Νύχτες σιωπής…

Σαν μπαίνουν οι πρώτες ακτίνες του ήλιου από το παράθυρο μου και διώχνουν τις σκιές και τα φαντάσματα των σκέψεων, τότε μόνο σου ξεφεύγω.
Βάζω τη μάσκα μου και χαμογελώ, συζητώ ,αστειεύομαι , προσποιούμαι πως ζω…
Μα σαν έρχεται η νύχτα και το προσωπείο μου ραγίζει, το βλέμμα σου με κυνηγά όπου και να βρίσκομαι.
Και γίνομαι ένα κουβάρι με το σεντόνι μου ,προσπαθώντας να νιώσω τη θέρμη του κορμιού σου ,τη μυρωδιά που άφησες στο μαξιλάρι μου.
Να νιώσω την ανάσα σου να μου καίει το λαιμό και τα χείλη σου να ταξιδεύουν στο κορμί μου και να με αφήνουν ξέπνοη.
Μου έλειψε ο ήχος της φωνής σου ,που σαν ψίθυρος έφτανε στο αυτί μου και με νανούριζε.
Μου έλειψε να κουρνιάζω μέσα στην αγκαλιά σου και να ακούω στον κάθε χτύπο της καρδιάς σου το όνομά μου…
Μου έλειψε ακόμα και η μικρή ρυτίδα που σχηματιζόταν στην άκρη των χειλιών σου σαν μου χαμογελούσες και μου έλεγες σ’ αγαπώ…
Και αυτές τις νύχτες σιωπής δεν τις αντέχω…γίνονται μαχαίρια και μου σκίζουν τα σωθικά.
Τις μισώ και τις χρειάζομαι…
Μου έλειψες…

melita

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Νύχτες σιωπής…

  1. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Ναι,οι νύχτες που περιγράφεις είναι από εκείνες τις ατέλειωτες νύχτες…που εύχεσαι να τελειώσουν όσο το δυνατόν πιο σύντομα…..μήπως φεύγοντας πάρουν μαζί τους κι όλες εκείνες τις άσχημες σκέψεις που έκανες…..

    • Ο/Η melita λέει:

      Το θέμα είναι Κώστα μου ότι χωρίζεσαι στα δύο. Νιώθεις λες και είσαι δύο τελείως διαφορετικοί άνθρωποι. Από τη μία θέλεις να σβήσεις με μια γομολάστιχα τα πάντα , για να σταματήσεις να αιμορραγείς και από την άλλη προσπαθείς να συγκρατήσεις και την παραμικρή λεπτομέρεια , το γέλιο του , το χάδι του , ένα τραγούδι που σιγοψιθύριζε…γιατί απλά δεν θέλεις να ξεχάσεις. Ίσως πονάει περισσότερο το να ξεχάσεις..

  2. Ο/Η little fairy λέει:

    Μελιτάκι μου τέλειο !!!

    PS. Καλώς σε βρήκα 🙂 .Αν θες κάνε μια βόλτα στις Νεραϊδένιες σκέψεις μου .Θα χαρώ να κάνω παρέα με έναν άγγελο 🙂 .

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλώς όρισες νεραϊδούλα μου !Φυσικά και θα περάσω ,φαντάζομαι ότι θα έχεις πολλές νεραϊδοιστορίες να μου διηγηθείς!
      Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ και όνειρα παραμυθένια 🙂

  3. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Νύχτες που φέρνουν αναμνήσεις σε όλους. Λίγο πολύ όλοι τις ζήσαμε ή θα τις ζήσουμε!
    Υπέροχο Μελιτάκι μου με γέμισε με σκέψεις και συναισθήματα!

Σχολιάστε

