Χρόνια μου πολλά!

Είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω τι να γράψω…
Θα μπορούσα να σας πω πως πέρασε ακόμη ένας χρόνος και να σας διηγηθώ πως ήταν αυτός. Τα συναισθήματα που ένιωσα και τι σκέφτομαι για το μέλλον…αλλά δεν θα το κάνω, επιτρέψτε μου να τα κρατήσω για μένα.
Σήμερα θέλω μόνο να ευχαριστήσω τα άτομα που ήταν και είναι δίπλα μου και που με αγαπάνε, την οικογένεια μου , τους φίλους μου και όλους εσάς.
Κάποιος είπε ότι η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι να ξέρεις πως σ’ αγαπούν επειδή είσαι ο εαυτός σου, ή σωστότερα ότι σ’ αγαπούν παρόλο που είσαι ο εαυτός σου. Θα συμφωνήσω μαζί του.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που μ’ αγαπάτε γι’ αυτό που είμαι. Που κάθε μέρα με κάνετε καλύτερο άνθρωπο , που μου μαθαίνετε σημαντικά μαθήματα και μου δίνετε τις συμβουλές σας. Σας ευχαριστώ που έχετε πάντα μια μεγάλη αγκαλιά για μένα και είστε πάντα δίπλα μου.
Σβήνοντας τα κεράκια μου σήμερα έκανα μια ευχή …να έχουμε μέρες μόνο με υγεία, χαμόγελο, ευτυχία, αγάπη και παραμυθένια όνειρα. Κάθε θλίψη και πόνος να σβηστεί όπως έσβησε η φλόγα από τα κεράκια. Ελπίζω μόνο οι νεραιδούλες να άκουσαν την ευχή μου και να μου την πραγματοποιήσουν….

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου..., Χρόνια πολλά! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Χρόνια μου πολλά!

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είσαι δηλαδή ολίγον Αιγόκερος (όπως εγώ!) και ολίγον Υδροχόος ;
    Χρόνια πολλά και ακόμα καλύτερα Melita!
    Τη νύχτα είχα μια μυστική συνάντηση με μαγισσούλες, αερικά, ξωτικά, νύμφες και νεραιδούλες, τους «μεταβίβασα» τις ευχές σου… πρόσθεσα και μερικές πολύ ειδικές δικές μου…και μου υποσχέθηκαν πως όλες θα πραγματοποιηθούν!
    ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Τι μαντινάδα να σου πω
      να σε καλοκαρδίσω,
      για τις ευχές που μου στειλες
      να σε ευχαριστήσω!!

      Αχ σε ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα!!Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να πείσεις μια νεραίδουλα οπότε σε ευχαριστώ για την προσπάθεια !
      Να είσαι καλά για τις ευχές σου . Σου στέλνω πολλά φιλιά!

      PS. Είμαι πολύ Υδροχόος όχι ολίγον χαχαχα.

  2. Ο/Η Joker λέει:

    Χρόνια Πολλάαααα!!! Να τα 100στήσεις και ότι επιθυμείς Μελίτα μου να γίνει πραγματικότητα!! 🙂
    Ps.Περιμένω κέρασμα έτσι; 😀

  3. Ο/Η Euzonas λέει:

    HB dear Melita…!!!! 😀

  4. Ο/Η Νέστορας λέει:

    πλάκα μου κάνεις μελίτα; σήμερα; 21 γενάρη; ε όχι, διαβολική σύμπτωση!
    καλά λοιπόν, αρχίζω:
    χρόνια καλά λοιπόν εύχομαι, με όσα εύχεσαι κι επιθυμείς! ό,τι καλύτερο καλή μου! οι νεραϊδούλες επίσης ακούνε τα πάντα, μην τις φοβάσαι 🙂
    α, και να συνεχίσεις να μοιράζεσαι ομορφιές εδώ μέσα μαζί μας 🙂
    καλημέρεεεεες!
    υ.γ. για δες, λοιπόν, που σήμερα κι ο υπογράφων του σχολίου ετούτου μεγάλωσε κατά ένα χρόνο…:)

    • Ο/Η melita λέει:

      Έλα βρε δεν το πιστεύω!! Αντεύχομαι και εγώ λοιπόν:
      Χρόνια πολλά σου εύχομαι
      για τα γενέθλια σου
      και να σου στέλνει ο Θεός
      ότι ποθεί η καρδιά σου!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !Να είσαι πάντα καλά!!

      PS. Νομίζω ότι τα γενέθλια σου, δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξεχάσω ποτέ αχχαχαχχα. Φιλιά!!!

  5. Ο/Η antony tonino λέει:

    Χρόνια πολλά,
    χρόνια καλά
    χρόνια ευτυχισμένα,
    χρόνια όμορφα ,πολλά
    χρόνια παραμυθένια
    να έχεις Μελίτα μου να μας χαρίζεις όμορφες στιγμές με τα γραφομμενά σου.Οι ευχές που κάνεις είναι και δικές μου ευχές Να περάσεις τα 150 χρόνια!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου για τις ευχές σου, με συγκινείς πραγματικά .
      Σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου . Να έχεις πάντα υγεία , ευτυχία και πολύ αγάπη .
      Να είσαι πάντα καλά. Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά!

      PS. χαχαχαχαχα τα 150? Ελπίζω να με αντέξετε τόσο 🙂 .

  6. Ο/Η glarenia λέει:

    ΄Εχασα επεισόδια…
    🙂

    ΄Ο,τι στον κόσμο επιθυμείς
    και πλάθεις με το νου σου
    να σου ‘ρθουνε με το καλό
    στην πόρτα του σπιτιού σου!!!!!

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ, ΚΑΛΟΧΡΟΝΗ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ και ΥΓΙΗΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η melita λέει:

      Γλαρένια μου τι υπέροχες ευχές και τι απίθανη η κάρτα σου!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!Να είσαι πάντα καλά , και να μας δίνεις πολλές γλαρένιες αγκαλιές!
      Φιλιά πολλά!

  7. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Χρόνια πολλά και από εδώ βρε Μελιτάκι μου..έστω και τραγικά καθυστερημένα…ξέρεις εσύ…

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ ξέρω…αλλά σου το είπα και στο τηλέφωνο , τελευταία φορά που συμβαίνει !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και από εδώ , ψυχούλα μου. Να είσαι καλά , σου εύχομαι ότι καλύτερο.
      Σου στέλνω φιλιά!

Σχολιάστε

