Καλό Φλεβάρη!


Από μικρή θεωρούσα ότι ο Φλεβάρης είναι ο πιο αδικημένος μήνας.
Πάντα μου προκαλούσε μια θλίψη.
Ίσως γιατί άκουγα τους άλλους να τον αποκαλούν κουτσό , ίσως γιατί του έλειπαν του φουκαρά λίγες μέρες και θεωρούσα ότι τα υπόλοιπα αδέρφια του δεν τον είχαν και τόσο σε υπόληψη, αφού παντού κυκλοφορούσε με το ξύλινο μπαστουνάκι του.
Όπως και να έχει…
εύχομαι ότι καλύτερο τόσο σε εσάς όσο και στον Φλεβάρη 🙂 .

Καλό μήνα!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Καλό μήνα! and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Καλό Φλεβάρη!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Καλό μήνα αστεράκι μου!

  2. Ο/Η melita λέει:

    Επίσης κοριτσάκι μου. Με πολύ χαμόγελο και αισιοδοξία να μπει και να τελειώσει αυτός ο μήνας.
    Φιλιά!

  3. Ο/Η Astrofegia λέει:

    Καλό μήνα, Melita μου…μην στενοχωριέσαι για το Φλεβάρη…φέτος έχει μια επιπλέον μέρα! 😉
    Φιλιά πολλά!

  4. Ο/Η pteroen λέει:

    Αυτό τον αδικημένο μήνα έχω τα γενέθλιά μου, γι’ αυτό μου προκαλεί κι εμένα μια θλίψη τα τελευταία χρόνια 🙂

    Σ.

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλό μήνα Σπύρο μου !
      Σου εύχομαι τα φετινά σου γενέθλια να είναι τα πιο γλυκά , γεμάτα υγεία , αγάπη και ευτυχία. Κάθε ευχή σου να γίνει πραγματικότητα.
      Σου στέλνω φιλιά.

Σχολιάστε

