Η Ε-υτυχία αρχίζει από Ε-σένα….


Ήταν μια πολύ ζεστή και ηλιόλουστη ημέρα ,  παρόλο που ήταν στα τέλη του  Γενάρη. Είχα ανασηκώσει το παντελόνι μου και είχα βγάλει τα παπούτσια μου ώστε να μπορώ να βάζω τα πόδια μου στο νερό, εκεί που τελείωνε το κύμα.
Πάντα μου άρεσε αυτή η αίσθηση , με ηρεμούσε. Ένιωθα σαν να φεύγουν μαζί με το κύμα και όλες μου οι έννοιες , όλα τα προβλήματα.
Περπατούσαμε μαζί πλάι πλάι  στην παραλία χωρίς να μιλάμε , απλά νιώθαμε.
Τον θαλασσινό αέρα που έπαιζε με τα μαλλιά, τη μυρωδιά του ιωδίου, την γεύση της αλμύρας.
Λίγα μέτρα πιο κάτω βρήκες ένα μπουκάλι . Το κράτησες στα χέρια σου για λίγα λεπτά. Έπειτα με κοίταξες στα μάτια και μου το έδωσες.
-«Αν σε αυτό το μπουκάλι βρισκόταν το τζίνι του παραμυθιού , τι θα ευχόσουν?»
-«Χμμμ…θα ήθελα να είναι όλος ο κόσμος ευτυχισμένος. Θα ήθελα να έβλεπα χαμόγελα παντού. Ίσως τότε να ήταν καλύτερος ο κόσμος μας…», σου είπα γλυκά , πιστεύοντας ότι η απάντηση μου θα σου άρεσε.
Με κοίταξες σοβαρός και μου είπες:
-«Αν θέλεις να φτιάξεις έναν ευτυχισμένο κόσμο…τότε ξεκίνα πρώτα από εσένα…»

Έτσι είναι…εμείς οι άνθρωποι βλέπουμε την μεγαλύτερη εικόνα ενώ πρέπει να την σπάσουμε και να αναλύσουμε τα κομμάτια της ένα ένα , γιατί αυτά είναι που την κάνουν ολοκληρωμένη …

melita 24/01/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Η Ε-υτυχία αρχίζει από Ε-σένα….

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Όμορφο, αισιόδοξο και με άρωμα melitas. Υπέροχο μπουμπού μου. Συνέχισε να μας φτιάχνεις την διάθεση.
    Καλησπέρες !:)

  2. Ο/Η melita λέει:

    Σε ευχαριστώ , κοριτσάκι μου . Χαίρομαι που σου άρεσε και σου έφτιαξε την διάθεση :).
    Φιλάκια πολλά!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπάρχει και ο αντίλογος…
    Κοιτάζουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος… ή το μυαλλό μας έχει μάθει να βλέπει τα κομματάκια του παζλ και όχι όλη την εικόνα…δλδ διαλέγουμε και παίρνουμε!
    Το σίγουρο, πάντα ξεκινάμε την «εξάσκηση» από τον εαυτούλη μας μέχρι το Ε=Εμείς!!! 😉

    ΥΓ: Συμφωνώ με την άλλη μικρή μπουμπούκα! :))

    Αφφφφφφφφφφφφφφφιλάκια της κατά δύναμη Ε- υτυχίας! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Ναι διαλέγουμε και παίρνουμε, όλα είναι θέμα επιλογών. Και μας καθορίζουν τόσο οι επιλογές μας όσο και η αντιμετώπιση μας προς αυτές. Πάντως είναι καλύτερα να το παίρνεις ένα βήμα την φορά ξεκινώντας από τον εαυτό σου – καταλήγοντας στον κόσμο. Να έχεις μια όμορφη ημέρα μαγισσούλα μου. Σου στέλνω αγγελικά φιλιά!

  4. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Μια φίλη λέει οτι το μόνο που μας χωρίζει από την ευτυχία μας είναι ο εαυτός μας..Το κείμενο σου λοιπόν μας λέει αυτό ακριβώς..οτι τις περισσότερες φορές,για να γίνουμε ευτυχισμένοι,για να κάνουμε τον κόσμο γύρω μας πιο ευτυχισμένο,αρκεί να το προσπαθήσουμε…
    άλλωστε,το χαμόγελο είναι μεταδοτικό..
    καληνύχτα Μελιτάκι μου!! 🙂

Σχολιάστε

