Μια χιονισμένη απόδραση…

Λένε ότι τα πιο απρόσμενα είναι και τα πιο ενδιαφέροντα…
 δεν το πίστευα μέχρι που το έζησα την προηγούμενη Παρασκευή.
 Ένας φίλος πρότεινε να πάμε (μεγάλη παρέα) στην Καλαμάτα για φαγητό και καφέ.
 Στην αρχή μου φάνηκε κάπως η ιδέα του και πρέπει να σας πω ότι πήγα με το ζόρι , για να μην «χαλάσω» την παρέα.
 Όμως η διαδρομή με αποζημίωσε για την κακή μου διάθεση και χωρίς να το καταλάβω μου έβαλε ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο.
 Βλέπετε λατρεύω το χιόνι και εδώ (στη Μάνη εννοώ ) δεν χιονίζει ποτέ.
Περιττό να σας πω ότι με το που είδαμε το χιόνι κατεβήκαμε όλοι από τα αυτοκίνητα και αρχίσαμε να παίζουμε.
 Και αν κάποιος περνούσε εκείνη τη στιγμή από εκεί σίγουρα θα γελούσε με το θέαμα. Πραγματικά ήταν τόσο αστείο να βλέπεις οχτώ ενήλικες να προσπαθούν να παίξουν χιονοπόλεμο , να κυνηγιόνται και να πέφτουν στο χιόνι
 ….να γίνονται παιδιά και να ξεχνάνε έστω για λίγο τα προβλήματα και τις έννοιες.
Η χαρά μου έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν στη διαδρομή για την Καλαμάτα

 είδαμε ζωγραφισμένες σε τοίχο στο δρόμο  (γκράφιτι ),  υπέροχες πραγματικά εικόνες με οικολογικά μηνύματα.
 Τα παιδιά που το έκαναν εκτός από το μεράκι και την φοβερή δουλειά που έκαναν είχαν καταπληκτικές σκέψεις τις οποίες και εξέφρασαν!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ελπίζω πραγματικά να σας έκανα να χαμογελάσετε και σας εύχομαι να ζήσετε κάτι ανάλογο, γιατί είναι αναζωογονητικό και σε βγάζει από την καθημερινότητα…έστω και για λίγο 🙂 .

PS. Ο δαίμονας του τυπογραφείου μεταφέρθηκε μάλλον και στα blog γιατί έγιναν άπειρες προσπάθειες μέχρι να αναρτηθεί το συγκεκριμένο post 😦 .

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Μια χιονισμένη απόδραση…

  1. Ο/Η Νέστορας λέει:

    ζηλεύω λίγο γιατί δεν είδα χιόνι φέτος από κοντά! υπέροχα κάποια γκράφιτι πραγματικά… καλημέρες καλή μου, συνέχισε να χαμογελάς 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Νέστορά μου.
      Ναι ήταν πολύ όμορφα , σε ευχαριστώ πολύυυυ!

      PS. Ακόμα έχει χιόνι ,οπότε προλαβαίνεις 😉

  2. Ο/Η moodytimes λέει:

    Έχω να πάω στη Καλαμάτα απο το 1995,έχω τις καλύτερες αναμνήσεις.
    Ωραίες φωτογραφίες.Έτσι για το κουτσομπολιο η πολύ μακρινή μου καταγωγή είναι και απο κει και συγκεκριμένα απο τη Θουρία,εκεί γεννήθηκε ο παππούς μου.
    Καλημερούδια
    Υ.Γ …και τη Μάνη φυσικά θέλω να επισκεφτώ

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Moody μου.
      Να είσαι καλά , σε ευχαριστώ πολύ .
      Φυσικά όποτε κατέβεις Μάνη κερνάω καφέ και λαλάγγια 🙂 .
      Σε φιλώ!

  3. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Είσαι από τη Μάνη; Έχω ρίζες από εκεί, άσε που η μάνα μου μια ζωή Μανιάτη με φωνάζει…

    Μπράβο σας παιδιά, να περνάτε πάντα έτσι όμορφα με την παρέα σας. Πολύ ωραίες και οι εικόνες!

    Την καλημέρα μου.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλημέρα Κώστα μου .
      Ναι από τη Μάνη είμαι και χαίρομαι που βρήκα έναν συντοπίτη χαχα 🙂 .
      Σε ευχαριστώ πολύ και σε εσένα εύχομαι να περνάς πάντα καλά και να χαμογελάς.
      Να έχεις μια πολύ όμορφη ημέρα .

  4. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Καλησπέρα Μελίτα!πραγματικά πανέμορφο το post σου!τόσο όμορφες όλες οι εικόνες….Σε ευχαριστούμε που έστω και για λίγο μας μετέφερες εκεί…
    🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα Νικολέτα μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ .
      Χαίρομαι που μπόρεσα να σε «ταξιδέψω» σε ένα υπέροχο χιονισμένο τοπίο , έστω και για λίγο 🙂 .
      Φιλιά!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εκτός από τις πολύ όμορφες φωτογραφίες και τα πολύ πετυχημένα grafiti…προσωπικά θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα τα «παιδιά» να παίζουν χιονοπόλεμο…βλέπεις είμαι φαν της ζωντανής φύσης! χαχα! 😉
    Να περνάς καλά Melita και ειδικά αυτό το τριήμερο! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Το σκέφτηκα μαγισσούλα μου αλλά ξέρεις τι με απέτρεψε από το να κάνω;
      Παπαράτσι. Πολλοί παπαράτσι. Και λέω είμαστε τώρα να μας βλέπουμε στα μεσημεριανά?
      Και λέω όχι Μελίτα άστο γιατί έχουν ακριβύνει και τα τυπογραφία ξέρεις πόσα θέλω για να τυπώσω 10, 20 , 100, 10000 αυτόγραφα έτσι βρε αδερφέ για να έχω να δώσω ως αναμνηστικό στους ανθρώπους μας… ?
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου, να περάσεις όμορφα σήμερα.
      Σου στέλνω αγγελικά φιλιά!

  6. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όλα τα ωραία χωρίς εμένα τα κάνεις. Θέλω κι εγώ χιόνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι 😦
    Τα graffiti απίστευτα και τόσο ρεαλιστικά!!
    Πάντα να περνάς καλά ρε αστέρι! Μάκια!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σταμάτα βρε γκρίνια μου , όταν κατέβεις θα δεις που θα σε πάω και θα σε αποζημιώσω…
      Ναι τα παιδιά έκαναν τρομερή δουλειά!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου και εσύ το ίδιο.
      Σε φιλώ!

Σχολιάστε

