Ότι δε συνέβη ποτέ…

Ό,τι δεν συνέβη ποτέ

είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά…

Ν. Καζαντζάκης

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ότι δε συνέβη ποτέ…

  1. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Με τρώει..με τρώει…με τρώει…να σχολιάσω οτι αν τα μισά από όσα είχα ποθήσει αρκετά είχαν συμβεί,θα ήμουν τρισευτυχισμένος…(και πιθανότατα στο σαλέ μου στην Ελβετία,ή έστω στο σπίτι μου στη Λούτσα[κρίση και στα όνειρα] να φιλοσοφώ πάνω σε τόνους μπριζολάκια.[οκ,το ξέρω,πολύ πεζό…ας ξαναπροσπαθήσω…]
    θα ήμουν στη Λούτσα,να τζογάρω όλη μέρα σε ποδοσφαιρικούς αγώνες…(δεν το σώζω,παράτα το…σημασία έχει πως όσο και να ποθήσεις,κάποια πράγματα,απλώς ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ……) 🙂

  2. Ο/Η melita λέει:

    Καλησπέρα Κωνσταντίνε μου,νομίζω η συγκεκριμένη φράση εννοεί την προσπάθεια και το μέχρι που είναι κάποιος ικανός να φτάσει για να επιτύχει κάποια πράγματα.
    Αν θέλεις κάτι τόσο πολύ ,για παράδειγμα το σαλέ στην Ελβετία ,κάνεις ότι μπορείς για να το αποκτήσεις,διαβάζεις πάρα πολύ γίνεσαι διάνοια και σε παίρνουν στις ΗΠΑ όπου πληρώνεσαι με έναν εξωπραγματικό μισθό ,γιατί στην Ελλάδα αποκλείεται να συμβει κάτι τέτοιο 😛 , γίνεσαι εξπερ στη δουλειά σου και προάγεσαι διευθυντής, παίρνεις κάποιο δάνειο κτλ .
    Τώρα αν και πάλι παρόλο αυτά δεν συμβαίνει κάτι από όλα αυτά αν και έχεις κάνει τα αδύνατα δυνατά ,τότε απολαμβάνεις τη διαδρομή και είσαι ικανοποιημένος γιατί έχεις κάνει ότι μπορούσες για να επιτύχεις το στόχο σου.
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα 🙂 .

  3. Ο/Η η ζωή με blogάρει λέει:

    Η διαφοροποίηση με το κείμενο εδώ,και τον παρόλα αυτά πάντα αγαπημένο Νίκο Καζαντζάκη έχει να κάνει με τις λέξεις που διάλεξε…θα δεχόμουν αδιαμαρτύρητα(ναι καμμιά φορά το μπορώ)
    μια φράση του τύπου:δε συμβαίνει κάτι για το οποίο δε μόχθησες(ακόμα και με τα ισοδύναμα αλλά λιγότερο εύηχα «δε σου βγήκε ο πάτος»,»δεν αλλαξοπίστησες» κλπ!!)
    η διαφοροποίησή μου βασίζεται στο αν πόθησε κάποιος ή όχι..όχι ως προς το μέχρι που ήταν ικανός να φτάσει…
    φυσικά δέχομαι ως απόλυτα λογική τη γνώμη σου…και συνεπικουρώ…
    κι έχω και μια βαρυσήμαντη δήλωση να κάνω…
    ΚΑΤΩ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ!!χαχαχαχαχαχαχα
    υ.γ. κι εγώ τον πάω με 1000!!!!

    • Ο/Η melita λέει:

      Νομίζω ότι σου δίνει την ώθηση για να κάνεις πράγματα οπότε δεν θα συμφωνήσω με την βαρύγδουπη δήλωση σου : P .

      Υ.Γ. Το ξέρω ότι σου αρέσει αγαπημένε μου Κώστα 🙂

Σχολιάστε

