Στιγμές…

Είναι λίγες οι στιγμές που σου δίνουν… οι άνθρωποι…
Είναι λίγοι οι άνθρωποι που σου δίνουν… στιγμές…

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Στιγμές…

  1. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Γι’ αυτό είναι και τόσο πολύτιμες… 🙂

    Την καλημέρα μου.

    • Ο/Η melita λέει:

      Έτσι ακριβώς είναι Κώστα μου, γι αυτό και όταν σου συμβαίνουν τις κρατάς μέσα στο μπαουλάκι του νου σου , σαν μικρό θησαυρό και όταν νιώθεις την ανάγκη να τις ξαναζήσεις τις βγάζεις έξω με μεγάλη προσοχή και τις αφήνεις να σε παρασύρουν σε μια βόλτα στο παρελθόν. Να έχεις μια υπέροχη ημέρα 🙂 .

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχα! ευτυχώς που όσο είμαστε ακόμα ζωντανοί, οι στιγμές που «δίνουμε» στους εαυτούς μας είναι άπειρες! 😉
    ΑΦιλάκια! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      …και όσες μας χαρίζουν απλόχερα , χωρίς ιδιοτέλεια οι άλλοι :).
      Σε ευχαριστώ για την όμορφη στιγμή που μου χάρισες. Την καλησπέρα μου μαγισσούλα μου .

  3. Ο/Η antony tonino λέει:

    Μιά εικόνα χίλιες λέξεις Μελίτα .
    Αρκεί οι ανθρωποι να ξέρουν να τις ζουν όταν τους δίνουν τέτοιες στιγμές.Κάθε στιγμή έχει την δική της ομορφιά.
    Εύχομαι η ζωή σου να έχεις πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές.
    Καλό μεσημέρι Μελίτα μου!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Αντεύχομαι Αντώνη μου.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την επίσκεψή σου.
      Να έχεις μια ένα πολύ όμορφο βράδυ :).

  4. Ο/Η Joker λέει:

    Άνθρωποι,γεγονότα,στιγμές, μικρές στιγμούλες, ζωή…Όλα τους σημαντικά,όλα τους πολύτιμα.. Καλησπέρες! Καλά να περάσεις τις γιορτές!

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα κοριτσάκι μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ . Εύχομαι να είναι η ζωή σου γεμάτες όμορφες στιγμές.
      Να περάσεις πολύ όμορφα επίσης 🙂 .

Σχολιάστε

