Η μαγεία του να είσαι διαφορετικός…

Σας παραθέτω ένα βιντεάκι που μου έστειλαν πριν λίγο καιρό και που θεωρώ αξίζει να αφιερώσετε 1:30 λεπτό από το χρόνο σας για να το δείτε. Πρόκειται για μία διαφήμιση η οποία αφορά άτομα με ειδικές ικανότητες.

Αφήνω μαζί με το βίντεο και τα λόγια του δημιουργού:
«Ένας άνδρας στέκεται στο κέντρο μιας πλατείας στην ντυμένος ως ένα γλυκύτατο αρκουδάκι. Οι περαστικοί στην αρχή είναι διστακτικοί και ντροπαλοί και δεν τον πλησιάζουν αλλά μετά, ένας ένας όλοι αρχίζουν να τον πλησιάζουν και να τον αγκαλιάζουν.

Μέχρι και ένα σκυλάκι φαίνεται να χαίρεται με την αγκαλιά του μεγάλου λούτρινου αρκούδου. Έτσι, η πλατεία μοιάζει σαν να έχει στηθεί μια γιορτή από δωρεάν αγκαλιές.

Αυτή είναι η συγκινητική και ιδιαιτέρως έξυπνη διαφήμιση του οργανισμού », της Ελβετίας, ο οποίος βοηθά άτομα με ειδικές ανάγκες. Στην ουσία αποδεικνύεται ως πείραμα: σχεδόν όλοι οι άνθρωποι δείχνουμε κάποια εμπάθεια στα άτομα με ειδικές ανάγκες και λίγοι θα καθόντουσαν δίπλα στον άνδρα που κρύβεται μέσα στο αποκριάτικο κουστούμι.

«Χρειάζεται να μεταμφιεζόμαστε για να έρθουμε πιο κοντά;», αναρωτιέται στο τέλος ο άνδρας με ειδικές ανάγκες, βγάζοντας το «κουστούμι παραλλαγής». «Ελάτε πιο κοντά», κλείνει η διαφήμιση.»

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Η μαγεία του να είσαι διαφορετικός…

  1. Ο/Η Joker λέει:

    το είχα δει πριν κάποιον καιρό, σ’ευχαριστώ που μου το ξαναθύμισες! Καταπληκτικό! Πάνω απ’όλα είμαστε άνθρωποι και όλοι ίσοι. Και ειδικά σε αυτούς τους ανθρώπους θαρρώ ότι θα έπρεπε να ανοίξουμε εμείς τα χέρια και να τους αγκαλιάσουμε..

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Τζοκεράκι μου.
      Ξέρεις κάτι κοριτσάκι μου , πολλά περισσότερα θα πάρουμε εμείς (αν και η αρχική μας πρόθεση θα είναι να «βοηθήσουμε» αυτά τα άτομα ) παρά εκείνα .
      Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και το σχόλιο σου.
      Σε φιλώ.

  2. Ο/Η glarenia λέει:

    Πολύ συγκινητικό. Φοβάμαι πως δυστυχώς χρειάζεται… και μακάρι να κάνω λάθος
    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Γλαρένια μου.
      Εγώ πάλι έχω ελπίδα μέσα μου. Πιστεύω ότι ο «φόβος» που έχουν οι περισσότεροι στο να πλησιάσουν αυτά τα άτομα είναι κυρίως λόγω της αμάθειας και της αντιμετώπισης τους από τον κοινωνικό περίγυρο (πως θα με δούνε με αυτό το άτομο ,ίσως σκεφτούν ότι και εγώ έχω κάποιο «πρόβλημα» κτλ).
      Βλέπω όμως ότι καθημερινά μέσω σεμιναρίων , από τους διδασκάλους , από τους γονείς κτλ ,ότι τα παιδιά από μικρή ηλικία είναι πιο εξοικειωμένα με τα άτομα αυτά και μπορούν να διαχειρίζονται τα όποια συναισθήματα της στιγμής.
      Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα.
      Σε φιλώ.

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Στο κοινωνικό μου περίγυρο έχω ένα παιδί με ειδικές ανάγκες. Θεωρώ πως η μόνη διαφορά μεταξύ εμάς και αυτών των ανθρώπων (αν μπορεί να σταθεί η διαφοροποίηση αυτή) είναι ότι εκείνοι οι άνθρωποι έχουν περισσότερη αγάπη μέσα τους και μπορούν πραγματικά να σε κάνουν να αγκαλιάσεις την ζωή.
    Πραγματικά μακάρι να αλλάξουμε κάποια στιγμή στάση σε αυτό το θέμα και να καταλάβουμε πως το μόνο που έχουν πραγματικά ανάγκη από εμάς είναι αγάπη και κατανόηση.
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα angel και congrats για το πανέμορφο post σου!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα βασίλισσα.
      Έχω εργαστεί με παιδιά με ειδικές ικανότητες (ποτέ δεν μου άρεσε ο όρος ανάγκες), και πρέπει να σου πω ότι αν και εγώ ήμουν η παιδαγωγός αυτά με δίδαξαν…
      Πολλοί άνθρωποι φοβούνται να πλησιάσουν αυτά τα υπέροχα άτομα , είτε γιατί θεωρούν ότι είναι χάσιμο χρόνου η επικοινωνία με αυτά , είτε γιατί φοβούνται, είτε…(πολλές δικαιολογίες βλέπεις ,χρησιμοποιούνται…). Μακάρι να ήξεραν ότι όταν τους δίνεις κάτι πολύ ελάχιστο από την αγάπη σου και την συντροφιά σου , αυτά σου τα δίνουν πίσω διπλάσια και τριπλάσια , γιατί με αυτό τον τρόπο εκδηλώνουν όλα αυτά τα τεράστια αποθέματα που κρύβουν μέσα τους. Μακάρι να ήξεραν ότι εκτός από διαφορετικά αυτά τα άτομα είναι και τόσο ξεχωριστά. Γιατί βλέπεις διαφορετικοί μπορεί να είναι πολλοί, ξεχωριστοί όμως ελάχιστοι.
      Να έχεις μια υπέροχη ημέρα με χαμόγελο.

  4. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Μελίτα η αλήθεια είναι πως μας τρομάζει το διαφορετικό. Πρόσεξε λέω «μας» γιατί συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου μέσα, δε μου αρέσει να μιλάω για τους «άλλους» αφήνοντας εμένα απ’ έξω. Είναι λοιπόν η διαφορετικότητα αυτή που μας κάνει να αποφεύγουμε το διαφορετικό ή μήπως είναι μια ασυνείδητη αυτοάμυνα; Ξέρεις γιατί ρωτάω; Γιατί αν δω ας πούμε για παράδειγμα μια όμορφη γυναίκα αυθόρμητα θα νιώσω την ανάγκη να την αγκαλιάσω, όπως στο βίντεο, αν όμως η γυναίκα αυτή έχει κάποια ιδιομορφία, ακόμα κι αν είναι όμορφη θα το σκεφτώ πρώτα και μετά θα την αγκαλιάσω. Η διαφορά είναι ότι στην πρώτη περίπτωση δρούμε αυθόρμητα ενώ στη δεύτερη μεσολαβεί η σκέψη. Συνειδητοποιείς πόσο μεγάλη είναι αυτή η διαφορά; Πρέπει να σκεφτώ για να δείξω στον διαφορετικό ότι τελικά δεν είναι διαφορετικός! Κι εκεί είναι κατά τη γνώμη μου το λεπτό σημείο το οποίο πρέπει να καλλιεργηθεί στους ανθρώπους από τα νεανικά τους χρόνια μέσω της παιδείας κυρίως.

    Μπράβο σου, εξαιρετική ανάρτηση.

    Καλό απόγευμα 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Kαλησπέρα Κώστα μου.
      Ναι , καταλαβαίνω τι εννοείς γι αυτό εξάλλου είπα και στην Γλαρένια ότι τα παιδιά τα οποία είναι μεγαλωμένα με παιδεία είναι πιο εξοικειωμένα με τα άτομα αυτά και μπορούν να κάνει καλή διαχείριση των συναισθημάτων και των αντιδράσεων τους.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα. Σε φιλώ.

  5. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Φοβερό..πραγματικά συγκινητική διαφήμιση…Ευχαριστούμε Μελίτα…
    Να έχεις μια όμορφη μέρα! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα κοριτσάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ , χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα επίσης.

  6. Ο/Η moodytimes λέει:

    Η αλήθεια είναι πως αν το καλοεξετάσεις όλοι διαφορετικοί είμαστε…αλλά θέλουν να μας κάνουν όμοιους…όσοι απο μας δεν μπορούν να γίνουν «όμοιοι» απλά περιθοριοποιούνται.Μπορεί να έχουν κινητικά προβλήματα,διανοητικά,»ιδεολογικά»,φυλετικά.Δε μας ενδιαφέρει να εντάξουμε αλλά να απορρίψουμε,ο Καιάδας μια τελείως απάνθρωπη κατα τη γνώμη μου διαδικασία «εξυγιανσης» εξακολουθεί να υφίσταται σε διαφορετική μορφή.Μάθαμε να έχουμε κάποια συγκεκριμένα πρότυπα….μάθαμε να απαρνιόμαστε την ανθρώπινη φύση μας,μια φύση που δε βολεύει στην εικονική καλοσιδερωμένη ζούγκλα που πάνε να μας εντάξουν και που εξακολουθούμε οι ηλίθιοι να την αποκαλουμε πολιτισμο.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Moody μου, είναι αλήθεια οτιδήποτε διαφορετικό και ξένο από εμάς είτε προσπαθούμε να το διορθώσουμε ώστε να ταιριάζει με τα δικά μας δεδομένα, είτε το απορρίπτουμε, όπως λες και εσύ το πετάμε στο δικό μας Καιάδα (πάντως αν έχεις κάποια λίστα, ξέρω που πέφτει οπότε ευχαρίστως θα σου πω).
      Όμως όπως προανέφερα στην Μαρίνα, διαφορετικοί είμαστε όλοι ή παρά πολλοί, ξεχωριστοί όμως είναι ελάχιστοι και τα συγκεκριμένα άτομα είναι ξεχωριστά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου, να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

  7. Ο/Η koufetarios λέει:

    Καταπληκτικό… Εύστοχη ανάρτηση.. Σε συγκινεί θες δεν θες!!

    Καλό σου βράδυ!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καταπληκτική είναι η προσπάθεια των ανθρώπων αυτών να επιβιώσουν σε μια κοινωνία όπως η δική μας ( με ένα κράτος που ψαλλιδίζει τα επιδόματα και δίνει ανύπαρκτα επιδόματα σε αυτούς που δεν τα χρειάζονται καν, με ένα πλήθος ανθρώπων που δεν τους σέβεται και τους υποτιμά και με μια νοοτροπία που στέκεται συνεχώς απέναντι τους).
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

Σχολιάστε

