Αν με αγαπούσες ,θα με άφηνες…

-Μα γιατί δε μ’ αγαπάς? Σου έδωσα τα πάντα!

Σου έφερα κοσμήματα από τα βάθη των 7 θαλασσών εκεί που κανείς δεν έχει πάει γιατί στα υγρά σκοτάδια τους κρύβονται τα πιο φοβερά τέρατα, πιο φοβερά και από τους ίδιους τους ανθρώπους.

Και εσύ τα αρνήθηκες…

Σου έδωσα τα πιο όμορφα λουλούδια κομμένα από τον κήπο του Παραδείσου, εκεί που οι άγγελοι λένε τα πιο γλυκά τραγούδια τους.

Και εσύ ούτε που καταδέχτηκες να τα κοιτάξεις…

Πήγα στα βάθη της Ανατολής και σου έφερα το πιο αραχνούφαντο φόρεμα , στολισμένο από τα δάκρυα της χαράς ενός μωρού παιδιού, κεντημένο από την πιο διάσημη υφάντρα του κόσμου.

Και εσύ γύρισες το κεφάλι σου περιφρονητικά…

Πες μου ,θα σου φέρω ότι και αν μου ζητήσεις. Τι θέλεις για να με αγαπήσεις?

-Δώσε μου πίσω τα φτερά μου!

Τα χρυσά δεσμά σου γέμισαν πληγές το δέρμα μου.

Το κλουβί που με έκλεισες έσβησε τα όνειρα από τα μάτια μου.

Άσε με ελεύθερη!

-Αυτό που λες δεν μπορώ να το κάνω. Σ’ αγαπώ !

-Όχι δε μ’ αγαπάς! Ποτέ σου δε μ’ αγάπησες. Αν με αγαπούσες θα με άφηνες…

melita 9/11/2011

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Αν με αγαπούσες ,θα με άφηνες…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Δεν ξέρω, πως καταφέρνουν πολλές φορές μερικές λέξεις να χωρέσουν τόσο μα τόσο μεγάλες αλήθειες… «αν με αγαπούσες θα με άφηνες!» συγκλονιστικό…
    Υπέροχο Μελιτάκι μου! Υπέροχο για ακόμα μια φορά…

  2. Ο/Η Νέστορας λέει:

    Φοβερή φράση, πραγματικά… πολύ δυνατή melita! Καλησπέρες κι από μένα!

Σχολιάστε

