Σας εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά!


Αρχιμηνιά και αρχιχρονιά!
Καλημέρα! Σε λίγες ώρες θα αποχαιρετίσουμε τον παλιό το χρόνο και θα καλωσορίσουμε τον καινούργιο.
Κάποιοι κάνουν απολογισμό εσόδων – εξόδων αλλά οι περισσότεροι συναισθημάτων, λαθών και υποσχέσεων .
Τέτοια ημέρα πάντα γυρίζει η μνήμη μου πίσω και θυμάμαι να ξυπνάμε από τα χαράματα με τον μικρότερο αδερφό μου και να ετοιμαζόμαστε να βγούμε για να πούμε τα κάλαντα.
Να γυρίζουμε το μεσημέρι κατάκοποι αλλά χαρούμενοι που μας ανοίξανε οι περισσότερες πόρτες και πήραμε τον μποναμά μας .
Που είχαμε και τα τυχερά μας και η κυρία Μαρία στην κάτω γειτονίτσα μας έδωσες και γλυκό να φάμε!
Το απόγευμα να φτιάχνω μαζί με την μητέρα μου τη βασιλόπιτα και να πηγαίνουμε για ψώνια ώστε να είμαστε έτοιμες για το τραπέζι το βράδυ.
Να σας πω την αλήθεια περισσότερο αναστάτωση ήμουν παρά βοήθεια για την μητέρα μου.
Ήθελα εγώ να χτυπάω τα αυγά με το μίξερ ,να ρίχνω τα υλικά μέσα στη λεκάνη ,ήθελα κάθε στιγμή να δοκιμάζω τι φτιάχναμε με αποτέλεσμα να γίνομαι χάλια και η κουζίνα να θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο.
Ποτέ όμως δεν μου φώναξε. Πάντα τη θυμάμαι με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη της και έναν καλό λόγο για την «νοικοκυρά» της.
Το βράδυ αφού ετοιμαζόταν το τραπέζι και μαζευόμασταν όλοι και τρώγαμε, οι «μεγάλοι» καθόντουσαν στο σαλόνι για να παίξουνε χαρτιά και οι «μικροί» πήγαιναν στη γιαγιά , η οποία καθόταν στον καναπέ δίπλα στο τζάκι και περίμεναν πως και πώς να βολευτεί καλά για να ξεκινήσει να τους λέει το Πρωτοχρονιάτικο τους παραμύθι.
Αααα ναι η γιαγιά μου είχε παραμύθια για όλες τις εποχές και γιορτές του χρόνου τα οποία διαμορφώνονταν ανάλογα με τη διάθεση της αλλά τα ομορφότερα παραμύθια για εμένα ήταν αυτά της Πρωτοχρονιάς.
Δεν ξέρω γιατί. Ίσως ήταν όλη η ατμόσφαιρα, ίσως ήταν η φωνή της γιαγιάς που ακουγόταν απόκοσμη, ίσως γιατί οι φλόγες από το τζάκι μεταμορφώνονταν σε πρίγκηπες και δράκους…
Έπειτα μας θυμάμαι αποχαυνωμένους από τη φωτιά και τα μαγικά ταξίδια από τα παραμύθια της γιαγιάς, να προσπαθούμε να κρατήσουμε τα μάτια μας ανοιχτά για να περάσει η ώρα και να κόψουμε τη βασιλόπιτα και να δούμε σε ποιον θα πέσει το φλουρί.
Και μόλις έφτανε η ώρα σαν από θαύμα ξυπνούσαμε και οι δύο και με το που έφτανε το κομμάτι στο πιάτο το διαλύαμε σε μικρά μικρά ψιχουλάκια μήπως και κρυβότανε το πονηρό, και δεν το βλέπαμε.
Αχ, υπέροχες αναμνήσεις που έχουν τυπωθεί στο μυαλό και στην καρδιά μου και που θα μείνουν εκεί για πάντα…
Σας εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιά!

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Χρόνια πολλά! and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Σας εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά!

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μακάρι η χρονιά που θα μας μπει να είναι μακράν η πιο μαγική. Εσένα Μελιτάκι σου εύχομαι χαρές, υγεία και χρήματα να έρθουν απ’ το βράδυ για να μην νιώσεις μια στιγμή ούτε ένα πόνου χάδι. Και εύχομαι μες το ’12 να πάρεις μόνο αγάπη ώστε στα μάτια να μην δεις καμιά σταγόνα δάκρυ. Καλή χρονιά!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Αμήν! χαχαχααχ.

      Δύο χιλιάδες δώδεκα ευχές
      και πάλι είναι λίγες
      για να σου γίνουνε
      χαρές όνειρα και ελπίδες!
      Καλή χρονιά Μαρινάκι μου, μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι ότι καλύτερο!

  2. Ο/Η Νέστορας λέει:

    καλή χρονιά μελίτα μου! εύχομαι να σου φέρει το ’12 ότι καλύτερο!

    • Ο/Η melita λέει:

      Όσα χωρούνε στο όνειρο
      και όσα ο νους σου βάνει
      ο νέος χρόνος που έρχεται
      χαρές να σου τις κάνει!

      Να είσαι καλά Νέστορα μου. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη από αγάπη, υγεία και δημιουργία .Πολλά φιλιά.

  3. Ο/Η ni_SK λέει:

    Μπα… φέτος οι περισσότεροι μένουν στα έσοδα και τα έξοδα…

    Καλή χρονιά με περισσότερα συναισθήματα για όλο τον κόσμο :)) !!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ας ελπίσω πως όχι . Καλή χρονιά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου.Να περάσεις πολύ όμορφα 🙂 .

      PS. Γίνεται να ζητήσω δώρο φανταστικέ τρελέ μου ?Γίνεται? Αν ναι, ανυπομονώ για καινούργιο ποστ σου.

  4. Ο/Η Astrofegia λέει:

    Είθε το 2012 να φέρει σε όλο τον κόσμο υγεία, αγάπη, χαρά κι ευημερία…και σε σένα αγαπητή Μελίτα να πραγματοποιηθεί κάθε ευχή σου!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η melita λέει:

      Ο νέος χρόνος που θα ρθει
      εύχομαι να μπορέσει
      καινούργιους φίλους και παλιούς
      να μη στεναχωρέσει !

      Καλή χρονιά να έχουμε Astrofegia μου !Φιλάκια!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας με πολύ πολύ ΑΓΑΠΗ! 🙂
    Να ομορφοπεράσεις!!! 😉

    • Ο/Η melita λέει:

      Ο νέος χρόνος που θα ρθει
      εύχομαι να σου φέρει
      ότι δε μπόρεσε ο παλιός
      πέρυσι να προσφέρει!

      Να έχεις μια υπέροχη Πρωτοχρονιά μαγισσούλα μου!

  6. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Μελίτα καλή χρονιά σε όλους μας!!Μακάρι να έχουμε όλα όσα ονειρευτήκαμε……
    Χρόνια πολλά,και υγεία για όλους!!

  7. Ο/Η Joker λέει:

    Ευτυχισμένο το 2012 Μελίτα! ότι καλύτερο σου εύχομαι!! 🙂
    Τα χριστούγεννα ξυπνάνε πολλές όμορφες αναμνήσεις γι’αυτό και τα αγαπώ τόσο πολύ!

    • Ο/Η melita λέει:

      Να είσαι καλά Κώστα μου εύχομαι ότι καλύτερο να σου φέρει η καινούργια χρονιά και να πάρει ότι άσχημο .
      Καλή χρονιά να έχεις και εσύ Τζοκεράκι μου , εύχομαι όλα τα όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα .

  8. Ο/Η Euzonas λέει:

    Απολογισμός συναισθημάτων, λαθών και υποσχέσεων .

    Καλή χρονιά…!

Σχολιάστε

