Η πρώτη μας επέτειος , ονειράκι μου…

Πριν ένα χρόνο ακριβώς φτιάχτηκαν τα «Παραμυθένια όνειρα» και σήμερα θα σας διηγηθώ μια ιστορία , η οποία έγινε η αφορμή να δημιουργηθεί αυτό το blog .

Μια φορά και έναν καιρό…ανάμεσα στους ανθρώπους ζούσε ένα μικρό παραμύθι.         Το παραμύθι αυτό ήταν ένα ιδιαίτερο παραμύθι. Βλέπετε δεν ήταν σαν όλα τα άλλα που έχουν ευτυχισμένο τέλος . Το συγκεκριμένο παραμύθι , ένιωθε μισό αφού είχε κακό τέλος και επειδή ήθελε τόσο πολύ να μοιάσει με τα άλλα, έψαχνε απεγνωσμένα τρόπους για να το αλλάξει.

Ένα πρωί , την ώρα που ο ήλιος φιλούσε τρυφερά κάποιες κατακόκκινες τουλίπες για να ξυπνήσουν , συνάντησε ένα όνειρο που μόλις είχε γεννηθεί και χωρίς να το καταλάβει , το ερωτεύτηκε.

Το ερωτεύτηκε πριν ακόμα οι πρώτες λέξεις βγουν από τα χείλη του.                     Αγάπησε την ελευθερία του , τις πολύχρωμες εικόνες του που το ταξίδευαν , τον τρόπο που γελούσε .Και γι’ αυτό έκανε τόσα ανόητα πράγματα , λες και ήταν παλιάτσος μόνο και μόνο για να το ακούει να γελάει.

Αγάπησε ακόμη ,τις γκρίνιες και τις δυστροπίες του και επειδή ήθελε να το βλέπει ευτυχισμένο δεν του χαλούσε χατίρι. Λάτρευε να το κοιτάει στα μάτια γιατί εκεί μέσα καθρεφτίζονταν όλη η αγάπη του και όταν κλεινόταν στην αγκαλιά του και το κεφάλι του χωνόταν σε εκείνη τη μικρή λακουβίτσα , ανάμεσα στο λαιμό και τον ώμο , εφάρμοζε τόσο τέλεια λες και ανήκε από πάντα εκεί.

Αγάπησε…για πρώτη φορά στη ζωή του.

Έτσι λοιπόν , πέρασε όλη η μέρα, γεμάτη όρκους αιώνιας αγάπης , γεμάτη φιλιά, αγκαλιές και χάδια τρυφερά , και ήρθε το βράδυ. Και τότε και οι δυο συνειδητοποίησαν κάτι…ότι το όνειρο ζει μόνο για μια μέρα και ότι μόλις οι πρώτες ακτίνες του ήλιου πέσουν πάνω του θα διαλυθεί.

Τότε το παραμύθι άρχισε να κλαίει με βουβά δάκρυα και να κρατάει το όνειρο τόσο σφιχτά στην αγκαλιά του , σαν να μπορούσε να το προστατέψει από κάθε τι που θα το πλήγωνε.

Το όνειρο σήκωσε το κεφάλι του παραμυθιού, σκούπισε τα δάκρυα και του είπε : «Μην κλαις. Είμαι ευτυχισμένο. Βλέπεις θα μπορούσα να γεννηθώ και να πεθάνω χωρίς να σε έχω γνωρίσει και δεν θα ήξερα τι θα πει αγάπη. Αυτές οι στιγμές που έζησα μαζί σου , θα μείνουν για πάντα μέσα μου» .

Και καθώς ο ήλιος ανέτειλε του είπε : «Αν ποτέ νιώσεις μοναξιά κοίταξε τα αστέρια ψηλά στον ουρανό και μίλησε μου, να είσαι σίγουρο ότι θα σε ακούσω. Αντίο παραμυθάκι μου. Σ’ αγαπώ. Να προσέχεις» και έσκυψε και έδωσε ένα τελευταίο τρυφερό φιλί στο παραμύθι του.

Μόλις οι πρώτες ακτίνες του ήλιου το άγγιξαν , το όνειρο διαλύθηκε σε χιλιάδες μικρά πολύχρωμα κομμάτια. Και τότε έγινε ένα θαύμα, τα κομμάτια από την καρδιά του ονείρου μπήκαν στο παραμύθι και ενώθηκαν μαζί του.

Πέρασε καιρός και όταν οι άνθρωποι ρωτούσαν το παραμύθι αν ήταν δυστυχισμένο που δεν είχε βρει το ευτυχισμένο τέλος του , εκείνο απαντούσε : «Αν κάποιος μου έλεγε ότι θα μπορούσα να ζήσω μια άλλη ζωή με ένα ευτυχισμένο τέλος αλλά χωρίς να έχω γνωρίσω το ονειράκι μου , θα την απέρριπτα χωρίς δισταγμό. Βλέπετε χρειάζονται όλες οι ιστορίες στη ζωή μας και οι καλές μα και οι κακές . Και τώρα που το κατάλαβα είμαι ολόκληρο, είμαι ευτυχισμένο έστω για αυτές τις λίγες στιγμές ευτυχίας που έζησα με το όνειρό μου. Η θύμηση του δεν μου φέρνει πόνο ,αλλά με πλημμυρίζει αγάπη γιατί ξέρω ότι ένα κομμάτι του θα είναι για πάντα μαζί μου».

Το βράδυ γυρνώντας στο σπίτι του , βγήκε στο μπαλκόνι ,κοίταξε τα αστέρια που κρέμονταν σαν φωτεινά φαναράκια στον ουρανό και φώναξε: «Καληνύχτα ονειράκι μου ,σ’ αγαπώ…όπου κι αν βρίσκεσαι…».

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω όλες τις ψυχές που με διαβάζουν και που ανέχονται τις ιδιοτροπίες, τις γκρίνιες , τις χαρές και τις λύπες μου. Οι επισκέψεις σας και τα όμορφα σχόλια σας, μου δίνουν πάντα δύναμη και θάρρος να συνεχίσω. Σας ευχαριστώ όλους μαζί και τον καθέναν ξεχωριστάκαι λόγω της ημέρας , θα ήθελα να κάνω ένα δώρο σε εσάς…

στο Μαρινάκι μου, δίνω αγάπη ,για να την ακολουθεί πάντα στη ζωή της…

Στον Κώστα δίνω ώρες ύπνου που ξέρω ότι τις χρειάζεται  και μια σοκολατένια λιχουδιά που ξέρω ότι λατρεύει…

                                                                                                                                                 

στην Βασούλα μου δίνω όλη την ευτυχία του κόσμου…

στην Αλεξάνδρα μου δίνω έμπνευση για να μας μαγεύει πάντα με τη «φωνή» της…

Στη  The three wishes’s μια χούφτα αστέρια για να κάνει τις ευχές της…

στον Νέστορα   ένα μπουκάλι φτιαγμένο από τη ζωή για να βάζει μέσα τις πιο πολύτιμες στιγμές του…

στα Χαμένα επεισόδια ένα ουράνιο τόξο , για να θυμάται ότι μετά τη βροχή βγαίνει πάντα…

στο Γιώργο ένα χαμόγελο ,για να μην ξεχάσει να χαμογελάει…

στη Lατοχαιnτιyα.. ελπίδα και αισιοδοξία για να συνεχίσει να ονειρεύεται…

στη Στεριανή ζάλη  αθωότητα για να παραμείνει παιδί στην ψυχή…

και στον euzonas μέρες γεμάτες φαντασία και δημιουργία

Σας ευχαριστώ.

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Παραμύθια, Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου..., Χρόνια πολλά! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Η πρώτη μας επέτειος , ονειράκι μου…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ. Μαγικό το κείμενο σου.
    Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις σκέψεις σου και τα συναισθήματα σου μαζί μας.
    Μείνε για πάντα τόσο υπέροχη σαν όνειρο γιατί η πεζή φαντασία των ανθρώπων χρειάζεται όνειρα σαν κι εσένα…
    Εύχομαι λοιπόν να περάσουν πολλά ακόμα χρόνια για το blog σου και να έχει άπειρες επιτυχίες όσα τα παραμύθια που έχουν κοιμίσει παιδικές ψυχούλες ανά τους αιώνες.
    Να περάσεις μια τέλεια μέρα φιλιά.

    • Ο/Η melita λέει:

      Μαρινάκι μου, αν κάποιον πρέπει να ευχαριστήσω είσαι εσύ, που ανέχεσαι την γκρίνια και τις ιδιοτροπίες μου (και ξέρω ότι δεν έχω και λίγες :P) .
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου και με βοηθάς σε όλα τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Που έχεις μια ανοικτή αγκαλιά και ένα χαμόγελο όταν τα χρειάζομαι.
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου και τη φιλία σου. Για το ήθος και τη γεμάτη ζεστασιά ψυχή σου, ελπίζω οι «Κρυφές σου σκέψεις » να μας συντροφεύουν πάντα , τις έχουμε πραγματικά ανάγκη.
      Να είσαι πάντα καλά. Καλό σου απόγευμα 🙂 .

  2. Ο/Η euzonas λέει:

    Καλησπέρα…Καταπληκτικό… Ευχαριστώ και Χρόνια πολλά; 🙂

    Πιο λακωνικός γίνεται; 🙂 Δε γίνεται..!!! 😀

    Καλά να περνάς, και μη σταματήσεις να μας ψυχαγωγείς…

    • Ο/Η melita λέει:

      Εuzonas, λακωνικός μια χαρά. Δεν έχει σημασία η ποσότητα αλλά η αλήθεια στις λέξεις. Σε ευχαριστώ λοιπόν για τις ευχές σου :).
      Καλό απόγευμα να έχεις .

  3. Ευχαριστούμε πολύ λοιπόν! Εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Χαμένο επεισόδιο σε ευχαριστώ πολύ 🙂 .Σου εύχομαι μέρες γεμάτες αισιοδοξία και πολλά καινούρια επεισόδια τα οποία θα φροντίσουμε να μην τα χάσουμε. Καλή συνέχεια !

  4. Ο/Η Theorema λέει:

    Εμείς σε ευχαριστούμε, γαλάζιο αγγελάκι, που πετάς ψηλά και μας σκεπάζεις με την ασημόσκονη και τη γλύκα σου. Χρόνια πολλά, καλά, ασημογαλάζια και γεμάτα χαμόγελο κι αγάπη 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Theorama μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Εύχομαι να συνεχίσεις να κάνεις ευχούλες, μας χρειάζονται για να ελπίζουμε :). Καλό σου απόγευμα!

  5. Ο/Η magikifoni λέει:

    Αααααχ! Τι γλυκό..!! Χαρούμενη επέτειο Μελιτάκι. Να γεμίζεις τις οθόνες και τις ψυχές μας με τα πιο αληθινά και όμορφα παραμύθια. Συνέχισε το όμορφο έργο σου. εμείς οι φανατικοί αναγνώστες σου θα είμαστε κοντά σου σε κάθε παραμυθένιο ονειράκι.
    Εύχομαι κι εγώ χρόνια πολλά-πολλά-πολλά!! 🙂 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Μελωδική φωνούλα μου, σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου. Συνέχιζε να «φωνάζεις» στον κόσμο τις ιδέες σου. Είναι όμορφες και πρέπει να ακουστούν .
      Καλό απόγευμα . 🙂

  6. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Μελιτάκι μου εμείς ευχαριστούμε που μας ομορφαίνεις τις μέρες…
    εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω και για κάτι άλλο….που ανέχεσαι τη γκρίνια μου,τις παραξενιές μου,που πάντα είσαι εκεί να με ακούσεις κλπ….
    χρόνια πολλά λοιπόν,στο blog σου,και είμαι σίγουρος οτι θα γιορτάσουμε πάρα πολλές ακόμα μέρες σαν τη σημερινή…… 🙂
    υ.γ. ευχαριστώ για τη σοκολάτααααααααααα….μου άνοιξε την όρεξη!!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Αχ βρε γκρινιάρη τι να σε κάνω που είσαι ψυχούλα : ) (εξάλλου το ίδιο γκρινιάρα είμαι και εγώ οπότε καταλαβαινόμαστε χαχαχ). Να είσαι καλά Κώστα μου ,σε ευχαριστώ πολύ.

      Υ.Γ. Σου έχω λαλαγγίδες μόλις κατέβεις 🙂 .

  7. Ο/Η Kostantína Tsakíri λέει:

    Χρόνια πολλά για το blog… Είναι υπέροχο να διαβάζεις μέσα από μια οθόνη τα συναισθήματα άλλων ανθρώπων που σου δίνουν να τους καταλάβεις. Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι και να μας συντροφεύεις με τις σκέψεις και τα όνειρά σου. Καλή συνέχεια!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Να είσαι καλά Κωνσταντίνα μου .Σε ευχαριστώ για τα πολύ γλυκά σου σχόλια .Σου εύχομαι καληνύχτα και όνειρα παραμυθένια να έχεις :).

  8. Ο/Η Νέστορας λέει:

    Μελιτάκι μου εμείς σε ευχαριστούμε για τις στιγμές αισιοδοξίας, προβληματισμού και συγκίνησης που μας έχεις χαρίσει μέσα από δω! Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου λοιπόν, εύχομαι να συνεχίσεις ακάθεκτη!

    Καλημέρα και καλό μήνα!

  9. Ο/Η justwannafeel1995 λέει:

    Τι όμορφοοοο!!!!!!!!!!!!Πραγματικά μαγεύομαι!!!!!!!!!Συνέχισε έτσι σε παρακαλώ να γεμίζεις με χαμόγελα τα χείλη μας κ συναισθήματα τις μέρες μας, ομορφαίνοντας τις ζωές μας..:))) Σε ευχαριστούμεεεεεεεε απεριόριστα..:D ❤ ❤

    • Ο/Η melita λέει:

      Εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Τα ευγενικά σχόλια όλων σας και η γλυκιά παρουσία σας με βοηθάνε να συνεχίσω.Γιατί είναι υπέροχο να μοιράζεσαι τα συναισθήματα σου και τις σκέψεις σου αλλά ακόμα πιο υπέροχο είναι να ξέρεις ότι υπάρχει και ανταπόκριση ;). Να είσαι καλά.
      Σου εύχομαι καλό βράδυ να έχεις και όνειρα παραμυθένια 🙂 .

Σχολιάστε

