Η ώρα του παιδιού…

Με πολύ μεγάλη χαρά απαντάω στο παιχνίδι που με προσκάλεσε ο Αντώνης , γιατί να μην γίνουμε για λίγο παιδιά ?

1. Ποιο τραγούδι σ’ έκανε να κλάψεις;

Είναι κάποια τραγούδια, όπως αυτό, που δεν μπορείς να τα τραγουδήσεις ολόκληρα κάπου στη μέση νιώθεις ένα κόμπο στο λαιμό και ένα σφίξιμο στην καρδιά. Είναι κάποια τραγούδια που οι στίχοι και η μουσική τους λένε όσα δεν μπορείς ή δεν τολμάς εσύ να πεις…

2. Πιστεύεις τους καθρέπτες;

Άντε καλέ τι ανοησίες είναι αυτές? Εγώ δεν πιστεύω σε προλήψεις για τους καθρέφτες
αλλά καλού κακού δεν έχουμε στο σπίτι 😛 .

3. Η πρώτη σου σκέψη στη θέα ξέστρωτου κρεβατιού;

Κάποιος πέρασε καλά εχθές το βράδυ 😛 (φατσούλα που σφυρίζει αδιάφορα msn)

4. Αν έχτιζες τον κόσμο απ’ την αρχή, τι θ’ αφαιρούσες; Το χρόνο ή το θάνατο;

Είναι δύσκολο να σου απαντήσω , νομίζω τίποτε από τα δύο.
Ο χρόνος γίνεται γιατρός , δάσκαλος και ενίοτε και σύντροφος
που μας ακολουθεί πάντα.
Μας επουλώνει τις πληγές, μας μαθαίνει να στηριζόμαστε στα πόδια μας όταν πέφτουμε και μας καθοδηγεί.
Ο θάνατος πάλι είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο…πολλές φορές επώδυνος (για αυτούς που μένουν πίσω ) και άλλες φορές είναι λυτρωτής…

5. Έχει ελλείψεις ο ουρανός;

Φαντάζομαι πως κάτι τόσο απέραντο όσο ο ουρανός, έχει ελλείψεις, αλλά εκεί έγκειται η τελειότητα του 🙂

6. Ποιο σύνθημα θα έγραφες στον τοίχο του σπιτιού σου;

Αξίζει να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει…

7. Ποιο μεσημέρι της ζωής σου δεν θα αποχωριζόσουν;

Ήμουν 3 ετών όταν ο πατέρας μου με πήγε στο νοσοκομείο για να δούμε τον νεογέννητο αδερφό μου. Και παρόλο που ήμουν τόσο μικρή (ναι δεν θυμάμαι τις λεπτομέρειες, όσον αφορά το νοσοκομείο κτλ)θυμάμαι ένα μικρό χεράκι να σφίγγει το δικό μου και εμένα να του λέω ότι θα τον αγαπάω και θα τον προσέχω πάντα.

8. Ποιός ήρωας καρτούν σε εξοργίζει;

Α καλά χαλαρά ο Taz , για βιωματικούς λόγους…(Ταζούλη μου ,πλάκα κάνω μωρέ..)

9. Ο πιο άδικος φόβος σου;

Να φοβάμαι …άδικα.

10. Σε ποιο βιβλίο θα ορκιζόσουν;

Στο πρώτο best seller της Μαρίνας (πλάκα κάνω , δεν μου αρέσει να ορκίζομαι για να με πιστέψει κάποιος)

11. Τι γεύση έχει η άνοιξη;

Νομίζω ότι στα χείλη μου είναι η γεύση της σοκολάτας αναμεμειγμένη με φράουλα!!

Και επειδή και η Βουτιά από ψηλά με προσκάλεσε επίσης…θα απαντήσω πιο κάτω στις δικές της ερωτήσεις με πολύ μεγάλη χαρά 🙂

1. Ποιο είναι το χρώμα των ματιών που σε συγκινεί περισσότερο;

Δεν με συγκινεί κανένα χρώμα (αν και έχω μια μικρή αδυναμία στα μπλε) , αλλά η ειλικρίνεια και η καθαρότητα που βγάζει ένα βλέμμα.

  2. Αν χανόσουν φοβισμένος-η σ΄ένα δάσος, τι θα σκεφτόσουν (ή τι θα έκανες);

Γαμώτο , κάπως έτσι δεν την έπαθαν ο Χάνσελ και η Γκρέτελ;

3. Αν είχες τη δύναμη να επηρεάσεις τον ήλιο…θα τα έφερνες έτσι ώστε μόνο να ανατέλλει ή μόνο να δύει;

Αν και οι περισσότεροι θα προτιμούσαν τη δύση ως πιο ρομαντικοί, εγώ θα έλεγα την ανατολή. Κάθε φορά που βλέπω τον ήλιο να ανατέλλει μου θυμίζει ότι είναι μια καινούργια ημέρα και ότι όλα θα πάνε καλά.

4. Ένα παλιό τραγούδι (των Γιώργου Μουζάκη και Γιώργου Γιαννακόπουλου) ρωτούσε «πού θα πάει τέλος πάντων η βαλίτσα»..εσύ πού νομίζεις ότι πηγαίνει και πού θα φτάσει (η βαλίτσα);

Χμμμ, την έχω πακετάρει με όνειρα, όμορφες στιγμές, χαμόγελα και αισιοδοξία.  Πηγαίνει όπου  σταματούν αυτά 🙂

5. Ποιο μέσο μεταφοράς αγαπάς γιατί σου επιτρέπει να κάνεις όνειρα καθώς ταξιδεύεις;

Στο αεροπλάνο , πάνω από τα σύννεφα…

6. Ποια είναι η ελπίδα που σε συντροφεύει;

Ελπίζω πως οι άνθρωποι θα βρουν την χαμένη ανθρωπιά τους και την καλοσύνη τους και ο κόσμος θα γίνει καλύτερος.

7. Μπορείς να ταιριάσεις μ΄ένα τραγούδι την κάθε μία εποχή του χρόνου;

Χειμώνας –Πόλη χιόνι (Πλιάτσικας)

Καλοκαίρι – Λιωμένο παγωτό (Ξύλινα σπαθιά)

Άνοιξη – Άνοιξη ( Γλυκερία, Ζερβουδάκης )

Φθινόπωρο- Βροχή μου (Θηβαίος)

8. Θέλεις να μου περιγράψεις το ωραιότερο μπαλόνι;

Είναι γεμάτο με όνειρα και γέλια παιδιών .

9. Ποιος είναι ο καλύτερος συνδυασμός γεύσης παγωτού και πίνακα ζωγραφικής;

Χμμμ, να τρώω παγωτο σοκολάτα- φράουλα ,κοιτώντας τον ήλιο που ζωγράφισε με ελπίδες ένα παιδί. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος πίνακας από τη ζωγραφιά ενός παιδιού που να με κάνει να σκεφτώ και να ονειρεύομαι περισσότερο.

10.  Τι σημαίνει για σένα..»βουτιά από ψηλά»;

Να ερωτεύομαι…


Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους δύο για την πρόσκληση τους και να τους ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκαναν, με τη σειρά μου θα ήθελα να προσκαλέσω την Drama Queen, την γλυκιά μου μαγισσούλα Άιναφετς , την Lατοχαιnτιyα.., την Αστροφεγγιά μου, τον Τελευταίο, τον Moody , τον Κουφετάριο και τον Αντώνη, να απαντήσουν στις εξής ερωτήσεις, αν φυσικά θελήσουν να παίξουν, ή όποιον άλλον περάσει από το ιντερνετικό μου σπίτι και θελήσει να γίνει για λίγο παιδί  :

1. Περπατώντας στην παραλία βρίσκεις ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα . Τι γράφει μέσα ?

2. Στην άκρη του ουράνιου τόξου βρίσκεις….?

3. «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα, θα ξαναέβαφα γαλάζια την θάλασσα «, τραγουδάει ο Πλιάτσικας. Εσύ αν θα μπορούσες να αλλάξεις κάτι στον κόσμο αυτό , τι θα ήταν ?

4. Υπάρχει για εσένα ο Παράδεισος και η Κόλαση? Και αν ναι, ποιος είναι?

5. Αν μπορούσες αυτή τη στιγμή με μια σου σκέψη να μεταφερθείς οπουδήποτε στον κόσμο, που θα ήθελες να ήσουν τώρα?

6. Μοιράσου μαζί μου, μια αστεία σου στιγμή.

7. Με τι αρώματα και γεύσεις θα περιέγραφες τα παιδικά σου χρόνια?

8. Με τι χρώματα θα περιέγραφες τη ζωή σου?

9. Αν ήσουν πρωταγωνιστής/στρια σε κάποια ταινία, σε ποια ταινία θα ήσουν και γιατί?

10. Χάρισε μου ένα τραγούδι.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Η ώρα του παιδιού…

  1. Ενδιαφέρουσες απαντήσεις. Σε όλες τις ερωτήσεις. Μου άρεσε πολύ η περιγραφή του ομορφότερου μπαλονιού. Πόσο όμορφος γίνεται ο κόσμος όταν σκάνε αυτά τα μπαλόνια…

    Σ’ ευχαριστώ που έπαιξες. Καλό απόγευμα!

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ σε ευχαριστώ για την τιμή να με προσκαλέσεις 🙂 .
      Μου έδωσες μεγάλη χαρά. Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα με χαμόγελο .

  2. Ο/Η new-girl-on-the-blog λέει:

    αα…τι ωραία όλα!
    Βρήκα εδώ κι αγαπημένο τραγούδι («Βροχή μου»)!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ, Melita!!

    ..Και πόσο γλυκιές ερωτήσεις δημιούργησες..!

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν 🙂
      Το «βροχή μου» είναι και δικό μου αγαπημένο τραγούδι, είναι από τα κομμάτια του Θηβαίου που αγαπώ.
      Εγώ σε ευχαριστώ που εξ αρχής με κάλεσες και μου έδωσες την ευκαιρία να παίξω. Πέρασα όμορφα και ο χρόνος κύλησε πολύ ευχάριστα.
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα 🙂

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Melitaki μου για το παιχνίδι-πρόσκληση και πρόκληση, θα το εντάξω στα πολύ προσεχώς! 😉
    Να έχεις μια όμορφη ανοιξιάτική Τετάρτη!
    ΑΦιλάκια! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ είμαι που πρέπει να σε ευχαριστήσω που θα ανταποκριθείς θετικά στην πρόσκληση μου, μαγισσούλα μου.
      Περιμένω πως και πως να δω τις απαντήσεις – σκέψεις σου, το ομολογώ!
      Να έχεις και εσύ μια όμορφη και ξεχωριστή μέρα.
      Σου στέλνω αγγελικά φιλάκια 🙂

  4. Ο/Η koufetarios λέει:

    Σ ευχαριστώ για την τιμή που με συμπεριέλαβες!

    1. Βρίσκω ένα δαχτυλίδι από αναψυκτικό και ένα χαρτάκι βρεγμένο που λέει σ’αγαπώ. Πιθανώς από κάποιο παιχνίδι μεταξύ δύο παιδιών..
    2. Δεν βρίσκεις κάτι. Το ουράνιο τόξο είναι ατελές, ενώ πάντα ήθελα να το φτάσω..
    3.Θα άλλαζα τις ισορροπίες. Θα έδινα λεφτά στον λεγόμενο Τρίτο Κόσμο.
    4.Άν κρίνεις απ’τις αναρτήσεις μου για το Επέκεινα νομίζω πως κόλαση και παράδεισος ίσως δεν είναι και τόσο διαφορετικές έννοιες. Πάντα υποθέτω ότι υπάρχουν, σε ένα ιδεατό κόσμο.
    5. Θα ήθελα να βρισκόμουν ξανά στην Κωνσταντινούπολη.. Στο Καράκιοη για μπακλαβά..
    6.’Οταν περίμενα έναν φίλο μου σπίτι, ήθελα να τον τρομάξω μόλις έρθει και όταν χτύπησε η πόρτα άνοιξα, ούρλιαξα και αντ’αυτού ήταν η γειτόνισσα.. Δεν μου ξαναμίλησε!
    7. Δεν είμαι καλός με τέτοιες λεπτομέρειες, αυτό που μου θυμίζει οικογενειακό φαγητό και κουζίνα είναι αυτό εδώ το τραγούδι..http://www.youtube.com/watch?v=_HBXMbPITmM
    8. Με όλα τα χρώματα της ίριδας.. Έτσι είναι η ζωή, μακάρι να μπορούσα να επιλέξω!
    9. Θα ήθελα να ήμουν πρωταγωνιστής στην ταινία »Into the wild». Κι αυτό γιατί θα ήθελα να είχα το θάρρος να γίνω τόσο ελεύθερος όσο κι αυτός.
    10. Άν και σε παρέπεμψα ήδη σε ένα σου αφιερώνω αυτό.http://www.youtube.com/watch?v=-bAJM3vGl5M

    Kαλημέρες!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου και ενδιαφέρουσες.
      Θα ήθελα και εγώ να πάω στην Κωνσταντινούπολη, είναι μια από τις επιθυμίες μου, μιας και είναι η καταγωγή μου από εκεί.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι μου άρεσε αρκετά. Ομολογώ πως δεν το γνώριζα οπότε σε ευχαριστώ που μου το έδειξες.
      Την καλησπέρα μου και φιλιά 🙂
      ΥΓ: Σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση στο κάλεσμα μου !! Να είσαι καλά!

  5. Ο/Η glarenia λέει:

    «βουτιά» μεγάλη ο έρωτας κα΄μου φιλενάδα. ΠΟΛΥ όμορφη συμμετοχή σου και μπράβο σου!

    Είναι που μπαίνει η ΄Ανοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν
    Οι μέρες που μας προ(σ)καλούν και τ’ άνθια που μυρίζουν
    KAΛH ΣOY ANOIΞH!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου, είσαι ευπρόσδεκτη να παίξεις και εσύ όποτε μπορέσεις.
      Σε ευχαριστώ για την πανέμορφη εικόνα σου!
      Να έχεις μια πανέμορφη ημέρα 🙂

  6. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Melita, πολύ όμορφα είναι όλα όσα έγραψες. Κι εμένα μου άρεσε το ομορφότερο μπαλόνι!!!

    🙂

    Δεν ξέρω αν θα ανταποκριθώ θετικά στην πρόσκλησή σου… Το σκέφτομαι πάντως, με έβαλες σε δίλημμα! Θα δείξουν οι επόμενες μέρες…

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Κώστα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου.
      Ελπίζω να ανταποκριθείς στο κάλεσμα μιας και θέλω πολύ να δω τις δικές σου απαντήσεις, αν φυσικά έχεις χρόνο, μιας και ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να περάσουμε καλά και όχι να αγχωθούμε.
      Να έχεις μια όμορφη μέρα, φιλιά 🙂

  7. Ο/Η moodytimes λέει:

    Καλημέρα
    έχουμε και λέμε λοιπόν
    1ο σετ ερωτήσεων

    1)Το LOVE ME TENDER τραγουδισμένο απο τον Ρουβά….δυο μήνες άκουγα τον τριγμό απο τα κόκαλα του Elvis
    2)Αν πιστέψω τον δικό μου πρέπει να βάλω χαρτοσακούλα στο κεφάλι
    3)Ρε μανααααααα…..
    4)Το χρόνο του θανάτου μου
    5)Δε θα το έλεγα αλλα ….αυτό το συννεφο εκεί είναι λίγο μπας κλας
    6)»Είναι κρίμα παλικάρι να πονάς για μια Φερράρι» ή στα πολύ επαναστατικά μου το «Καλύτερα μιας ώρας Frank Zappa στο cd παρα σαράντα χρόνια ζάπιγκ-λοβοτομή»
    7)Το High Noon τη ταινία του Φρεντ Τσίνεμαν με τον Γκάρυ Κούπερ και τη Γκρέις Κέλλυ
    8)Ο Θέμος Αναστασιάδης
    9)Οτι θα φύγει ο Μέσι απο τη Μπάρτσα
    10)Στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ του Σιδηρόπουλου
    11)Αναλόγως τι έφαγες πριν

    Για το δεύτερο σετ θα επανέλθω κάποια άλλη στιγμή.
    Ελπίζω να σε κάλυψα

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Moody μου ,
      σε ευχαριστώ που έπαιξες αν και σύμφωνα με το παιχνίδι θα έπρεπε να απαντήσεις στις δικές μου ερωτήσεις και όχι σε αυτές που μου έκανε ο Αντώνης ή Η βουτιά από ψηλά, αλλά δε βαριέσαι…
      Περιττό να σου πω ότι από την αρχή μέχρι το τέλος της απάντησης σου γέλασα πάρα πολύ.
      Να είσαι καλά! Και να έχεις μια υπέροχη ημέρα!

  8. Ο/Η moodytimes λέει:

    Διάβασα την ανάρτηση του Τριβιζά και επανέρχομαι στις ερωτήσεις σου
    1)Τέρμα τα βερεσε στο JACK DANIELS χρωστάς ήδη τα δυο προηγούμενα μπουκάλια
    2)Τη Τζούντυ Γκάρλαντ….Soooomewhere Over The Rainboooowww
    3)Ο κόσμος
    4)Τι να πω..υπάρχουν αλλά τα μπερδεύω δε βάζουν και πινακίδες οι άσχετοι!
    5)Τι είναι σκέψη?
    6)Ετοιμάζομαι να βγώ κουστουμαρισμένος για ραντεβού,το κοστούμι ολοκαίνουργιο βαδίζοντας προς το ασανσέρ ακούω κλαπ κλαπ….φορούσα τις παντόφλες
    7)Φασαρία…αλλά είχε τόσο υπέροχη γεύση και μυρωδιά
    8)Με αυτά τις ίριδας συν το μαύρο
    9)Casablanca βέβαια στο ρόλο του Ρικ……δες την ταινία δεν εξηγείται απο κανέναν αυτό
    10)http://www.youtube.com/watch?v=MD-9eOWsp8o&feature=related

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχαχχαχχα δεν παίζεσαι απλά!
      Είχα μια πολύ περίεργη ημέρα και με το που το διάβασα μου έφτιαξες τη διάθεση. Να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που έπαιξες και ακόμα περισσότερο για τις απαντήσεις σου (οι οποίες ήταν όλα τα λεφτά). Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ.

  9. Ο/Η Joker λέει:

    Άργησα το ξέρω! Ναι μαι και εγώ όμως! Πάμε..
    1. «Το φαί είναι έτοιμο» Μαμά
    Ps. Χέρια πλύνε
    2. το τέλος του ουράνιου τόξου. Σκόνταψα και έπεσα από την βιασύνη..
    3. Χωρίς δεύτερη σκέψη τον περιπτερά..Δε φέρνει ούτε break βάφλα ούτε coca cola zero..Σιχτίρ
    4. Δε ξέρω..Έλειπα όταν μας το παρέδιδαν στο σχολείο
    5.Στο χωριό παρέα με τους Γαλάτες να τρώω αγριογούρουνα
    6.Χμμμ…σχολείο, έγραφα διαγώνισμα σε κάποιο μάθημα που δεν πολυδιάβαζα, όχι σημαντικό. Έκανα σκονάκι, έγραψα και βγαίνω έξω με μία χαρά. Και τότε συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει το σκονάκι μέσα στο γραπτό. Παγωμένο βλέμμα.
    7. Ζεστά αρώματα, παιχνιδιάρικα,επαναστατικά, περίεργα και γεύσεις διαφορετικές που κάνουν τη γλώσσα να ξετρελαίνεται και τα μάτια να κλείνουν ικανοποιημένα..Κάπως έτσι θαρρώ.
    8.Με όλα όσα υπάρχουν εδώ τριγύρω αλλά και πιο μακριά
    9.Στον Ρατατούη στάνταρ…Μπορείς εύκολα να καταλάβεις το γιατί..
    10.http://www.youtube.com/watch?v=dFECH3ekLoo&feature=related

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχαχχα ρε κοριτσάκι πέθανα από τα γέλια με το σκονάκι χαχχαχαχαχα .Θεική γκάφα.
      Ξέρεις με αυτό μου θύμισες μια φίλη- συμφοιτήτρια μου που αντέγραφε από εμένα (ναι ήμουν φυτό το παραδέχομαι), και αντί να γράψει το δικό της όνομα έγραψε στην κόλλα το δικό μου .
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ,σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες.

Σχολιάστε

