Εύχομαι…


…Τράβηξα την κουρτίνα και άνοιξα την μπαλκονόρτα μου . Βγήκα έξω και ακούμπησα τις παλάμες μου πάνω στα κάγκελα. Ο παγωμένος αέρας έκανε το δέρμα μου να ανατριχιάσει . Ασυναίσθητα τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το σώμα μου , σε μια προσπάθεια να προστατευτώ από το κρύο. Σήκωσα το κεφάλι μου ψηλά και κοίταξα τον ουρανό. Η νύχτα είχε φορέσει το κεντημένο με άστρα φόρεμα και έβαλε στα μαλλιά της ένα φωτεινό μισοφέγγαρο, σημάδι πως ήταν έτοιμη για το ραντεβού της με τα ερωτευμένα ζευγαράκια και τους παράνομους εραστές.
Έκλεισα τα μάτια και η μορφή σου αναδύθηκε από τα βάθη του μυαλού μου. Ακόμα και τώρα , μετά από τόσο καιρό , αρκεί μόνο η σκέψη σου για να χάσει η καρδιά μου τους ρυθμούς της. Πήρα βαθιές ανάσες για να βάλω το μυαλό και τις σκέψεις μου σε τάξη και εκεί που νόμιζα ότι το έχω καταφέρει, ο αέρας έφερε μαζί με το άρωμα από τα νυχτολούλουδα και το δικό σου… Πως είναι δυνατόν ; Νομίζω ότι έχω αρχίσει να τρελαίνομαι… Άρχισα να τρέμω… δεν ξέρω αν είναι από τον βοριά ή από τη θύμησή σου. Να ήξερες μόνο πόσο πολύ μου λείπεις… Πόσο πολύ σ’ αγαπάω…
Άραγε να είδες και εσύ αυτό το αστέρι που έπεσε;
Εύχομαι… Εσύ;

melita 11/01/12

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Εύχομαι…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Εύχομαι να το είδε και να έκανε μια ευχή…
    Αν και αρχίζω να πιστεύω πως τις ευχές μας θα έπρεπε να τις λέμε στους ανθρώπους δίπλα μας, αυτοί είναι τα αστέρια στο δικό μας ουρανό…
    Όμορφη εικόνα και πανέμορφο κείμενο, γεμάτο εικόνες και παράλληλες σκέψεις!
    Καληνύχτες και όνειρα παραμυθένια! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ,αλλά αυτό νομίζω ότι ισχύει όταν δυο άνθρωποι είναι μαζί.
      Τι γίνεται όμως, κοριτσάκι στην περίπτωση που ενώ είναι κάτω από τον ίδιο ουρανό , δεν είναι μαζί (για διάφορους λόγους)? Νομίζω πως τότε, μόνο στα αστεράκια μπορείς να κάνεις ευχή..
      Σου στέλνω αγγελικά φιλάκια Μαρινάκι μου. Καλό βράδυ.

  2. Ο/Η magikifoni λέει:

    Τόσο όμορφο.. και τόσο συχνά νιώθουμε έτσι…! Πολύ όμορφες νυχτερινές εικόνες Μελιτάκι 🙂
    Καληνύχτες και όνειρα παραμυθένια

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και πάλι η ίδια απορία:
    Γιατί οι εραστές είναι παράνομοι;

  4. Ο/Η melita λέει:

    Αν παρομοιάζαμε τη ζωή με έναν ατέλειωτο ουρανό που παίρνει χρώμα ανάλογα με τις ώρες της ημέρας (ημέρα-νύχτα), τότε τα άστρα θα ήταν διαφορετικές ζωές που εξελίσσονται παράλληλα και το φεγγάρι θα ήταν ο έρωτας που ζούμε. Σε ένα συγκεκριμένο λοιπόν, ουρανό, το φεγγάρι δεν θα ήταν ολόκληρο (αλλά μισοφέγγαρο) γιατί θα είχε να κρύψει, μυστικά που πρέπει να χαθούν στο σκοτάδι. Αυτό δε σημαίνει ότι ο κάθε έρωτας είναι παράνομος . Έχει και ο έρωτας τις περιπτώσεις του…
    Καλό βράδυ και όνειρα παραμυθένια σου εύχομαι 🙂 .

  5. Ο/Η Νέστορας λέει:

    τι άτιμη που ‘ναι αυτή η νύχτα μερικές φορές…

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ , μην το συζητάς καλέ μου. Να ήξερες μόνο πόσες φορές έκανα μαλώματα μαζί της αλλά και πόσες φορές μου κράτησε συντροφιά ,τις στιγμές που ήμουνα θλιμμένη, στέλνοντας μου ένα παιχνιδιάρικο αστεράκι ή βάζοντας μου ένα φωτεινό φεγγάρι να μου γελάει, για να μου διώξει τη λύπη…
      Καλό βράδυ να έχεις αγαπημένε μου Νέστορα .

      • Ο/Η Νέστορας λέει:

        ναι, είναι και παιχνιδιάρα επίσης. είναι πολλά βασικά, αλλά βαριέμαι να γράφω επίθετα, θα πάρει ώρα 🙂
        η (ψευδ?)αίσθηση καθαρότητας μυαλού που δίνει μερικές φορές είναι όμως το κάτι άλλο.. καλό βράδυ μελιτάκι!

Σχολιάστε

