Βράδυ Σαββάτου…

Από το πρωί βρέχει συνέχεια . Κάθομαι κουβαριασμένη στον καναπέ του σπιτιού μου κρατώντας στην αγκαλιά μου ένα μαξιλάρι και κοιτάζω τη βροχή που πέφτει.
Μικροσκοπικές σταγόνες  ενώνονται η μία με την άλλη και γίνονται μικρά ρυάκια στο τζάμι σε μια διαδρομή προς τα κάτω.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά η βροχή πάντα μου θυμίζει εσένα .Ίσως φταίει το γεγονός ότι μια μέρα σαν και αυτή γνωριστήκαμε … Θυμάσαι?
Εγώ πήγαινα βιαστική στη δουλειά γιατί είχα αργήσει και εσύ σε ένα ραντεβού με έναν φίλο σου. Αφηρημένος καθώς ήσουν έπεσες πάνω μου και μου έκανες το καινούργιο μου παλτό χάλια με τον καφέ που κράταγα.
Είχα σκύψει το κεφάλι μου εκνευρισμένη  και προσπαθούσα να καθαρίσω το λεκέ.
Τότε εσύ άρχισες να γελάς. Σήκωσα το βλέμμα μου και αντίκρισα τις λίμνες των ματιών σου να με προσκαλούν να κολυμπήσω στα νερά τους .
Δεν σου το είπα ποτέ αλλά εκείνη ακριβώς τη στιγμή σε ερωτεύτηκα…
Βράδυ Σαββάτου και οι φίλες μου , με έπεισαν να βγούμε για ένα ποτάκι. Να ξεχαστώ όπως είπαν…

Παρήγγειλα και άρχισα να κουνάω το σώμα μου με το ρυθμό της μουσικής , δεν θα σου πω ψέματα σε είχα ξεχάσει ή καλύτερα σε είχα απωθήσει στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου .
Είχα ξεχάσει τα φιλιά σου , τα χάδια σου , τον τρόπο που τα χείλη σου ακουμπούσαν τον λοβό του αυτιού μου και μου ψιθύριζαν σ’ αγαπώ…
Είχα ξεχάσει…μέχρι τη στιγμή που αντίκρισα το βλέμμα σου …

melita 3/3/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Βράδυ Σαββάτου…

  1. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Πολύ όμορφο κείμενο Μελίτα μου!Δυστυχώς όμως με άσχημο τέλος,σωστά;
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα..

  2. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όμορφο όπως και κάθε τι που φέρει την υπογραφή σου! 🙂
    Hugs & kisses babe :*

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Η περιγραφή σου κάνει όλους τους άντρες που δεν έχουν ακούσει κάτι αντίστοιχο να ζηλεύουν…

    Όλα είναι εμπειρίες που συνθέτουν το παζλ της ζωής μας!

    Την καλησπέρα μου 🙂

  4. Ο/Η moodytimes λέει:

    Εγώ θα αφήσω το αγαπημένο μου Σαββατοβραδιάτικο άσμα
    Τη καληνύχτα μου

  5. Ο/Η magikifoni λέει:

    Όμορφο γράψιμο αγαπητή παραμυθού μας 🙂 Όλα μέσα στη ζωή είναι…
    Τις καλησπέρες μου 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Φωνούλα μου , συγνώμη αλλά μόλις είδα ότι δεν είχε μπει η απάντηση μου σε αυτό το κείμενο. Σε ευχαριστώ πολύ για τα πολύ γλυκά σου λόγια. Θα συμφωνήσω μαζί σου , όλα μέσα στη ζωή είναι .
      Να έχεις ένα πολύ γλυκό βράδυ.

  6. Ο/Η antony tonino λέει:

    Melita είσαι ο θυλικός Τριβιζάς.Πολύ όμορφη ιστορία.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Αντώνη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια , με συγκινούν, αλλά νομίζω ότι υπερβάλλεις , όχι λίγο αλλά πολύ χαχχαχ.
      Ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι δεν τον φτάνω τον Τριβιζά .
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
      Σε φιλώ.

Σχολιάστε

