Τέχνη με…μύγες!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ειδήσεις,γεγονότα ,περίεργα, για να γελάσουμε and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Τέχνη με…μύγες!

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα…
    Ξέρεις σιχαίνομαι τις μύγες…βασικά έχω πρόβλημα γιατί δε θέλω να τις σκοτώνω, δεν μπορώ να σκοτώνω έντομα, όχι γιατί τα λυπάμαι αλλά (παρακαλώ να μη γελάσεις, μιλάω σοβαρά!) δεν αντέχω το κρατς και τα ζουμιά…
    Ζω σ’ ένα κτήμα πάνω σ’ ένα βουνό της ΒΑ Αττικής και μ΄ επισκέπτονται πολλά έντομα, βασικά αράχνες, το καλοκαίρι ακρίδες (άλλο πρόβλημα γιατί πηδάν επάνω σου!)…
    Όλα αυτά σου τα γράφω για να δεις τι κάνω με τις μύγες: Τους μιλάω, τις αφήνω να κάνουν τις βόλτες τους και όταν πάνε στα παράθυρα, πλησιάζω, ανοίγω ένα μέρος από το παράθυρο και λέω: Μυγούλα (με πολύ υποκρισία) αν δεν θέλεις να σε σκοτώσω, φύγε και πάντα φεύγουν (έχω και μάρτυρες) χαχα!!!
    Άρα, η τέχνη περί μύγας…Χμ! 😦

    ΑΦιλιά και καλό μας Κυριακάτικο βραδάκι! :))

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα μαγισσούλα μου. Όχι δεν γελάω γιατί έχω ακριβώς το ίδιο θέμα και εγώ 😦 , αλλά οι φωτός μου φάνηκαν αστείες και περίεργες .
      Είμαι σίγουρη ότι αυτός/αυτοί που το κάνανε θα ήταν χμμμ…δημόσιοι υπάλληλοι και θέλανε να τους περάσει η ώρα!
      Σου στέλνω ΦΑΣΜΑ (Φιλιά Αληθινά Στη Μάγισσα Άιναφετς) !!Καληνύχτα και όνειρα παραμυθένια να έχεις.

      PS.Είδες αρχίζω και μαθαίνω σιγά σιγά το λεξικό σου 🙂 .

  2. Ο/Η Νέστορας λέει:

    χαχαχα όταν το ‘χα πρωτοδεί το συνολάκι δε μπορούσα να σταματήσω να γελάω με μερικές φωτος…. καλημέρες κι από δω μελίτα μου!

  3. Ο/Η melita λέει:

    Χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε και διασκέδασες . Αυτός ήταν εξάλλου και ο σκοπός του post. Να έχεις μια υπέροχη ημέρα ,Νεστορά μου 🙂 .

  4. Ο/Η Joker λέει:

    Πολύ πρωτότυπο και όμορφο το αποτέλεσμα!!! Να που χρησιμεύουν σε κάτι και οι μύγες! Καλησπέρα! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλησπέρα κουκλίτσα μου. Σε ευχαριστώωωωωω πολύ , για την επίσκεψη και το σχόλιο σου, χαίρομαι που σου άρεσε :).

  5. Ο/Η magikifoni λέει:

    Εγώ σκεφτομαι και τις καημένες τις…… μύγες μωρέ… 😦 (σνιφ, σνιφ) Που να’ ξεραν που θα κατέληγαν!

Σχολιάστε

