Ναι, είμαι καλά…

Χθες πήρες τηλέφωνο για να δεις αν είμαι καλά και πως περνάω… Δεν ξέρω τι περίμενες να ακούσεις; Ίσως να έψαχνες μια χειρολαβή από το παρελθόν να κρατηθείς για να μην πέσεις, ίσως και να ήξερες πως νιώθω και να ήθελες να τιμωρήσεις τον εαυτό σου επιβεβαιώνοντας τον πόνο στο άκουσμα του «γιατί»…  ίσως  να ήθελες να σε καθησυχάσω και να σε ωθήσω να προχωρήσεις την ζωή σου… δεν ξέρω… δεν με νοιάζει… Έπαψα να ψάχνω τους λόγους στο πρώτο  άκουσμα της φωνή σου, στην πρώτη ανάσα σου… 

Εγώ το μόνο που θέλω να σου πω… είναι πως οι μέρες μου δεν έχουν πια νόημα χωρίς εσένα. Πως είναι ένα θαύμα που ζω αφού πήρες την καρδιά μου μαζί σου. Πως θέλω να τρέξω ,  να πέσω στην αγκαλιά σου και να κάνω ρίζες στο σώμα σου. Να κλείσω τα μάτια και όλο αυτό να είναι ένα κακό όνειρο και μόλις ξυπνήσω να με φιλήσεις και να μου πεις όπως πάντα: «Καλημέρα παραμυθάκι μου, σ’ αγαπώ τοοοοοσο πολύ», με αυτό το παιδιάστικο τρόπο που με έκανε πάντα να γελάω.

Και θέλω να ουρλιάξω , να περάσει η φωνή μου τη γραμμή του τηλεφώνου , να σε ταρακουνήσω. Να σου πω ότι δεν αναγνωρίζω πια το πρόσωπο μου όταν το κοιτάζω στον καθρέφτη γιατί έχει γίνει μια μάσκα θλίψης. Και θέλω να σου πω ότι το γέλιο μου χάθηκε στη Χώρα του Ποτέ . Ότι τα όνειρα έπαψαν πια να με επισκέπτονται. Και σφίγγω τα χείλη μέχρι να ματώσουν για να μην σου φωνάξουν

Σ’ ΑΓΑΠΩ ! ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ! ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!

Ποιας είναι θεέ μου αυτή η φωνή ,που βγαίνει από τα χείλη μου και γιατί λέει…αναρωτιέμαι…

-Ναι, είμαι καλά…

melita 18/12/11

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ναι, είμαι καλά…

  1. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Σ αγαπώ..σε χρειάζομαι…πόσο δυνατό..κι όμως,πόσο δύσκολο να το πεις κάποιες φορές…
    Από έλλειψη θάρρους;;από εγωισμό;;ποιός ξέρει..κι όμως..ένα σε χρειάζομαι μπορεί να αλλάξει τα πράγματα…Υπέροχο…απλά υπέροχο! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      ‘Η ίσως από τη γνώση ότι δεν μπορούν να είναι μαζί…Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα Κώστα μου . Σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια.

Σχολιάστε

