Στιγμές ευτυχίας…


-Είσαι ευτυχισμένη?
-Αυτή τη στιγμή είμαι.
-Τι εννοείς αυτή τη στιγμή?Δεν είσαι γενικά?
– Χαχαχα
-Γιατί γελάς?
-Γιατί δεν υπάρχει μόνιμη ευτυχία, υπάρχουν μόνο στιγμές ευτυχίας…

melita 12/01/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Στιγμές ευτυχίας…

  1. Ο/Η magikifoni λέει:

    Τέλειο! Πεσ’ το ψέματα! Έτσι είναι. Δεν γίνεται αλλιώς…

  2. Ο/Η melita λέει:

    Ναι…δεν γίνεται αλλιώς…
    Σε ευχαριστώ πολύ φωνούλα μου , για το σχόλιο σου και την επίσκεψη σου.
    Καλό βραδάκι να έχεις. Φιλάκια πολλά!

  3. Ο/Η Euzonas λέει:

    😀

  4. Ο/Η antony tonino λέει:

    να έχεις πολλές, όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές στην ζωή σου.Αυτές όλες μαζί κάνουν μιά ευτυχισμένη ζωή καλή μου Μελίτα.!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Χρειάζονται όλα σε αυτή τη ζωή. Και οι καλές και οι κακές στιγμές , γιατί αν δεν υπήρχαν και αυτές δεν θα μαθαίναμε και δεν θα εκτιμούσαμε τις στιγμές ευτυχίας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου. Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ και ένα υπέροχο ξημέρωμα γεμάτο χαμόγελο και αισιοδοξία.

      • Ο/Η Νέστορας λέει:

        πράγματι, πόσο βαρετή θα ήταν μια ζωή χωρίς πόνο και κακές στιγμές ε;
        (δίπλα μου στέκει και κοιτάζει τι πληκτρολογώ ο μικρός πρίγκηψ. τον ξαναχάζεψα πρόσφατα, η αφιέρωση του εξπερύ είναι από τα πιο συγκλονιστικότερα αναγνώσματα που έχω συναντήσει..)

        • Ο/Η melita λέει:

          Τον λατρεύω τον μικρό πρίγκηπα, (θα το έχεις καταλάβει από τα ποστ που του έχω αφιερώσει). Έχει ένα μαγικό τρόπο να σε ταξιδεύει και να σου περνάει μηνύματα χωρίς να το καταλαβαίνεις .
          Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την επίσκεψη. Σου στέλνω την καλημέρα μου.

Σχολιάστε

