Στημένο παιχνίδι…

΄Εκατσες απέναντι μου. Με κοίταξες στα μάτια σαν να με αναμετρούσες και χαμογέλασες αυτάρεσκα.

Σήμερα θα παίξουμε. Εγώ θα κόψω , εγώ θα μοιράσω, είπες .

Και εγώ χαμογέλασα.

Μου έδωσες τα φύλλα μου …δε χρειάστηκε να τα κοιτάξω ,ήξερα ήδη τι είχες κάνει.

Και σου χαμογέλασα.

Πήρες τα φύλλα σου ,τα κοίταξες τώρα πια ,σίγουρος για την νίκη σου .

Σήμερα θα παίξουμε για την αγάπη ,είπες.

Και εγώ χαμογέλασα, παρόλο που ήξερα ότι θα χάσω.

Δεν με ένοιαζε η νίκη, δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο, μονάχα εσύ, ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μου…

Ίσως και να ‘θελα να χάσω προκειμένου να χαμογελάσεις κι εσύ. Ίσως και να πούλησα την νίκη για σένα.

 Για σένα και για μένα που αξίζουμε να παίξουμε και να νικήσουμε μαζί, σαν μια ομάδα με αντίπαλο την ζωή και σύμμαχο αυτό που νιώθουμε.

Στα αλήθεια όμως, τώρα ξέρω. Ουσιαστικά, ποτέ δεν έχασα…

melita 24/11/11

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Στημένο παιχνίδι…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Μελοπιτάκι μου είναι από τα πιο αληθινά σου και πιο όμορφα κείμενα. Πραγματικά με άγγιξες!
    Υπέροχο όπως και η σκέψη σου!
    Καλό σου απόγευμα 🙂

  2. Ο/Η Νέστορας λέει:

    τέλειο… να χάνεις πιο συχνά αν είναι να κερδίζεις τόσα 🙂 Καλό απόγευμα!

  3. Ο/Η melita λέει:

    Αφού το λέει κάποιος που εκτιμώ το γράψιμο και τις μέχρι τώρα ιδέες και απόψεις του, θα προσπαθήσω να χάνω 😉 .Καλό σου βραδάκι Νέστορά μου, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

  4. Ο/Η euzonas λέει:

    Πολύ ωραίο…!!

    Νομίζω σε αυτό το παιχνίδι… όλοι βγαίνουν εξίσου κερδισμένοι…

    So we are free to lose… :D!

    Έκανα και account… επιτέλους… :D!

    • Ο/Η melita λέει:

      Σε ευχαριστώ και καλώς όρισες 🙂 . Μου άρεσε πολύ το blog σας και από ότι είδες μπήκε ήδη στα αγαπημένα μου. Δεν έχω προλάβει να τα κοιτάξω όλα τα άρθρα (θα το κάνω όταν έχω λίγο περισσότερο χρόνο )αλλά τα περισσότερα που διάβασα μου φάνηκαν υπέροχα. Καλή σου ημέρα ,με χαμόγελο 🙂 .

Σχολιάστε

