεινούς.
Τότε πηγαίνω στην ντουλάπα και φοράω κάτι δικό σου. Εισπνέω τη μυρωδιά σου και το άρωμα από την κολόνια σου ,σαν τον ναρκομανή που παίρνει επιτέλους τη δόση του. Αγκαλιάζω το σώμα μου κλείνω τα μάτια και αφήνομαι στην αίσθηση ότι με κρατάς μέσα στα χέρια σου.

Μόνο τότε ησυχάζω.
Χθες για να γιορτάσω την επέτειο μας ,πέρασα από το στέκι μας. Θυμάσαι;
Εκείνη την μικρή καφετέρια που πρωτογνωριστήκαμε,  με τους μαλακούς καναπέδες και τα αφράτα μαξιλάρια που τόσο σου άρεσε να βουλιάζεις. Παρήγγειλα την αγαπημένη σου σοκολάτα και άναψα ένα τσιγάρο από το πακέτο σου, αυτό που είχες πάντα στο γραφείο σου , για έκτακτη ανάγκη όπως έλεγες.
..Πέρασαν πέντε λεπτά μέχρι να καταλάβω ότι ο κύριος Κώστας, ο ιδιοκτήτης της καφετέριας , μου μιλούσε.
Χαθήκαμε είπε…Ρώτησε και για εσένα…
Και εγώ δεν μιλούσα.Τι να του πω;
Χαθήκαμε…Χάθηκες…
Πέταξα μερικά χαρτονομίσματα στο τραπέζι και έφυγα κλαίγοντας.
Ούτε κατάλαβα πως βρέθηκα μπροστά σου.
Κοίταξα το βάζο με τα μαραμένα τριαντάφυλλα στο λευκό μάρμαρο και έπειτα τα χέρια μου. Άδεια.
Τίποτε δεν σου έφερα αυτή τη φορά , συγχώρα με.
Ξάπλωσα πάνω σου , το κρύο διαπέρασε το δέρμα μου.
Έκλεισα τα μάτια για να σε φέρω στο μυαλό μου … το άρωμα της κολόνιας σου τρύπωσε στα ρουθούνια μου.
 «Να μην ξεχάσεις να ονειρεύεσαι μα πάνω από όλα να μην ξεχάσεις να ζεις! Αυτό θέλω. Ορκίσου το!»,  ψιθύριζε με τη φωνή σου, ο άνεμος.
 «Στο ορκίζομαι… Σ’ αγαπώ», σου ψιθύρισα και εγώ.

Μου λείπεις…

melita 17/05/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Να μην ξεχάσεις να ζεις…

  1. Ο/Η Λέγκω λέει:

    Ένα πικρό χαμόγελο και μια αγκαλιά…. 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Μια αγκαλιά γεμάτη συναισθήματα και αγάπη είναι πάντα καλοδεχούμενη και ευχάριστη.
      Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου.Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά.

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Δεν θα πω πολλά, κάποιες φορές δεν χρειάζονται λόγια.
    Θα πω μόνο πως είσαι υπέροχη. Και αυτό φαίνεται και στον γραπτό σου λόγο.
    Συνέχισε να μας μαγεύεις. Καλό βραδάκι angel!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα βασίλισσα ,
      και εγώ δεν έχω πολλά να πω…μόνο ένα ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και ένα σε αγαπάω πολύ.
      Να είσαι καλά. Σε φιλώ.

  3. Ο/Η magikifoni λέει:

    Με έκανες να βουρκώσω και στο ορκίζομαι, δεν το κάνω καθόλου συχνά. Με διαπέρασες.
    Έχει δίκιο η Μαρίνα.
    Αγκαλιά κι από εμένα μαζί με φιλί.
    Καλό βράδυ Μελιτάκι 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Γλυκιά μου φωνούλα , σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ.
      Τα λόγια σου είναι σαν ένα μικρό χάδι στο πρόσωπο, με ξεκουράζουν και μου ζεσταίνουν την ψυχή.
      Πολλά φιλιά και από εμένα κοριτσάκι.

  4. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Χτυπάς κάθε φορά την πόρτα της καρδιάς και του μυαλού μου και ενώ τα έχω πει, να μην ανοίγουν σε κανέναν μου λένε η melita είναι τροφή για την ψυχή σου πάλη φέρνει και την ανοίγουν διάπλατα και μπαίνεις ναι ..
    Όλα είναι απλά και μαζί και δύσκολα εσύ έχεις τρόπο μοναδικό να κλέβεις την καρδιά μας και να πλημμυρίζουν συναισθήματα βαθιά κριμένα από του καιρού της ενιαίες ναι..Μεγάλο ευχαριστώ…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη,
      η καρδιά είναι ο πιο όμορφος τόπος στον οποίο μπορείς να βρεθείς , ειδικά όταν σου ανοίγουν την πόρτα για να βρεθείς εκεί.
      Οι άνθρωποι σήμερα σπάνια ανοίγουν την καρδιά τους για να εκφραστούν, πόσο μάλλον για να αφήσουν κάποιον να μείνει εκεί.
      Πιστεύω, πως τίποτε δεν είναι δύσκολο όταν έχεις ανθρώπους που σε αγαπούν και μπορούν να σε βοηθήσουν να το κάνεις απλό.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , με συγκινείς απεριόριστα.
      Να έχεις μια πολύ όμορφη ημέρα.

  5. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Εδώ και αρκετές μέρες προβληματίζομαι με αυτή σου την ανάρτηση. Δεν ξέρω βλέπεις αν όλο αυτό που περιγράφεις είναι αληθινό ή όχι, κι έτσι επιφυλάσσομαι. Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω ότι κάποιος φεύγει πραγματικά μόνο όταν φύγει μέσα από το μυαλό και τη θύμησή μας.

    Την καλημέρα μου Μελίτα.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κώστα,
      έχεις απόλυτο δίκιο όταν κάποιος φεύγει παραμένει στο μυαλό και την καρδιά μας.
      Η αγάπη δεν έχει ημερομηνία λήξης. Γι αυτό και η απουσία πολλές φορές πονάει.
      Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα.

      PS. Χρόνια πολλά για τη ονομαστική εορτή σου.

  6. Ο/Η pteroen λέει:

    Με συγκίνησες πολύ…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Σπύρο μου,
      χαίρομαι που κατάφερα να μπω στην καρδιά σου και να σου μεταδώσω κάποια συναισθήματα.
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα με χαμόγελο.

  7. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πολύ,πολύ όμορφο…Πραγματικά πολύ…καλησπέρα Μελίτα μου! 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ότι μπει στη καρδιά μας δεν φεύγει ποτέ…αυτό όμως δεν μας παρηγορεί όταν νοιώθουμε την απουσία του, έτσι δεν είναι!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά και αισιόδοξα! :)))

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Στεφανία μου , έτσι είναι όπως είπες.
      Η ανάμνηση αυτού που φεύγει μένει μέσα μας και κατά κάποιο τρόπο τον νιώθουμε πάντα κοντά μας, πάντα όμως θα νοσταλγούμε την παρουσία του.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα με χαμόγελο.

  9. Ο/Η vasoulakikar λέει:

    Πω πωωωω! Αίμα, δάκρυα και ιδρώτας!
    Για άλλη μια φορά με έκανες να κλάψω.
    Η ανατριχίλα που με διαπέρασε μόλις διάβασα για το λευκό μάρμαρο είναι ανείπωτη.
    Έχεις τον τρόπο..
    Μπράβο Μελίτα μου.
    Απλά μπράβο.
    Φιλιά,
    Βασούλα.

    • Ο/Η melita λέει:

      χχαχαχαχαχαχα ότι θα μου έβαζες και Ρουβά (του οποίου πιστεύω ότι είμαι η μόνη Ελληνίδα ότι δε αρέσουν τα τραγούδια του ), μόνο εσύ θα το έκανες.
      Χαίρομαι το κείμενο μου κατόρθωσε να σε αγγίξει και να σου βγάλει κάποια τρυφερά συναισθήματα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα Βασούλα μου.

  10. Ο/Η ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ λέει:

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ and commented:
    Add your thoughts here… (optional)

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που αναδημοσίευσες κάτι δικό μου. Ελπίζω ειλικρινά να σου άρεσε.
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ και όνειρα παραμυθένια.

Σχολιάστε

