Τα φτερά μας είναι για να πετάμε…

Στη ζωή μας πολλές φορές χρειάζεται να κάνουμε νέα άλματα και αναζητήσεις που ξεκινάνε πάντα με το πρώτο μικρό βήμα.

Συνήθως αμφιβάλλουμε, φοβόμαστε το άγνωστο, το τί θα συναντήσουμε, πως θα αντεπεξέλθουμε στις νέες συνθήκες και στο νέο περιβάλλον.

Δηλαδή φοβόμαστε το ρίσκο και την αποτυχία.

Η αλήθεια είναι όμως, πως πρέπει να επιλέξουμε, και αν θέλετε: να “παίζουμε” αυτό το παιχνίδι.

Μπορεί να χάσουμε, μπορεί να κερδίσουμε, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα μάθουμε, θα αναζητήσουμε, θα ψάξουμε και το μόνο σίγουρο είναι πως θα αποκομίσουμε την εμπειρία ότι προσπαθήσαμε, και δεν μείναμε μόνο στις σκέψεις του νου.

Πρέπει να επιλέξουμε, αν θα αναλωνόμαστε στα ίδια και στα ίδια ή εάν θα ξανά ανοιχτούμε σε νέα ταξίδια.

Η επιλογή είναι δική μας, όπως άλλωστε η απόφαση και το ταξίδι.

Τα φτερά μας λοιπόν, είναι για να πετάμε και όχι για να φαντάζουν όμορφα πάνω μας …

ας τα ξεδιπλώσουμε και ας επιχειρήσουμε το ταξίδι….

Χόρχε Μπουκάι

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Τα φτερά μας είναι για να πετάμε…

  1. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    ο Λαο Τσε έλεγε οτι κάθε ταξίδι 1000 μιλίων,αρχίζει με ένα μόνο βήμα.
    Ακριβώς αυτό το βήμα είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε.Αυτό που πρέπει να έχουμε το θάρρος να κάνουμε!
    Πολύ καλό!

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι ο Μπουκάι πάντα σου δίνει τροφή για σκέψη .Είναι ικανός σε μία και μόνο πρόταση να σου διδάξει όσα τόμοι βιβλία δεν έχουν καταφέρει.Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου .

  2. Παράθεμα: Τα φτερά μας λοιπόν, είναι για να πετάμε και όχι για να φαντάζουν όμορφα πάνω μας … ας τα ξεδιπλώσουμε και ας επιχειρήσουμε το ταξίδι…. «

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι είναι από τα πιο ουσιαστικά και γεμάτα νόημα κείμενα του Μπουκάι. Σας ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση.Να έχετε καλό μήνα γεμάτο χαμόγελα.

  3. Παράθεμα: Τα φτερά μας είναι για να πετάμε… « Poetry of gems

  4. Ο/Η genienenoglou λέει:

    είναι καταπληκτικός ο Χόρχε , με αγγίζει πολύ!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που έρχεσαι στο blog μου οπότε επίτρεψέ μου να σε καλωσορίσω.
      Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Τα μισά εξάλλου κείμενα που έχω βάλει είναι του αγαπημένου μου Χόρχε.
      Πριν λίγο μπήκα στο δικό σου blog και το λάτρεψα γιατί είναι γεμάτο από ποιήματα , πολύ αγαπημένων σε εμένα, τόσο ξένων όσο και Ελλήνων ποιητών, πράγμα που είναι η τρίτη αδυναμία μου μετά τη σοκολάτα και τα παραμύθια 🙂 .
      Να είσαι σίγουρη ότι θα τα λέμε συχνά. Σου στέλνω την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

      • Ο/Η genienenoglou λέει:

        χαίρομαι που επισκέφθηκες το blog Μου και βρήκες τις αναρτήσεις μου ενδιαφέρουσες!!λατρεύω και γω την ποίηση, πιστεύω πως κάνει τους ανθρώπους πιο ανθρώπινους και καλούς! φυσικά και θα τα λέμε συχνά!! 🙂 φιλιά πολλά κι απο μένα!!

Σχολιάστε

