Κι όμως όλα αυτά είναι τούρτες!

Όχι δεν πρόκειται για παιχνίδια , βιβλία, φαγητά ή αληθινά ντραμς , μπορεί να σας φανεί περίεργο , μα όλα αυτά είναι τούρτες!
Εγώ προσωπικά αν και είμαι πολύ μεγάλη γλυκατζού και δη chocoholic τις συγκεκριμένες αν τις είχα μπροστά μου θα λυπόμουν να τις φάω γιατί είναι πραγματικά αληθινά αριστουργήματα. Συγχαρητήρια στους δημιουργούς τους!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

πηγή: pistepseto.blogspot.com

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Κι όμως όλα αυτά είναι τούρτες!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όντως πολύ όμορφες δημιουργίες και εξαιρετικά πρωτότυπες.
    Όμορφο post angel!
    Φιλιά.

  2. Ο/Η Δημητρης λέει:

    όχι ποτέ δεν θα ακουμπούσα αυτά τα αριστουργήματα πραγματικά έργα τέχνης Έχω ενα καλό με τα γλυκά δεν παίρνω μόνος μου αν δεν μου πουν χα χα ..Καλησπέρα melita…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Δημήτρη,
      ναι είναι κρίμα να χαλάσουμε αυτά τα έργα τέχνης , αλλά άμα κατέβεις Μάνη θα σου φτιάξω δίπλες και λαλάγγια για να σε κεράσω 🙂 .
      Καλώς όρισες και από εδώ .

  3. Ο/Η ainafets λέει:

    Τι πάει και φτιάχνει ο άνθρωπος!!!
    miam miam… αν και αμφιβάλλω όμως αν ο κατασκευαστής εκτός από την όψη, ασχολήθηκε και με την γεύση !
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Με λίγη φαντασία και σαντιγί γίνονται μικρά αριστουργήματα!
      Ναι μωρέ χάλια γεύση θα έχουν σίγουρα… εξάλλου και η εμφάνιση δε λέει και πολλά χαχαχχα (παρεμπιπτόντως , πέρα από την πλάκα , κάποιες από αυτές είναι τούρτες γενεθλίων, οπότε φαντάζομαι ότι και η γεύση τους θα είναι ανάλογη με την εμφάνιση).
      Πολλά φιλιά μαγισσούλα μου.

  4. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Μελίτα μου εγώ δε νομίζω πως θα μπορούσα να αντισταθώ! Μάλλον θα περνούσαν μια βόλτα από τον ουρανίσκο μου όλες αυτές οι εξαίσιες δημιουργίες…

    Την καλησπέρα μου και μπράβο για τη γλυκιά σου ανάρτηση!

    🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κώστα μου,
      πφφφ σε καταλαβαίνω σαν γλυκατζού και εγώ .
      Άντε θα κόψουμε ένα μικρό κομματάκι(απ΄όλες) και δεν θα το πούμε στους άλλους.
      Φιλιά!

Σχολιάστε

